![]() |
|
het maakt idd voor de tests niet uit waar je ze haalt.. of je nou huismerk hebt of bv clear blue moet niet uit maken alleen de ene leest pas vanaf de menstruatie dag zeg maar en de andere misschien al een dag of 4 vantevoren (dat je ongi zou moeten worden) dus ff lezen op de buitenkant...
|
![]() |
|
Ik heb het ook wel eens gehad..
Ik was wel aan de pil, maar was m een keer een dag vergetem, dus een dag later geslikt.. enz, je kent dat wel.. tja en tijdens de seks had ik daar niet echt aan gedacht, en we hebben het toen dus zonder condoom gedaan.. Ik had er verder niet bij nagedacht dus ook geen morning after pil gehaald.. Toen werd het tijd dat ik ongesteld zou worden, ik was al een dag te laat. Dat was ik normaal nooit, ik ben altijd precies op tijd ongesteld dus ik begon me al wat in mn hoofd te halen "stel je voor dat..." De dag erna, nog steeds niet ongesteld.. Ik was best wel gestressed, stel je voor dat ik zwanger zou zijn, wat zou ik dan moeten doen?? Iedereen om me heen was heel vrolijk tegen me (de volgende dag was ik jarig), maar het koste me moeite om nog een beetje vrolijk terug te doen. Ik was continu aan het malen in mn hoofd.. Halverwege de volgende dag werd ik dan toch echt ongesteld! Ik was nog nooit zó blij geweest dat ik ongesteld was, en het was een heel mooi 'verjaardagscadeau'! Achteraf denk ik dat door de stress de menstruatie nog een tijdje uitgebleven was. Maar ik zat echt enorm in de rats! Sindsdien houd ik de pil veel beter in de gaten, zorg ik dat ik m regelmatig slik en als ik er niet helemaal zeker van ben dan vrijen we veilig. Lang verhaal, en het is ook niet echt een antwoord op je vraag... Als je een zwangerschapstest wilt doen dan zou ik dat doen zodra je dus merkt dat je menstruatie een tijdje uitblijft.. Ik weet eerlijk gezegd niet na hoeveel tijd een zwangerschapts test iets 'oplevert'. Je kunt er bij de drogist eentje kopen..
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja sorry hoor ik heb hier ervaring mee en weet hoe het is om ongewenst zwanger te zijn...Daarom erger ik me ontzettend aan jou nonchalante domme gedrag... Zoow das eruit! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn partner.. We deden het onveilig voor hem.. Het kan niet andesr voor hem en zijn piemeltje... Dus.. Maja Jullie zouden het nooit snappen, maar als je vriend huilend bij je zit (gemeend), doet het je toch was....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe dóm ben je nou?
||
Citaat:
Jezus wat ben jij stom zeg. Onveilige sex omdat je vriend zijn piemeltje het niet doet met een condoom er omheen? Hij kan het menen wat hij wil, maar ben je werkelijk zo stom om daar een zwangerschap voor te gaan riskeren? Ik hield mijn mond bij je eerste post maar, maar nou je hiermee aan komt moet ik je toch echt even vertellen dat ik je oerstom vind. Punt.
|
Oerstom ben je wel, maar gelukkig nog ongesteld geworden.
![]() Ga aan de pil, dan hoeft het niet meer met condoom (als je vriend geen soa heeft). Of gebruik een vrouwencondoom, heb ik nog nooit gedaan, maar schijnt ook te kunnen.
|
Verwijderd
|
Ook al ben je nu ongesteld geworden, ik vind je een ontzettende muts. Laat je toch niet overhalen door je vriend, sukkel! Straks ben jíj zwanger en gaat hij achter zijn piemeltje aan en laat jou zitten met een kind. Je bent verdomme nog maar 16 hoor. Ik zou als ik jou was vooral zo doorgaan als je nu doet. Blijf het maar lekker onveilig doen met je vriendje. Als je straks zwanger bent, horen we het wel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laat even duidelijk zijn, ik ben nu aan de pil, maar hij heeft me niet overgehaald hooor, absoluuut niet!!!!!!!!!!!! Ag laatmaar
||
Citaat:
Gelukkig was er niks aan de hand. Maar een HELE maand onveilig vrijen vind ik wel vreselijk naief. Dat je t een keer vergeet ala...maar een maand lang doorneuken en denken 'ach mij gebeurt toch niks'..... Ah okee ik las ff verder en zie dat je aan de pil bent nu....goed zo, dan heb je er in ieder geval van geleerd..hopen we dan maar... Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 15:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoezo kan hij trouwens niet tegen condooms? Is hij er allergisch voor? Er zijn ook hypoallergene condooms hoor. |
![]() |
|
Huilen omdat meneer geen condoompje om wil.. Hoe hard huil jij wel niet als je zwanger zou zijn? En ik denk niet dat je condoomfobische vriendje dan nog naast je zit hoor!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |