Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hej,
Ik ga ook deze zomer naar Ierland, backpacken met een vriendin, dus als je leuke dingen tegen komt mail me even, dan zal ik jou ook mailen (of PM'en). Als je meer info over Cork wil raad ik je aan naar : www.corkkerry.ie te gaan staat heel veel nuttige info op. groetjes Marleen
||
Citaat:
elke dag heel verschillend. Tussen de 12 en 26 km per dag, dus je hebt lekker de tijd om te genieten dorpjes bekijken etc.etc. Weer een heel ander gedeelte, Connemara. Daar is een hostel --> Minestery Hostel en dat is helemaal geweldig. Echt en aanrader. Dat is ook meteen weer vlakbij het National Parc (dat is best een saai park, alleen is het info center daar wel leuk. Dat gaat over de Bogland people) Vooral véél véél liften. Dat is onwijs gezellig en ze weten je veel te vertellen over de plaats etc. Soms krijg je nog goede logeeradressen op die manier of leuke tips. (met z'n tweeen is het wel wat onhandiger jammer genoeg ![]() Ik ben echt benieuwd hoe jullie het daar hebben gehad!!!! |
![]() |
|
![]() |
Hoi, ikzelf ben er nog nooit geweest, maar probeer hier eens te kijken:
http://www.take-a-trip.eu/nl/cork/ Je vindt hier normaal wel goede informatie, ik gebruik deze website ook steeds als ik eens een uitstapje maak naar een grote stad. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Try before you die.. RodeKrab | 45 | 03-11-2006 21:16 | |
Vrije tijd |
De Intertoto Cup BarbapapaX | 19 | 13-07-2004 19:41 | |
De Kantine |
Welke stad/land zou jij nog wel eens willen bezoeken? RayMania | 102 | 27-10-2003 09:04 |