| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 21:56. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
of bedoelde ik te zeggen, of bedoelde ik over te brengen, het is maar net hoe je het verwoord, zowel deze uitleg als de vorige.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik snapte best Ikedea's punt, maar het kwam er in de post 'n beetje verkeerd uit.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(dus ik heb niks tegen geloof, maar wel op een OPENBARE school) Het grappige opzich is dat niemand van alle groepen hoort tegensputteren behalve de moslims! Maar dit is niet demoniserend of stigmatiserend bedoeld! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dan maar via een echte wet! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dus op een openbare school loopt met een t-shirt waarop staat: Allah is groot of Jesus is mijn leider kan je verplicht worden dat uit te doen en je dus om te kleden (naakt staat ook zo raar )! Maar ja, hier is het allemaal niet zo'n punt van discussie, maar dat komt nog wel! Voor alsnog worden ook hoofdoekjes en andere dingen waaraan je het geloof van diegene kan zien geweerd uit bijv. de rechtzaal. Als je dus een rechter bent of advocaat mag je geen geloof naar buiten dragen!Ingewikkelde materie hahahaha |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |