Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2004, 08:41
Verwijderd
hallow
eerst was ik egt toy over me oren verliefd op een jongen.. hij was wel een paar jaar ouder als mij en we woonden ook een paar uur van elkaar vandaan. maar afgelopen zaterdag ben ik met vriendinne ergens heengeweest en hadden we wat lol met 3 jongens. een vriendin van me vroeg aan een van die 3 wat hij van me vond. hij vond me egt dik euk enzow en begon me te zoenen. maar later heb ik dit tegen die jongen gezegd waar ik eerst verliefd op was en nu negeerd hij mij enzow...is hij boos op me?? ik heb wel gezegd dat we gewoon vrienden kunenne blijven want we hebben elkaar nog nooit gezien en we hadden niet eens wat me elkaar... WAT MOET IK DOEN????
ik ben nu egt verliefd op die jongen waar ik mee had gezoend dus...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2004, 08:57
Bottler
Bottler is offline
Je hebt die vent nog nooit gezien ? wtf maak je je druk om ?!?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 09:21
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Via internet heb je meestal goede en leuke gesprekken, en kan je toch wat om elkaar gaan geven, ook al zie je elkaar nooit
Dáár maakt ze zich dus druk om, heel begrijpelijk.

Misschien is die jongen die ver weg woont niet boos maar jaloers ofzo, jullie vonden elkaar toch leuk...
Oud 17-02-2004, 09:27
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
blijkbaar was het voor hem meer dan voor jou, ook al hebben jullie elkaar nog nooit gezien. jammer voor hem maar kan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 10:45
Verwijderd
Je moet wat minder op MSN zitten.. helaas voor die oudere jongen, maar de relatie had eigenlijk toch al geen kans van slagen.

Als die jongen waar je mee gezoend hebt, werkelijk leuk is.... kijk eens hoe het daar meeuitpakt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 12:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Niks van aantrekken. Zoiets gaat vanzelf wel over. En zo niet, jammer dan. Hij kan je echt geen verplichtingen opleggen als jullie niets met elkaar hebben en al helemaal niet als jullie elkaar nog nooit gezien hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 13:18
Escada Beaute
Escada Beaute is offline
Dus je hebt hem nog nooit gezien? In ieder geval, jij vind die jongen leuk van zaterdag, en hij jou dus er is toch geen probleem? Oke je hebt het tegen die andere jongen gezegd en die is misschien een beetje teleurgesteld omdat ie jou leuk vond, maarja, dan had ie maar eerder actie moeten ondernemen! Ik zou me er niet druk om maken..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 14:05
Verwijderd
Leer typen..... en boeiend. Waar maak je je druk om.
Geil een paar sc00ter boyz op en je hebt weer booty.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 14:08
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Whaag schreef op 17-02-2004 @ 15:05:
Leer typen..... en boeiend. Waar maak je je druk om.
Geil een paar sc00ter boyz op en je hebt weer booty.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 14:11
Verwijderd
Gegevens:
- Je was verliefd op die ene jongen.
- Je liet je zomaar zoenen door een ander en was ook nog ineens opslag verliefd op die andere jongen.
- De jongen op wie jij eerst verliefd was weet dat nu en negeert je nu.

Mijn veronderstelling: Die jongen had er zich misschien rekenschap van gegeven dat jij 'verliefd' op hem was, schijnbaar heb jij bepaalde verwachtingen geschapen. Terwijl je zo ontzettend verliefd was op die jongen ( ), liet je je toch door die andere jongen zoenen. Nu denk je ineens dat je op die andere jongen verliefd bent. Persoonlijk vind ik dat je je als een klein kind gedraagt. Wie wordt er nou in een paar seconden verliefd op iemand anders? Die jongen op wie je verliefd was vindt dat misschien ook of is teleurgesteld omdat hij dacht wel een kans bij je te maken. Hoe dan ook, ik geef hem groot gelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 14:29
telluriet
telluriet is offline
Dat lijkt me evident, die nieuwe sjonnie is de liefde van haar leven!

=xXx=

Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:54
Euphemia
Euphemia is offline
Ik had hetzelfde gedaan... ook negeren namelijk...
Oud 17-02-2004, 16:00
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Bottler schreef op 17-02-2004 @ 09:57:
Je hebt die vent nog nooit gezien ? wtf maak je je druk om ?!?
ook via internet kan je "verliefd" worden op een ander, al is het alleen maar om hoe deze persoon zich voordoet.. begrijpelijk dus..

dat ie boos is.. ook begrijpelijk want blijkbaar vond/vind hij je ook leuk.. ik zou in zijn geval precies hetzelfde hebben gereageerd..

edit:
gwoon STOM dat je met ander zoent.. echt STOM.. maar goed.. das nu te laat..
als je echt zo "verliefd" bent ga je niet met ander zoenen lijkt mij zo
Oud 17-02-2004, 17:05
Konijn
Konijn is offline
Ten eerste: ik snap wat je bedoelt met verliefd worden via internet, je kan echt heel veel voor iemand gaan voelen via msn, dat weet ik uit ervaring (al benoem ik verliefdheid denk ik heel anders dan jij, ik denk dat jij op zn hoogst die jongen 'wel leuk' vond ).
Ten tweede:als je al echt verliefd was, waarom zoen je dan ook met een ander?
Ten derde: waar maak je je druk om als je nu toch zo ontzettend verliefd bent op die nieuwe jongen?
Oud 17-02-2004, 17:16
Sithan
Sithan is offline
Je bent verliefd op de een, maar zoent met de ander
De logica daarvan ontgaat me...

Ach als je alleen maar met iemand hoeft te zoenen om een verliefdheid ongedaan te maken of te activeren, wat doet het er dan toe...wat een leventje
Oud 17-02-2004, 17:58
ZerO
ZerO is offline
Tja je hebt nou eenmaal met die jongen gezoend. Je vind hem leuk, hij jou ook dus leer mekaar kennen.
En die jongen die je van i-net kent baalt natuurlijk. Hij is "verliefd" op je en had gehoopt dat het misschien iets zou worden tussen jullie, aangezien je hem hoop gaf door te zeggen dat je ook "verliefd" op hem was. Het is wel lullig dat je dan met een ander zoent maar aan de andere kant is hij niet je vriend en heb je hem nog nooit gezien dus ben jij gewoon vrijgezel.
Oud 17-02-2004, 18:39
pure_evil
pure_evil is offline
ik snap de reactie van die internet jongen wel, maar als je zo "verliefd" op hem was, dat je met een andere jongen kunt zoenen, zal die internet jongen niet zo veel voor je hebben betekend...dus is het misschien maar goed hij je negeert. jij hebt een nieuwe jongen en hij kan jou dan uit zijn hoofd zetten

hoewel ik het moeilijk vind te begrijpen hoe je over de meel/msn echt verliefd op elkaar kunt worden
Oud 17-02-2004, 20:58
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 17-02-2004 @ 19:39:
hoewel ik het moeilijk vind te begrijpen hoe je over de meel/msn echt verliefd op elkaar kunt worden
naja echt verliefd weet ik niet, maar je kan elkaar wel heel erg leuk vinde (cq aangetrokken voelen tot elkaars gedrag).. op internet kan je je namelijk best goed voordoen ook al ben je dat niet en zodoende kan je dus ook iemand, of iig zijn gedrag, leuk vinden
Oud 18-02-2004, 12:01
Verwijderd
omg... je bent niet trouw geweest als je chatvriendje die je nog niet gezien hebt! wat een schande! doe niet zo ontzettend stom, die gozer zit naast jou vast ook nog wel met 10 andere meisjes te msn-en...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:11
juno
juno is offline
Citaat:
bertbart schreef op 18-02-2004 @ 13:01:
omg... je bent niet trouw geweest als je chatvriendje die je nog niet gezien hebt! wat een schande! doe niet zo ontzettend stom, die gozer zit naast jou vast ook nog wel met 10 andere meisjes te msn-en...
Het is maar internet, internet is niet echt. Bega niet de fout om te denken dat je iemand echt kent via internet, je kent maar een heel klein stukje, en dat is ook nog eens overgoten met een extra mooi sausje. Maar ook de gevoelens die internet oproept zijn niet echt. Dat merk je zodra je in het echt met iemand zoent en je bent op slag loeiverliefd. Waar is die internetliefde dan? Heel erg ver weg. Internet is maar een spelletje, een spelletje waar sommige mensen heel erg goed gebruik van kunnen maken, dus neem ze niet al te serieus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten