Advertentie | |
|
![]() |
|
Ten eerste: ik snap wat je bedoelt met verliefd worden via internet, je kan echt heel veel voor iemand gaan voelen via msn, dat weet ik uit ervaring (al benoem ik verliefdheid denk ik heel anders dan jij, ik denk dat jij op zn hoogst die jongen 'wel leuk' vond
![]() Ten tweede:als je al echt verliefd was, waarom zoen je dan ook met een ander? Ten derde: waar maak je je druk om als je nu toch zo ontzettend verliefd bent op die nieuwe jongen?
|
![]() |
Je bent verliefd op de een, maar zoent met de ander
![]() De logica daarvan ontgaat me... Ach als je alleen maar met iemand hoeft te zoenen om een verliefdheid ongedaan te maken of te activeren, wat doet het er dan toe...wat een leventje ![]()
|
Tja je hebt nou eenmaal met die jongen gezoend. Je vind hem leuk, hij jou ook dus leer mekaar kennen.
En die jongen die je van i-net kent baalt natuurlijk. Hij is "verliefd" op je en had gehoopt dat het misschien iets zou worden tussen jullie, aangezien je hem hoop gaf door te zeggen dat je ook "verliefd" op hem was. Het is wel lullig dat je dan met een ander zoent maar aan de andere kant is hij niet je vriend en heb je hem nog nooit gezien dus ben jij gewoon vrijgezel.
|
![]() |
ik snap de reactie van die internet jongen wel, maar als je zo "verliefd" op hem was, dat je met een andere jongen kunt zoenen, zal die internet jongen niet zo veel voor je hebben betekend...dus is het misschien maar goed hij je negeert. jij hebt een nieuwe jongen en hij kan jou dan uit zijn hoofd zetten
hoewel ik het moeilijk vind te begrijpen hoe je over de meel/msn echt verliefd op elkaar kunt worden
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
X snoesje1988 | 26 | 08-10-2004 22:19 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Mijn collega's zijn boos... Squidward | 33 | 04-09-2004 14:02 |