Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.download.com
www.tucows.com www.pagina.nl En als je Jon geld geeft (of een bepaald perc. van verkochte producten) valt er met hem waarschijnlijk ook wel te onderhandelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
hmmja .. dat er voor dokken is dus 'n probleempje .. ik heb liever dat 't eerst 'n beetje gaat lopen .. anders kots de hele handel straks alleen maar geld in plaats van dat het wat op brengt .. vandaar dus 'n gratis promo site .. of 'n klein percentage van de op brengst .. da's ook goed
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als het opensource of "freeware" is:
sunsite.dk Kwestie van een mailtje sturen. Dan hosten ze het op hun FTP. Als het opensource is: sf.net (sourceforge) berlios.de gna.org savannah.nongnu.org Je kunt je programma ook hier en daar promoten op fora, zoals dit forum, GoT enzo. Sourceforge is o.a. een CVS, maar het is veel meer dan dat alleen. Je kunt er een compleet project onderhouden incl dingen als documentatie, en men kan ook via HTTP protocol je software downloaden. Voor Berlios en die andere 2 geldt hetzelfde.
Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 09:36. |
![]() |
||
Citaat:
maar voor dat ik kosten maak wil ik eerst weten of ik het eruit haal .. snappie |
![]() |
|
![]() |
O. Nu snap ik wat je bedoelt. Kwestie van een deal sluiten met een site waar potentiele kopers komen. Met wie, procentuele basis of vast bedrag, indirect via banners of anders, enz kun je zelf wel verzinnen toch? Zorg dat je weet hoeveel bezoekers de site heeft en vergelijk vervolgens de verschillende aanbiedingen die je krijgt.
|
|