Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
gevolg: man dropt flinke claim bij wasmachinebedrijf ,krijgt gelijk (!) van de rechter en hoeft nooit meer te werken. jaja,amerika,land van de onbegrensde mogelijkheden kheb nu laatst een nieuwe mp3speler aangeschaft,handleiding gelezen: enkele mooie quotes ter voorkoming van dit soort claims - leg de speler nooit in de vriezer of in een andere langdurige,koude omgeving,hierdoor zou het functioneren van de speler kunnen verminderen -oefen geen druk uit met een scherp voorwerp op de display van de speler,hierdoor zou hij kunnen bechadigen - lees niet op de display terwijl u aan het lopen bent,hierdoor zou u ten val kunnen komen ofop een andere manier bij een ongeluk betrokken kunnen raken. ze denken gewoon dat de consument verstandelijk gehandicapt is ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |