Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vaak zat.
Vanmiddag nog klemgereden door een automobilist. Ik ging niet snel genoeg opzij om hem erlangs te laten; ik was iemand anders aan het inhalen (op de fiets) en die auto wilde er dus langs, maar dat kon daar niet. Was trouwens een verkeersluwe weg in de binnenstad. Draait ie z'n raampje open en begint ie tegen me te schelden... En ondertussen steeds verder naar rechts rijden zodat ik de stoep op werd gedrukt. Kenteken, plaats en tijd opgeschreven, maar weet nog niet of ik er werk van ga maken. |
![]() |
|
![]() |
Hmm, men heeft mij een stuk of twaalf keer geprobeerd te beroven, waarvan er een paar wel gelukt waren.
Het heeft me verder niet echt veel beinvloedt. Oke, misschien een beetje bewuster gemaakt van het feit dat je bijna ieder moment beroofd kan worden als je alleen op stap gaat, waardoor ik nu een beetje achterdochtig ben geworden. Zo ontkwam ik de afgelopen zomer aan een beroving. Ik liep een keer in een bos, waar geen enkel mens te zien was, behalve één zogenaamde jogger. Toen hij me voorbij rende en ik even later mijn hoofd omdraaide, zag ik die louche figuur schichtig heen en weer kijken, naar mij snel toe lopend. Ik versnelde mijn pas, omdat er geen enkele hond te zien was in de wijde omtrek. Toevallig had ik mijn fietsketting in mijn broekzak. Die haalde ik snel te voorschijn, terwijl ik stevig doorliep. Op een gegevent moment hoorde ik takjes achter me breken. Dus ik draaide me om en daar begon die gozer met een mes (etniciteit is verder niet van belang) tegen me te schreeuwen dat ik hem mijn geld en mobiel moest geven of anders zouden er nare dingen gebeuren. Toen hij me dichterbij naderde, gaf ik hem zo'n enorme klap met mijn fietsketting dat hij daar meteen in elkaar zakte. Daarna ben ik maar snel uit het bos gelopen en heb mijn pad verder vervolgd, want voordat je het weet ben jij degene die in de bak belandt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ben je wel eens (gewelddadig) beroofd of zo? Verwijderd | 62 | 31-08-2010 03:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
www.stemmentracker.nl pc nerd | 204 | 22-11-2006 19:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
(NED) Beschouwing - Doodstraf Orca45 | 11 | 25-06-2006 21:15 | |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
verkrachters moeten gecastreerd worden Kill me Ce soir | 103 | 25-11-2003 18:26 | |
enquete: wie is hier voor de doodstraf? Verwijderd | 253 | 22-01-2003 14:03 |