Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 13:33
mobie
mobie is offline
Garzelli zegt dat als ook de contra-expertise positief is, hij onmiddellijk stopt met wielrennen. Wel ik ben eens benieuwd.
Ook die Panaria ploeg ofzo,zou weer op doping rondrijden.
Oud 18-05-2002, 14:25
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
de wielersport wordt steeds meer verpest , wie gebruikt er eigenlijk op zeker geen doping?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 15:44
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
de Nederlanders ok belgen ook niet niks is 100% zeker natuurlijk

de etappe die nu gereden word is wel leuk 1 of andere onbekende Rabobanker in de kopgroep van 12 man..maar dat houwen ze nie vol tot aan de finish (nog 40 km met 6 min. voorsprong)
Oud 18-05-2002, 16:21
Boogie
Boogie is offline
en ze hielden het. Alleen zat daar de man die altijd de sprint voor Mario Cipollini aantrekt. Giovanni Lombardi is zijn naam. Hij won ook de sprint van de 7 overblijvers van de kopgroep, voor Marzoli en Grabsch. Het peloton finishte op een minuut of 5 en daardoor neemt Jens Heppner, die ook in de kopgroep zat, de roze leiderstrui over. Thorwald Veneberg werd 10e.
Oud 18-05-2002, 20:08
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
opzich een mooie etappe...zonde dat onze Thorwald (orginele naam hoor ) het niet volhield.. maar toch petje af voor zijn aanvallend rijgedrag.

al vond ik het niet verdiend voor Lombardi omdat ik hem niet mag als ie dat maar weet want hij moet geen uitwijkingen maken waar McEwen last van heeft

woei!
Oud 19-05-2002, 12:17
mobie
mobie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
opzich een mooie etappe...zonde dat onze Thorwald (orginele naam hoor ) het niet volhield.. maar toch petje af voor zijn aanvallend rijgedrag.

al vond ik het niet verdiend voor Lombardi omdat ik hem niet mag als ie dat maar weet want hij moet geen uitwijkingen maken waar McEwen last van heeft

woei!
Lombardi is gewoon op en top professional. Mc Ewen durft zelf ook al wel eens wringen en duwen. Wat niet wegneemt dat het een schandalig manoevre was van Lombardi in die rit.
Oud 19-05-2002, 16:11
mobie
mobie is offline
Verbrugghe gaat winnen
nog 5km en 1min voorsprong opeerste achtervolger
bijna 2 min op het peloton !
yiehaaaaaa
2e ritzege voor Lotto
zaalig
pakt hij ook wat tijd terug voor het eindklassement, goed zo Rik!
Oud 19-05-2002, 16:26
Boogie
Boogie is offline
inderdaad, Rik Verbrugghe heeft gewonnen. Hij reed op de laatste beklimming weg uit een groep van 8 en wist zijn voorsprong uit te bouwen en tot de finish te houden. Op bijna een minuut werd Raphael Schwede 2e en Cristian Moreni 3e. Heppner houdt de leiderstrui
Oud 20-05-2002, 16:02
Boogie
Boogie is offline
vandaag heeft de Kelme renner Aitor Gonzalez de etappe gewonnen. Hij reed in een spannende finale bergop weg uit het peloton. Francesco Casagrande voerde het peloton aan, voor Gilberto Simoni. Michael Boogerd werd 9e. Heppner houdt de roze trui.
Oud 20-05-2002, 21:28
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
boogerd verbaast me door na zijn valpartij zo goed hersteld weer verder te gaan aan de giro 9de was een knappe prestatie
Oud 21-05-2002, 07:30
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
boogerd verbaast me door na zijn valpartij zo goed hersteld weer verder te gaan aan de giro 9de was een knappe prestatie
ja, jammer dat hij het niet nog eens probeerde wat Aitor Gonzalez wel deed...
Oud 21-05-2002, 16:19
Boogie
Boogie is offline
rit 9: gedoemd om een massasprint te worden. Het parcours was bijna geheel vlak en ook het koersverloop was ideaal voor de sprinters. Er kwam een drietal aan de leiding waarvan Mariano Piccoli later wegreed, kregen nooit voldoende voorsprong om echt een bedreiging te vormen en om de sprintersploegen tot hard mandaat te dwingen. Deze konden dan ook vanaf km 20 keihard doorrijden naar de finish. Alleen Marc Streel probeerde nog heel even weg te komen, tevergeefs. De renners van Acqua e Sapone kwamen heel laat op kop, zodat de sprint ideaal voor Mario Cipollini werd aangetrokken. Hij maakte het dan ook af vóór Robbie McEwen en Cristian Moreni. Heppner behoudt de roze leiderstrui.
Oud 21-05-2002, 18:18
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
Boogie schreef:
rit 9: gedoemd om een massasprint te worden. Het parcours was bijna geheel vlak en ook het koersverloop was ideaal voor de sprinters. Er kwam een drietal aan de leiding waarvan Mariano Piccoli later wegreed, kregen nooit voldoende voorsprong om echt een bedreiging te vormen en om de sprintersploegen tot hard mandaat te dwingen. Deze konden dan ook vanaf km 20 keihard doorrijden naar de finish. Alleen Marc Streel probeerde nog heel even weg te komen, tevergeefs. De renners van Acqua e Sapone kwamen heel laat op kop, zodat de sprint ideaal voor Mario Cipollini werd aangetrokken. Hij maakte het dan ook af vóór Robbie McEwen en Cristian Moreni. Heppner behoudt de roze leiderstrui.
yup vond het beetje saaie etappe.. maar ik hoop dat onze Rabo's binnekort eens wat van zich gaan laten horen.. ik zou het vooral Boogerd weer eens gunnen om een etappe in de Giro te winnen
Oud 21-05-2002, 20:10
Boogie
Boogie is offline
Garzelli is er uit!!!

Oud 21-05-2002, 20:52
mobie
mobie is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Garzelli is er uit!!!

Hij zou nu definitief stoppen met koersen als hij zen woord nakomt, wel ik ben eens benieuwd.
Oud 22-05-2002, 10:03
georgie
georgie is offline
Titelverdediger Gilberto Simoni is door het agentschap WADA op 24 april positief bevonden op het gebruik van cocaïne tijdens de Ronde van Trentino. Als ook de contra-expertise positief blijkt wacht hem hetzelfde lot als landgenoot Garzelli.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Titelverdediger Gilberto Simoni is door het agentschap WADA op 24 april positief bevonden op het gebruik van cocaïne tijdens de Ronde van Trentino. Als ook de contra-expertise positief blijkt wacht hem hetzelfde lot als landgenoot Garzelli.
Bron

Sjonge Sjonge SJonge, waar gaat dit in godsnaam heen zeg..?

Ik snap er echt niks meer van hoor, waarom is dit zo aantrekkelijk om doping te gebruiken. Ik snap dit echt nit, als je weet dat je het niet aankan (de Giro) dan doe je toch gewoon niet mee! Maar nee hoor, sommige mensen moeten de Giro een "slechte" naam geven..

Dit is zeker niet goed voor de wielersport, ben benieuwd hoe dat straks met de Tour de France gaat.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:00
Boogie
Boogie is offline
godverdomme Simoni ook al? ...
Oud 22-05-2002, 11:52
mobie
mobie is offline
De dopingmiserie in de Giro houdt aan. Na roze trui Stefano Garzelli is nu ook titelverdediger Gilberto Simoni positief bevonden .

Giro-organisator La Gazzetta dello Sport meldde het dopingnieuws in zijn woensdageditie. Bij een controle buiten competitie door het Wereld Anti-Doping Agentschap (WADA) zouden in de urine van Simoni sporen van cocaïne zijn aangetroffen. De controle dateert al van 24 april, een dag voor de start van de Ronde van Trentino.

Als de tegenexpertise eveneens positief is, moet ook de winnaar van 2001 de Giro verlaten. Simoni is zevende in het algemeen klassement op 4:29 van leider Jens Heppner (Telekom).

De 30-jarige Simoni beweert dat hij enkele uren voor zijn positieve controle een tandarts bezocht en dat de reden daar gezocht moet worden.

bron: http://www.sportplanet.be/wielrennen...giroindex.html

bij de tandarts , nou breekt mijn klomp
Oud 22-05-2002, 15:26
TeiZ
TeiZ is offline
HAhah LMAO

Welke tandarts is dat? Ik dank dat zn wachtlijsten zullen verdubbelen , met als grootste groep clienten met de leeftijd tussen de 20 en 30 jaar die hun afspraken op vrijdag maken
Oud 22-05-2002, 16:28
Boogie
Boogie is offline
er werd vandaag ook nog gefietst
aanvankelijk was het een saaie maar de 3 plaatselijke rondes aan het eind waren spannend, omdat het naar de finish toe licht bergop liep een een soort stenen. Dit werd teveel voor Mario Cipollini. Na een late uitval van Milan Kadlec leek hij te gaan winnen, maar werd op het allerlaastst nog voorbijgeraasd de de sprinters. Robbie McEwen won met overmacht, vóór Fabrizio Guidi en Giovanni Lombardi (die het een keer zelf mocht proberen). Boogerd werd 12e. Heppner houdt de leiderstrui
Oud 22-05-2002, 17:08
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
hele mooie eindsprint kangaaarooooooooooooooo

woei
Oud 23-05-2002, 15:31
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
iri trouwens dat Belgie nu eerst hun eigen ronde van Belgie uitzenden maar wel logisch natuurlijk
Oud 23-05-2002, 15:32
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
iri trouwens dat Belgie nu eerst hun eigen ronde van Belgie uitzenden maar wel logisch natuurlijk
ik ben overgestapt op Eurosport
Oud 23-05-2002, 16:17
Boogie
Boogie is offline
vandaag was de eerste echte bergrit met aankomst bergop. Gilberto Simoni maakte de beste indruk. Door zijn tempoversnellingen reed hij weg samen met Francesco Casagrande, die nauwlijks uit het wiel van Simoni weg te slaan was. Op enkele seconden werd Franco Pellizotti 3e. Omdat Heppner ongeveer een minuut verloor, blijft hij in het bezit van de roze leiderstrui.
Oud 23-05-2002, 17:54
mobie
mobie is offline
Citaat:
Boogie schreef:
vandaag was de eerste echte bergrit met aankomst bergop. Gilberto Simoni maakte de beste indruk. Door zijn tempoversnellingen reed hij weg samen met Francesco Casagrande, die nauwlijks uit het wiel van Simoni weg te slaan was. Op enkele seconden werd Franco Pellizotti 3e. Omdat Heppner ongeveer een minuut verloor, blijft hij in het bezit van de roze leiderstrui.
Hoe hebben Verbrugghe en Van De Wouwer het gedaan?
Oud 23-05-2002, 18:25
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
mobie schreef:

Hoe hebben Verbrugghe en Van De Wouwer het gedaan?
Verbrugghe was nog een paar keer op wat minder steile gedeeltes van de klim in de aanval, maar op de steilere stukken stond hij zowat stil en werd hij weer teruggepakt.
Verbrugghe werd uiteindelijk 19e, Van de Wouwer 20e
Oud 23-05-2002, 18:26
Boogie
Boogie is offline
nog een berichtje: 2-voudig ritwinnaar Robbie McEwen startte vandaag NIET!
Oud 23-05-2002, 18:54
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
en Boogerd???????????????????
Oud 23-05-2002, 18:55
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
en Boogerd???????????????????
23e ofzo
Oud 23-05-2002, 19:01
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
valt mee... en tijd? #@$@#$ slecht gereden had hem vooraan verwacht.. maar zag ik Addy Engels nou eerder over de streep als Boogie?
Oud 23-05-2002, 19:07
Boogie
Boogie is offline
Boogie was 24e op 50 seconden, Engels 39e op 2,18
Oud 23-05-2002, 19:09
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Boogie schreef:
nog een berichtje: 2-voudig ritwinnaar Robbie McEwen startte vandaag NIET!
zoals gezegd voor de giro?!

vanwaar die grote "niet" ?
Oud 23-05-2002, 19:12
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

zoals gezegd voor de giro?!

vanwaar die grote "niet" ?
omdat dat de nadruk heeft in de zin, ik was ook niet verbaasd dat hij niet startte, het is maar om er geen misverstand over te laten bestaan.
Het is zeer gebruikelijk om als ergens niet in voorkomt dit te onderstrepen, vet te drukken, cursief te schrijven of met hoofdletters.
Oud 23-05-2002, 19:16
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Oud 24-05-2002, 11:03
Boogie
Boogie is offline
[NIEUWS]

Ook Gilberto Simoni uit de Giro!

http://www.tv1.be/tt/tt.php?p=437&g=on&s=0&r=0&x=1
437 tt-TV1 437 vr 24 mei 11:15:25

GIRO
Gilberto Simoni uit de Giro
De Italiaan Gilberto Simoni is door
zijn ploeg Saeco uit de Giro gezet.
Simoni, de winnaar van vorig jaar en
pas ritwinnaar in de Apennijnen, is
betrokken geraakt in een dopingzaak.

Giro mocht van de organisatie nochtans
voortrijden en had van de UCI evenmin
tegenwind gekregen. Bij een onverwachte
controle door het Wereldantidoping-
agentschap Wada waren er op 24 april
sporen van cocaïne gevonden bij Simoni.
Hij wijt dat aan een tandartsbezoek, en
kreeg daarvoor (achteraf) een attest.

Mercatone Uno, het team van Pantani,
heeft dan weer Roberto Sgambelluri naar
huis gestuurd. Die was betrapt op Nesp,
het zogenaamde nieuwe epo.
Oud 24-05-2002, 17:25
Boogie
Boogie is offline
oja, en vandaag was er natuurlijk nog een etappe, die vrij saai was. In de stromende regen gereden, renners in regenjasjes gehuld en dat geeft meestal niet de aanleiding tot een spetterende koers, integendeel. Dennis Lunghi won de etappe. Hij reed weg uit de kopgroep van 6. Grabsch werd 2e, Bernucci 3e. Jens Heppner blijft nog altijd in bezit van de leiderstrui. Casagrande is nu 2e en hij lijkt de enig overgebleven favoriet voor de eindzege.
Oud 25-05-2002, 06:33
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
maar voor het eerst zag ik de Rabo's vooraan in het Peleton maar ze hadden niet de kracht om de 6 in te halen

verder een goede race van Boogerd
Oud 25-05-2002, 08:56
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
maar voor het eerst zag ik de Rabo's vooraan in het Peleton maar ze hadden niet de kracht om de 6 in te halen

verder een goede race van Boogerd
Boogerd is vandaag 30 geworden
Oud 25-05-2002, 10:00
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
maar hij won wel een Intergiro en reed een knappe race met de gehele Rabo ploeg
Oud 25-05-2002, 10:27
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
maar hij won wel een Intergiro en reed een knappe race met de gehele Rabo ploeg
ik probeer het opnieuw: Boogerd is vandaag 30 jaar geworden
Oud 25-05-2002, 11:38
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
Boogie schreef:

ik probeer het opnieuw: Boogerd is vandaag 30 jaar geworden
LOL!

zelfs ik lees wel is wat te snel
hehe woei! gefeliciteerd dan maar he
Oud 25-05-2002, 16:17
Boogie
Boogie is offline
vandaag won Julio Alberto Perez Cuapio een rit met aankomst bergop. De rit werd kleur gegeven door een lange ontsnapping van Marc Lotz, maar hij werd aan het begin van de slotklim teruggepakt. Perez Cuapio reed weg met Cadel Evans en liet deze later ter plaatse. Evans werd 2e, Frigo 3e. Omdat Casagrande naliet aan te vallen (hij werd 4e) blijft Jens Heppner nog altijd in de leiderstrui. Michael Boogerd werd op zijn verjaardag 7e.

Morgen is er een tijdrit over 30,3 km
Oud 25-05-2002, 16:49
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
echt coole etappe... zonde voor de rabo's .. maar wel hard gewerkt! en een mooie 13de plaats in het klassement voor Boogerd!
Oud 25-05-2002, 17:47
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
eindelijk eens wat nederlanders vooraan
Oud 25-05-2002, 21:20
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
mooie actie van Lotz zonde van de laatste 4 km .. daarna goed gewerkt van Engels en goed bijgebleven van Boogerd
Oud 26-05-2002, 17:02
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
woei

slechte tijdrit van boogerd
goede van verbrugghe
goede van hamilton
matig van casagrande
slechte van pantani
Oud 27-05-2002, 07:02
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
en vandaag (maandag) een rustdag in de Giro
Oud 28-05-2002, 16:25
Boogie
Boogie is offline
Vandaag was het in de regen weer eens tijd voor een massasprint. Ook al probeerde Thierry Marichal het nog, maar hij werd na 81 km op te hebben gereden teruggepakt. Omdat McEwen al naar huis is, leek de etappe bij voorbaat beslist. Dat was ook zo, Mario Cipollini won met overmacht. Mede door een rare manoeuvre van Lombardi, die Petacchi opzij drong die op zijn beurt Galvez moest laten uitwijken. Deze Galvez werd 2e, Steven de Jongh werd 4e. Heppner houdt de leiderstrui
Oud 28-05-2002, 16:39
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
was een leuke sprint Steven de Jongh deed ut aardig
Reageren

Regels voor berichten