![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je aan de pil bent kun je namelijk TOCH ongesteld worden terwijl je zwanger bent!! Dus voor de zekerheid naar de dokter...NIET AFWACHTEN!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey mensen,
Ik heb een probleempje: Ik ben gister of eergister de pil vergeten in te nemen (volgens mij eergister) Moet ik dan alleen de pil van vandaag nog innemen of allebei? En ik de bijsluiter stond dat ik alleen de dokter moest raadplegen als ik in de week ervoor sex had gehad maar dat is niet zo maar deze week wel dus vraag ik het toch maar ff: Kan ik dan nu ook zwanger raken?? Alvast bedankt!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan je wel deels geruststellen: na het vergeten van 1 pil, is de pil niet meteen compleet uitgewerkt, de werking is dan gewoon mínder, niet helemaal weg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben in de 3e week 2 pillen achter elkaar vergeten, ik heb begrepen dat ik nu een stopweek in moet lassen en dat ik dan gewoon veilig ben? Heb toch geen kans op zwangerschap heb wel gemeenschap gehad een paar dagen geleden. De strip afmaken heeft toch geen zin want dan ben ik weer onbetrouwbaar lijkt me?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedenk trouwens wel dat je stopweek dan twee dagen geleden al begonnen is en dat je dus over vijf dagen wel moet beginnen met een nieuwe strip! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey,
Sorry dat ik niet het hele topic door heb gelezen, maar vond hem eigenlijk wat te lang daarvoor. Maar ik gebruik sinds vrijdag de Diane-35 vanwege m'n puistjes en had er eigenlijk een paar vragen over: Voor de mensen die de Diane gebruiken/gebruikten: -Hoe lang duurde het voordat jullie effect merkten in de zin dat je puistjes minder werden? -Zijn jullie door de Diane aangekomen? -Zijn jullie borsten er erg door gegroeid? Heb zelf 75B en daar hoeft van mij niet echt wat bij. -zijn er mensen die nog andere bijwerkingen kregen? Alvast bedankt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Halloow!
Kga morgen naar de huisarts voor de pil.. Nou kan k morgen dus alles vragen.. maar k wilde nu al snel weten of ik dan morgen ook meteen moet beginnen met slikken? Of moet k wachten totdat ik weer ongesteld ben? Liefs, Sanne
|
je kunt bij die pil (ik ook pas mee begonnen) op je 1e dag vd menstruatie begiinen, maar dan meer kans op doorbraak bloedingen, begin je op de 5e dag geloof ik is dat een heel stuk minder. en na 7 dagen is die pil gewoon veilig, dus je hoeft niet een hele stip te wachten, altans zei mijn dokter en staat in de bijsluiter...
|
![]() |
Ik zit nu in m'n stopweek en hiervoor pakte ik de pil altijd 's avonds. Ik ben van plan om hem volgende keer 's morgens te gaan pakken. Dus na m'n stopweek. Dat lijkt me handiger in verband met het vergeten 's avonds.
Maar maakt dit niks uit qua bescherming van de pil? Eerst altijd 's avonds pakken en nu ineens 's morgens?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ABgirl, er posten niet superveel mensen in dit topic dus ik denk dat gewoon nog niemand die diane-35 (heeft) gebruikt, je oproepje heeft gezien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-Hm, nee, heb wel iets meer eetlust geloof ik, maar ik sport erg veel. -Nee. -Ik heb geen andere bijwerkingen ![]() Graag gedaan. edit: ik heb trouwens zelf heel weinig last van puistjes, dus bij mij zal er vrijwel geen effect zijn.
Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 17:02. |
![]() |
|
ik slik nou ongeveer een maand de pil 'stediril 30'
en mijn vraag was, kan je daar nou depressiever van worden? ik was het al, alleen was er meer beetje van opgeknapt, en sinds ik pil slikt, ben ik echt in een enorme terug val terecht gekomen.. hebben mensen hier meer last van of is dat normaal? |
![]() |
||
Citaat:
- Na een paar weken zat ineens m'n hele rug onder de puistjes: die gingen na een week weg. Sinds toen geen puistjes meer op m'n rug gehad. In m'n gezicht heb ik tot zo'n 3 maanden nog wel puistjes gehad. Het kunnen er een paar minder zijn geweest als normaal, maar dat weet ik niet zo goed. Op dit moment (5 mnd) ben ik zo ongeveer puistjes-vrij. Maar ik weet niet of dat door die pil komt of niet en of het zo blijft of dat het slechts voor even is. - Ik was hiervoor al aan een andere pil. Door die pil ben ik meer gaan eten en daardoor 2 kilo aangekomen. Toen ik aan deze pil begon wist ik dus dat ik niet meer moest gaan eten en dat heb ik ook niet gedaan. Niks aangekomen dus. - Volgens mij zijn m'n borsten niet gegroeid. - Geen andere bijwerkingen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben zelf ook begonnen met diane-35 vanwege mijn puisten, de dokter zei tegen mij dat het ong. een half jaar zou duuren, voordat het effect had op m'n puistjes. Dit bleek ook waar te zijn, na een half jaar begonnen ze echt te verdwijnen (ik zat helemaal onder, vooral mijn gezicht) ik ben er nou bijna helemaal vanaf (ik ben nou ong. 10 maanden aan de pil), dus bij mij heeft het echt super geholpen. ik ben niet echt aangekomen volgens mij, mijn borsten zijn ook niet gegroeit en ik heb ook geen last van bijwerkingen gehad. Succes ermee!
|
owja, ik had zelf ook nog een vraagje:
ik zit dus aan de diane-35, en ik weet dat je de stopweek kunt overslaan en gewoon met de volgende strip kunt verder gaan, maar moet je dan perse die hele strip afslikken voordat je met de stopweek begint? of is het bijv. ook mogelijk om maar 5 pillen van de volgende strip te slikken en dan de stopweek te doen, en vervolgens weer door te gaan met diezelfde strip?
||
Citaat:
Het betekent alleen wel dat je na je stopweek een nieuwe strip zult moeten pakken, want als jij al 5 pilletjes gepakt hebt van een volgende strip, dan zijn er nog maar 16 over en dus voldoe je niet aan de minimaal 21-eis. Bewaar die strip waar je die 5 pillen van hebt dan gewoon als reserve-strip. Als je een andere keer weer door wil slikken bijvoorbeeld, of als je eens een pil kwijtraakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hai mensen, ik heb een vraagje. Ik ben nu drie maanden aan de pil: heb één keer een stopweek gehouden, en de laatste keer doorgeslikt. Nu moet ik, als ik een stopweek houden wil, maandag de laatste pil nemen, maar ik wil graag precies door de week ongesteld worden en mijn laatste pil dus op vrijdag nemen. Dat betekent dat ik drie pillen van de vierde week niet neem. Is dat onveilig? En zo ja, vanaf wanneer is het dan weer wel veilig? En hoe veel keer kun je de pil doorslikken zonder dat het 'ongezond' wordt? Alvast bedankt voor het antwoord!
||
Citaat:
||
Citaat:
en je wil de laatste 4 pillen weglaten? dan heb je dus 21+17 pillen achter elkaar geslikt. Dat is prima, dan kan je gewoon stoppen en is je pil nog veilig. na 7 dagen weer beginnen en weer minstens 21 pillen slikken.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
anders duurt het 7 dagen voor ie veilig is (iig bij de pillen mycrogynon30 en diana35)
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger en pil ? helpsnel | 1 | 08-09-2008 23:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil te vroeg ingenomen britje333 | 3 | 07-10-2007 18:18 | |