Advertentie | |
|
![]() |
|
ik had voordat we begonnen al een heel profielwerkstuk geregeld van iemand anders....
konden we dus rekening mee houden met onderwerp inleveren enz! (zelfs de mening is van internet ![]() maar het is dus serieus 2 uur geworden!!! prima toch....
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet al dat ik een goed heb, heel fijn. Ik heb er ook hard aan gewerkt. Vanavond presentatie, moet zometeen m'n poster afmaken en daarmee kom ik dus wel over de 80 uur heen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij ons moest je een V halen, dus iedereen heeft toen de laatste week een werkstuk in elkaar geflanst, logboek verzonnen...klaar!
|
We moesten het in week 5 inleveren bij de begeleiders, en deze week laten aftekenen. Vorige week pas ingeleverd ( me teamgenoot donderdag tot 1 uur bezig geweest, inkt van de printer was bij mij op. Dus toen maar ff via lycos opgeslagen, en zij uitgeprint, maar zij heeft andere word, dus zij mocht alles weer veranderen) Maar hij is gister goedgekeurd!
![]() Paar kleine dingetjes veranderen. En dan eindelijk klaar. Ik ben er 70 uur mee bezig geweest, maar wel veel mee gesjoemeld. Verder moeten we hier een presentatie over houden die 40 procent meeteld bij nederlands. ( 40 & 60 procent= 1 cijfer + examen )
|
![]() |
jah wij hadde t ook! moest op dinsdag inleveren en presenteren maar we begonnen egt pas maandag! ennuh... maar iets van 2 a 3 uurtjes eraan gezeten! wat denk je???gaan we presenteren...vinden onze klasgenotenons alles het beste hebben gedaan en winnen we 75 euro per persoon! chill! en t werkstuk was ook goedgekeurd hoor!!! haha!
|
ik moet het vrijdag inleveren.
Ik moest nog het laatste hoofdstuk maken en maakte me daardoor zorgen. Maar ik heb besloten om dat hoofdstuk weg te laten omdat het voor de hoofdvraag toch niet uitmaakt en het nu al 50 paginas is. Nu alleen nog een paar plaatjes scannen en ertussen stoppen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het al ingeleverd, moest officieel morgen. Ik heb er een 9,5 voor, wat telt als een G ![]() Ik heb het in de kerstvakantie gemaakt, paar keer 's ochtends boeken overgetypd...
|
Hij is bijna af, we hebben alleen nog een paar praktische probleempjes.
(moeten bestelbusje regelen voor het vervoeren van de zeppelin (dat gaan we dus maken: op afstand bestuurbare zeppelin, maar voor de helium moeten we naar groningen met dat ding en hij is nogal groot))
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb 'm vorig jaar gemaakt, dus ik heb 'm al een maand of 11 af
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
We hebben em af, we moesten hem vorige maand ingeleverd hebben. Ik heb er ongeveer 80 uur aan gewerkt.
Het telt niet mee voor een vak, en op je examen komt alleen onvoldoende-voldoende- goed te staan. Onze school geeft wel een cijfer, we hadden een 9 Ik moest hem samen met drie andere groepjes presenteren aan de ouders en belangstellende, je kon dan 50 euri winnen. Maar we hebben niet gewonnen.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
ik weet niet wat dat is zon profielwerkstuk (ben van België) maar ik denk dat wie iets gelijkaardigs hebben "GIP" is dus over onze hoofdvakken (boekhouden en informatica klein beetje frans) moeten we programma maken en een jaarrekening van een bestaan bedrijf bespreken!
we moeten ook sectie per sectie afgeven en je hebt 1ste versie, 2de versies en definitieve versies. Deze GIP moeten dan tijdens de examen van juni gaan verdedigen voor een jury (2 jury's een voor boekhouden en een andere voor informatica) het grapje telt mee voor 1/3 van onze punten, ben je gebuisd op GIP moet je je jaar opnieuw doen! heb er ong 150 uur aangezeten wat normaal is! het spel telt 100 blaren en er komen er bij. Volgende week krijgen we ons eerste GIP rapport (punten van de eerste versies) spannend ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk! Imn | 13 | 15-04-2012 20:27 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete over kleur en emotie Hallo89 | 19 | 06-09-2010 15:31 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Ontwikkeling..Computer?! Mr. Maikey | 6 | 31-03-2004 19:50 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
MENING // Worden Computers ooit intiligenter dan mensen? // MENING Just Eak | 64 | 07-02-2003 13:32 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is een profielwerkstuk? Verwijderd | 7 | 16-05-2002 07:55 |