Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 00:42
Boogie
Boogie is offline
Wat zijn de eerste handelingen die jij verricht als je wakker wordt tot het moment dat je weggaat?
Oud 20-02-2004, 00:49
Verwijderd
Voor het slapen gaan forum ik natuurlijk even...

Opstaan is altijd een ramp bij mij, ik ben eigenlijk altijd te laat en heb daarom iedere ochtend haast, alles gaat dus heel snel, al mijn spullen zijn voor het slapen gaan klaar gelegd, etc. Ik sta meestal 20 minuten voordat ik op school moet zijn op, in 10 minuten kleed ik mezelf aan, werk ik 2 boterhammen naar binnen, was ik m'n gezicht, kam ik m'n haren en poets ik m'n tanden. 10 Minuten (in de praktijk meestal 7 of 8 minuten) voordat de les begint stap ik op m'n fiets, om vervolgens flink door te trappen naar school (die staat 2 kilometer verderop). Eenmaal bij school gearriveerd is het meestal traprennen geblazen om op tijd te komen.

Topsport.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 00:54
Verwijderd
Na een paar keer de wekker verzetten, word ik rond een uur of elf meestal wakker, sta dan op. Doe de gordijnen half open. Zet de radio aan. Kijk stiekem even naar buiten. Pak een handdoek en wat zeep en loop naar de badkamer. Daar doe ik mijn behoefte en sta een tijdje onder de douche. Na het afdrogen doe ik kleren aan, kam de haren en plant de lenzen op hun plek. Dan wordt het tijd eens wat te gaan eten, dus haal ik de krant, zet de koffie aan en smeer m'n brood. Meestal is er tegen die tijd wel het twaalfuurnieuws op, en dus kijk ik daarnaar. Dan, mocht ik niets te doen hebben, zet ik een film uit de collectie op, tot het een uur of halftwee is, en ik vertrek naar college.

In het weekend slaap ik uit en is mijn ritme volledig onregelmatig.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 06:06
Lionheart
Uit bed gaan, soms neem ik nog een bad, wat eten, check mn mail en als ik nog tijd heb ga ik forummen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 06:43
Verwijderd
ochtend ken ik nie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 06:45
vrijgezel
vrijgezel is offline
moeilijk wakker worden, badkamer in soms douchen soms niet dan eten thee drinken klaaaaaar
Oud 20-02-2004, 07:02
Silver rain
Silver rain is offline
wakker worden rond 7 uur, opstaan, wassen, aankleden, eten en drinken, huisdieren eten en drinken geven, schoenen aandoen, tandenpoetsen en als ik nog tijd heb forummen
Oud 20-02-2004, 07:03
light smiley
light smiley is offline
wakker worden opstaan wassen omkleden ontbijten en nu forummen en dan naar school o ja en tanden poetsen..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 07:12
miro
miro is offline
NOrmaal is t wakker worden, ontbijten, douchen, aankleden werken.

Vandaag is t meehelpen de auto inpakken. Over 5 minuten vertrekken we op wintersport
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 07:19
Verwijderd
Ik hoor de wekker, dan rol ik uit bed, en met een verkreukelde kop strompel ik naar beneden om een paar koppen koffie te drinken, met een sigaret erbij.
Als deze ceremonie erop zit, en mijn mond voelt wat minder droog aan, is het eerste wat ik doe 2 boterhammen roosteren.

Vaak is dat voeldoende om weer terug naar boven te klimmen om te gaan douchen, en me aan te kleden ( vaak kom ik pas halverwege de middag erachter dat mijn trui binnenste buiten zit ).
En dan moet ik als een gek naar buiten om de bus te halen, hetzij naar mijn werk, hetzij naar school.

Deze week kan ik thuis werken dus kan ik het iets rustiger aan doen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 07:44
Tandpasta
Tandpasta is offline
- Wekker gaat.
- Wekker uitzetten.
- Kleren aan.
- Schoenen aan.
- Tandenpoetsen, etc.
- Kopje thee drinken.
- Het huis uit.
Oud 20-02-2004, 08:32
Briseïs
Briseïs is offline
Om 7 uur gaat de wekker, dan blijf ik nog 30 tot 40 minuten in mn bed liggen, waarna ik de badkamer induik, me aankleed, mn haar en make-up doe. Dan ga ik naar beneden, maak brood en drinken voor nu en voor op school, pak mn tas in, als ik tijd heb lees ik nog ff de krant, poets mn tanden, doe mn jas aan, pak mn fiets uit de schuur en ga op weg. Ongeveer om 5/10 over 8
Oud 20-02-2004, 08:34
Verwijderd
als ik geen school heb , uit bed , van trap vallen omdat het zo vroeg is , pc aan , en dan gaan forummen of csen........

wel school , uit bed, zien dat ik me verslapen heb , aankleden , rennen naar beneden , snel tandne poetsen en haar doen , en dan fucking hard naar school fietsen...........
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 08:36
indigo_temp
indigo_temp is offline
Wekker gaat, dan probeer ik uit mijn bed te rollen.
Ontbijt met nieuws of Nederland in beweging als ik wil lachen.
Daarna douche ik en kleed ik me aan.
Beetje mijn gezicht fatsoeneren.
En probeer ik op tijd te komen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 09:53
Auntie M
Auntie M is offline
6.10 uur gaat de wekker
wankelend opstaan
naar de wc
naar de badkamer
weer naar de wc
verzinnen wat ik aan moet trekken
aankleden
optutten
schoenen zoeken en aantrekken, tas zoeken, autosleutels zoeken
6.50 uur sta ik voor de lift
7.10 uur ben ik op mijn werk alwaar mijn collega een heerlijk bekertje koffie voor me heeft neergezet en waar ik op m'n gemak kan wakker worden
Oud 20-02-2004, 09:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn wekker gaat voor het eerst om 6.40, die stel ik in zodat ie om de 9 minuten afgaat en ik blijf nog lekker ff liggen tot 7.07. Dan ga ik eruit, maak mn bed op, loop naar de badkamer, ga naar de wc en trek schoon ondergoed aan, was mezelf. Daarna kleed ik me aan, en doe mn haar. Dan ga ik wat eten. Daarna poets ik mn tanden, dan ga ik me opmaken. Dan pak ik mn tas, ga ik naar beneden, trek mn schoenen en mn jas aan en pak mn fiets en ga naar school.
Oud 20-02-2004, 10:13
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mn wekker gaat om 7.00. Ik doe em steeds 4 minuten verder ong en dan om 7.27 ga ik eruit (maar dan is het eigenlijk 7.24 want mn wekker loopt voor..). ff wassen, aankleden. make uppen. tas inpakken. En dan mn cruesli voor de computer opeten en even forummen
En om 8 uur ga ik er vandoor.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:14
the tourist
the tourist is offline
Als ik het eerste uur les heb (= bijna nooit ):
7.23 gaat de wekker. Dan blijf ik nog even liggen omdat mijn moeder de douche dan nog niet uit is. Om ongeveer 7.27 ga ik douchen. Tot 7.33. Dan ga ik me aankleden, opmaken, haar doen. Om ongeveer 7.50 ga ik ontbijten. Dan tandenpoetsen en dan is het ongeveer 8.03. Dan heb ik nog 10 minuten over om mijn haar bijvoorbeeld nog een keer te doen ( ), mijn tas in te pakken of iets anders te doen. Dan ga ik om 8.20 weg en dan kom ik te laat op school.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:15
zwoesj
zwoesj is offline
Wekker gaat, ik doe de wekker uit, ik ga weer slapen, mijn moeder komt een halfuur later vragen of niet naar school moet, ik ga douchen, kleed me aan, ga eten, ik ga mijn tanden poetsen en haren kammen en dan ga ik naar school.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:17
Quiana
Quiana is offline
Wekker/uit mezelf wakker worden > wc > inet > douchen ed > aankleden ed > spullen pakken > doen wat ik moet doen. (school ed)
Oud 20-02-2004, 10:35
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
6:21 wekker
6:30 uit bed donderen (meestal later )
en dan eten, tandenpoetsen, haar ff doen, en dan om 7.15 weg ..

Oja, en dan ondertussen de krant van gisteren lezen
Oud 20-02-2004, 10:51
Dree
Dree is offline
Vandaag. Uitgeslapen tot half 11, even beetje opgefrist, GTST gekeken, moeder geholpen met de gordijnen van de rails halen en nu forummen

Drukke dag: Wekker gaat af om half 7, snel douchen, aankleden, opmaken en ontbijten. (tas is al ingepakt, lunch al gesmeerd). Om 7:15 op de fiets naar mijn stageschool.
Oud 20-02-2004, 10:52
jet
jet is offline
mijn wekker gaat en dan probeer ik binnen een half uur de bus te halen. tussendoor douche ik, kleed ik me aan, drink ik wat, pak ik mn tas in en maak ik me op. en dan gaan..

meestal red ik t wel
Oud 20-02-2004, 11:01
Nuck
Nuck is offline
Vandaag: wekker ging om 8 uur, uit bed, douchen, ontbijten, me klaarmaken, en om 9 uur stond ik in de snijzaal
Oud 20-02-2004, 11:02
Verwijderd
Ik heb nu elke dag een vroege ochtend omdat ze aan de overkant zonodig een stellage moeten bouwen.. tergend langzaam ook naar mijn idee, stelletje slackers en mij uit de slaap houders! Liever sneller een even meer lawaai dan daaagen doen over 1 stellagetje. Ze beginnen al voor half 8.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2004, 11:15
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Nuck schreef op 20-02-2004 @ 12:01:
Vandaag: wekker ging om 8 uur, uit bed, douchen, ontbijten, me klaarmaken, en om 9 uur stond ik in de snijzaal
hahahaha ik heb lekker een uitkering ik kan elke dag uitslappen

ik was ook vandaag vrij laat uit hoor 10 uur uit me bed, daarna douchen en wat ontbijt en dan achter scholieren.com de consumptieslaven klieren!
life is fun
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 11:22
Ovidius
Ovidius is offline
niceman1984, whattup makker, ik studeer "voltijd" en dat is maar zes lesuren in de week, bovendien maak ik 150 euro per maand winst op mijn studiefinanciering!!

Op niet schooldagen: Ik sta om 7 uur op, ga naar beneden, eten met de TV aan, douchen, hond uitlaten. En dan computer ik de rest van de dag.
Op schooldagen: Ik sta om half 7 op, ga douchen, eten, hond uitlaten, naar school met de trein en daar computer ik dan de hele dag. Hahahaha.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 12:08
niceman1984
niceman1984 is offline
hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 12:34
Wawl
Wawl is offline
Ik word eerst wakker en daarna ga ik naar mijn stage.
Oud 20-02-2004, 12:46
Verwijderd
Als ik wakker word, zet ik eigenlijk altijd gelijk m'n radio aan. Meestal blijf ik dan nog een paar minuten in m'n bed liggen, en daarna ga ik douchen, aankleden en naar beneden om te ontbijten. Als ik tijd heb, lees ik ook nog een beetje de krant (maar meestal heb ik weinig tijd). M'n spullen pak ik meestal de avond van tevoren al, dus ik doe alleen nog m'n lunch en drinken in m'n tas. En dan weg
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 12:49
Miss Helena
Miss Helena is offline
De wekker gaat, radio aan, half uur later mn bed uit (moet eerst nog wakker worden, vandaar radio en kan ik nog ff blijven liggen) douchen, eten, thee, wakker worden, tandenpoetsen, spullen pakken, haar doen, de trap af rennen, mn fietsje op en crossend naar school...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 13:01
Verwijderd
5.10: wekker gaat,ik word wakker kijk op de wekker en denk "fijn ik kan nog even blijven liggen
5.12: de wekker is ingesteld op 7.50
7.50: wederom gat de wekker,ik gaap zet de radio aan en begin me klaar te maken op mijn tocht buiten mijn bed
7.52:ik sta naast mn bed en ga de douche in
8.05: ik kom onder de douche vandaan en kleed me aan
8.10: ik poets mijn tande en kam mijn haar,ontbijten doe ik niet
8.15: ik laat de hond nog even vlug uit
8.20: ik spring op mijn fiets en sjees naar school alwaar ik daar dan meestal net op tijd of net te laat arriveer
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 13:02
hasseltboy
hasseltboy is offline
Eerst word ik wakker geschreeuwd door mijn hyperactieve zusjes, daarna blijf ik nog even liggen totdat die naar beneden zijn, daarna kleed ik me aan enzo, en ga ik eten en de krant lezen...
Oud 20-02-2004, 13:27
Machiavelli
Machiavelli is offline
5:00 Wekker gaat
5:15 Wekker gaat weer
5:16 Ik ben aangekleed
5:17 Ik ben aan het pisse
5:18 Ik drink wat Eistee
5:19 Ik trek mijn jas, muts, handschoen, sjaal en discman
5: 21 Ik ben op weg naar krantendepot
5:23 Ik pak mijn kranten
5:24 Ik drink wat en eet een koekje in krantendepot
5:26 Vetrek bij krantendepot
5:30 Begin met wijk
7:00 Ben weer thuis
7:02 Smeer brood
7:03 Eet brood en lees kranten
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 13:28
jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 20-02-2004 @ 14:27:
5:00 Wekker gaat
5:15 Wekker gaat weer
5:16 Ik ben aangekleed
5:17 Ik ben aan het pisse
5:18 Ik drink wat Eistee
5:19 Ik trek mijn jas, muts, handschoen, sjaal en discman
5: 21 Ik ben op weg naar krantendepot
5:23 Ik pak mijn kranten
5:24 Ik drink wat en eet een koekje in krantendepot
5:26 Vetrek bij krantendepot
5:30 Begin met wijk
7:00 Ben weer thuis
7:02 Smeer brood
7:03 Eet brood en lees kranten

ik hoop echt voor je dat die krantenwijk goed verdient
Oud 20-02-2004, 13:29
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet666 schreef op 20-02-2004 @ 14:28:

ik hoop echt voor je dat die krantenwijk goed verdient
Redelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:01
MieX
MieX is offline
Wakker, wc, ontbijt met krant, wassen, aankleden, tandjes poetsen, soms tas inpakken (soms doe ik dat savonds) en dan op de fiets of naar de bushalte
Oud 20-02-2004, 14:03
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik blijf altijd eerst een half uur tot drie kwartier liggen. Dan snel binnen 10 minuten tanden poetsen, aankleden enz. en op de fiets stappen om naar de bushalte te fietsen waar ik vervolgens de bus mis.
Oud 20-02-2004, 14:11
Verwijderd
Ik ga er om 7.10 uur, wassen, scheren, aankleden, eten, tanden flossen en om 7.35 naar school.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Miss Helena schreef op 20-02-2004 @ 13:49:
De wekker gaat, radio aan, half uur later mn bed uit (moet eerst nog wakker worden, vandaar radio en kan ik nog ff blijven liggen) douchen, eten, thee, wakker worden, tandenpoetsen, spullen pakken, haar doen, de trap af rennen, mn fietsje op en crossend naar school...
Jij kleed je niet aan?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:23
Paris
Paris is offline
-wekker gaat
-ik zet of de wekker iets verder (als ik m vroeger heb gezet om nog even iets over te kijken, wat ik vaak toch niet doe)
-of ik blijf 2 minuutjes liggen en ga eruit
-dan doe ik mijn lensjes in
-kleed ik me aan
-pak mijn tas in voor school
-maak mijn brood klaar
-ga ontbijten
-ga naar de wc
-als ik tijd heb poets ik mijn tanden
-doe mijn jas aan
-ga weg
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:33
Yolcu
Yolcu is offline
Als ik om 8.45u college heb, dan staat m'n wekker op 6.15u. Ik stap uit bed en strompel naar de douche. Ik douche en ben dan rond 6.30u of 6.35u terug in m'n kamer. Tussen 6.30u en 6.50u luister ik naar de radio, kleed ik me aan en doe ik m'n haar. Rond 6.50u loop ik naar beneden, in de keuken zet ik weer de radio aan en drink ik op m'n gemakje een flinke kop thee en een flesje water. Ik bekijk het nieuws op teletekst en daarna trek ik m'n jas aan. Ik haal mn batterijen uit de oplader, stop ze in m'n discman en zet de muziek aan. (ja, ik ben nogal een muziekfreak) Ik doe alle lichten uit, zet de radio in de keuken uit en ga op weg naar de bushalte, waar ik meestal tussen 7.10u en 7.15u aankom. Ik pak de bus naar het station en dan de trein naar school.

Als ik vrij ben kom ik uit m'n bed wanneer ik er zin in heb en dan voltrekt hetzelfde ritueel zich zo'n beetje.
Oud 20-02-2004, 14:35
hasseltboy
hasseltboy is offline
Respect @ iedereen die er voor 7 uur uit moet....
Oud 20-02-2004, 14:37
MieX
MieX is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 20-02-2004 @ 15:35:
Respect @ iedereen die er voor 7 uur uit moet....
Als ik om half 9 moet beginnen moet ik er om kwart voor 6 uit, dat is pas erg..
Oud 20-02-2004, 14:40
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
wakker worden; wekker op snooze zetten; weer in slaap vallen; wakker worden; wekker op snooze zetten; weer in slaap vallen; wakker worden, wekker uitzetten; bril opzetten; TV aanzetten; nieuws kijken; teletekst lezen; uit bed stappen; aankleden; naar badkamer; (haren) wassen, tandenpoetsen etc; naar woonkamer; rolluiken optrekken; hond goedemorgen zeggen; sleutel van de voordeur halen; post uit brievenbus halen; jas pakken en aandoen; naar garage lopen; fiets pakken; weg fietsen naar station.

Dit is standaard als ik naar school moet, andere dagen verschilt het nog wel eens.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:42
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
MieX schreef op 20-02-2004 @ 15:37:
Als ik om half 9 moet beginnen moet ik er om kwart voor 6 uit, dat is pas erg..
Ja nogal...
Oud 20-02-2004, 14:53
Verwijderd
Ik sta om half 7 op, naja, dat ligt eraan hoe laat mijn vader mij wakker krijgt, want meestal word ik niet wakker van het geluid van mijn wekker en mijn vader en moeder (die slapen in een kamer naast mij) wel. Dus ik word uit bed gegooid, trek mijn buitenboordbeugel eruit en stap half slapend onder de douche. Na 20 minuten onder de douche te hebben gestaan (ja, ik weet het: veel te lang), kleed ik me aan en ga ik naar beneden om te ontbijten. Ik smeer boterhammen voor op school, stop die in mijn broodtrommel en pak een flesje water. Dit gooi ik dan in mijn tas en dan ga ik eten (en ondertussen doe ik ook sociaal door te reageren op de vragen van mijn moeder, waar ik 's ochtends dus echt geen zin in heb). Dan is het meestal 8 uur en ik ga naar boven om mijn tanden te poetsen, mijn haren te kammen en mijn bril te poetsen. Ik ga naar beneden, trek mijn schoenen aan, doe mijn jas aan, gooi mijn tas op mijn rug en ga ik naar school. Ik loop dus, want de school is 200 meter verderop (relaxed ). Dan loop ik naar mijn kluisje en gooi mijn spullen erin. Ik ga naar de klas om 10 minuten later te zien hoe perseus te laat komt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 15:08
Remqo
Remqo is offline
kwart over 6 gaat de wekker. dan kleed ik me om. ren naar beneden om de koffiepot aan te zetten, dan ga ik naar de WC en daarna meteen door naar de badkamer om me te wassen, haren kammen, tanden poetsen. Dan ga ik naar beneden en is de koffie net klaar, dus neem ik meteen een bakkie en als de krantenkongen is geweest, pak ik de krant erbij en om kwart voor 7 ga ik op de fiets naar m'n werk
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 15:13
Verwijderd
wekkerradio gaat aan om 7.00 uur (journaal luisteren)
blijf nog liggen tot 7.10-7.15
naar beneden
naar het toilet
ontbijten
naar boven
douchen
aankleden
nog even wat andere dingen doen (radio 1 luisteren)
Rond 8 uur naar beneden
tandenpoetsen
jas, schoenen aantrekken
fiets uit de schuur halen
naar school fietsen

*dag waarbij ik het eerste uur gewoon les heb
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 15:23
Verwijderd
07:00 vader roept me
07:10 douchen, tandenpoetsen
07:25 botherham eten
07:45 eten & drinken in tas doen
07:50 naar school
08:00 op school
08:10 begin lessen

Ik mag trouwens 's ochtends niet computeren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten