Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 19:09
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
-Octavius- schreef op 08-02-2004 @ 19:10:
maar uhm.. Kamperen is niets imo, waarom primitief in een tentje zitten als je luxe gewend ben..
Idd even niet die luxe.. dat is juist het leuke! (en nee, heb er verder ook geen argumenten voor )
Advertentie
Oud 08-02-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-02-2004 @ 19:37:
Dank u...

En in domburg, daar heb ik nou juist in een huisjes gezeten...

ik op de camping
Oud 08-02-2004, 19:22
Evaatje
Evaatje is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 06-02-2004 @ 22:25:
ik ben totaal anti kamperen.
wat is er nou leuk in een tentje zitten met alleen maar mensen om je heen die je raar aankijken?
Of met zn 4ren in een kleine sleurhut?
nou wie is het met me eens:

kamperen sucks!!!
Ik vraag me serieus af of je nog wel meewilt kamperen van de zomer...............

en nog ff mijn mening over kamperen: kamperen= vrijheid en vrijheid = blijheid!!!
Het is gewoon veel relaxter dan in een hotel ! je bent nergens aan verbonden..je hoeft niet op een bepaalde tijd op te staan en kunt zelf weten hoe laat je gaat eten..je hebt zoveel meer vrijheid dan in een hotel, je leeft buiten! En maakt zomaar met mensen een praatje bij het afwassen... het geeft gewoon zoveel gezelligheid...
maar ik weet dat je niet te overtuigen bent en daarom moet je gewoon meegaan van de zomer, en als je eenmaal ervaren hebt hoe leuk kamperen is, wil je nooit meer terug naar zoon kleine, muffe hotelkamer... dat weet ik zeker!!!
Oud 08-02-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Evaatje schreef op 08-02-2004 @ 20:22:
Ik vraag me serieus af of je nog wel meewilt kamperen van de zomer...............

en nog ff mijn mening over kamperen: kamperen= vrijheid en vrijheid = blijheid!!!
Het is gewoon veel relaxter dan in een hotel ! je bent nergens aan verbonden..je hoeft niet op een bepaalde tijd op te staan en kunt zelf weten hoe laat je gaat eten..je hebt zoveel meer vrijheid dan in een hotel, je leeft buiten! En maakt zomaar met mensen een praatje bij het afwassen... het geeft gewoon zoveel gezelligheid...
maar ik weet dat je niet te overtuigen bent en daarom moet je gewoon meegaan van de zomer, en als je eenmaal ervaren hebt hoe leuk kamperen is, wil je nooit meer terug naar zoon kleine, muffe hotelkamer... dat weet ik zeker!!!
ik wil nog wel mee
Oud 09-02-2004, 09:48
Alistar
Alistar is offline
Ik ben n keer gaan kamperen in Tsjechoslowakije (aantal jaar geleden dus) En ik ga kamperen tussen mn examen en uitslag! Gaat harstikke leuk worden
Oud 09-02-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Skittles schreef op 09-02-2004 @ 10:48:
Ik ben n keer gaan kamperen in Tsjechoslowakije (aantal jaar geleden dus) En ik ga kamperen tussen mn examen en uitslag! Gaat harstikke leuk worden
das bij mij pas over 2.5 jaar maar dan ga ik mss naar kreta of turkije in een hotel
Oud 09-02-2004, 19:48
Dan0on;;
Dan0on;; is offline
Kamperen is juist leuk!! Hangt er wel vanaf met wie en op wat voor camping je zit.. Als ik met mn ouders ga kamperen en we zitten op een saaie kutcamping dan is er geen reet aan. Maar als je met vriendinnen gaat kamperen is het echt heel erg gezellig En dat afwassen enzo is juist leuk, beetje kloten enzo en ondertussen praten met mensen die daar ook staan af te wassen En je hoeft echt niet de hele dag een beetje suf voor je tent te zitten hoor, je kan toch leuke dingen gaan doen?? Kamperen is juist weer es wat anders dan gewoon thuis of in een hotel. Leuk toch?
Oud 09-02-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Dan0on;; schreef op 09-02-2004 @ 20:48:
Kamperen is juist leuk!! Hangt er wel vanaf met wie en op wat voor camping je zit.. Als ik met mn ouders ga kamperen en we zitten op een saaie kutcamping dan is er geen reet aan. Maar als je met vriendinnen gaat kamperen is het echt heel erg gezellig En dat afwassen enzo is juist leuk, beetje kloten enzo en ondertussen praten met mensen die daar ook staan af te wassen En je hoeft echt niet de hele dag een beetje suf voor je tent te zitten hoor, je kan toch leuke dingen gaan doen?? Kamperen is juist weer es wat anders dan gewoon thuis of in een hotel. Leuk toch?
nou we zullen het zien v/d zomer hierbji nodig ik mezelf uit, maar ik mocht volgens mij tog al mee
Oud 09-02-2004, 20:05
Dan0on;;
Dan0on;; is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 09-02-2004 @ 20:57:
nou we zullen het zien v/d zomer hierbji nodig ik mezelf uit, maar ik mocht volgens mij tog al mee
Haha tuurlijk mag je mee!
Oud 09-02-2004, 21:07
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 09-02-2004 @ 16:38:
das bij mij pas over 2.5 jaar maar dan ga ik mss naar kreta of turkije in een hotel
wilden wij ook doen, maar we moesten een btje rekening houden met onze portemonnee
Oud 09-02-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Skittles schreef op 09-02-2004 @ 22:07:
wilden wij ook doen, maar we moesten een btje rekening houden met onze portemonnee
dan moet je op de camping ja
appartementen of huisjes zijn somsnet zo duur als een hotel btw
Oud 10-02-2004, 16:33
korfballer
korfballer is offline
ik vind camperen egt onwijs leuk! Ik zou het echt geen 3 weken vol houden in een hotel ofso. Ik ga met mijn ouders. Mijn ouders slapen in de caravan en ik in me eigen tent. Gewoon die gezelligheid op de camping, bij iedereen aanschuiven enzo egt te gezellig
Oud 11-02-2004, 11:46
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Ik vind kamperen ook .

Ik ga dit jaar voor het derde jaar op rij kamperen (dit jaar alleen), maar ik kan me geen prettiger vakantie voorstellen, vrijheid, midden in de natuur.

Er zijn altijd wel wat nadelen aan kamperen, maar dat heb je ook bij vakanties in hotels of waar je ook op vakantie gaat.
Oud 19-02-2004, 20:52
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
mensen die kamperen haten zijn verwende nesten...
Oud 19-02-2004, 21:55
Northern Lights
Northern Lights is offline
kamperen is leuk
leuke sfeer enzo. je hebt veel meer contact met je buren en er is geen verleiding om binnen te gaan zitten in je appartement. alleen bij regen is het wat minder, maar daar kan ik ook wel mee leven tot op zekere hoogte.
heb al zo ongeveer de laatste 10 jaar in een tent gezeten op vakantie

Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 21:59.
Oud 20-02-2004, 14:26
melkpakje
melkpakje is offline
Ik vind kamperen juist wel gezellig...het heeft wel wat.
Maar op z'n tijd is een luxe hotel ook wel lekker
Oud 20-02-2004, 14:58
Miracle
Miracle is offline
Kamperen met een vouwwagen is wel leuk, maar in een tentje vind ik niet echt geweldig.
(dit jaar gaan we ws wel met een tent )

Regels voor berichten