Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kamperen is juist leuk!! Hangt er wel vanaf met wie en op wat voor camping je zit.. Als ik met mn ouders ga kamperen en we zitten op een saaie kutcamping dan is er geen reet aan. Maar als je met vriendinnen gaat kamperen is het echt heel erg gezellig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik vind camperen egt onwijs leuk! Ik zou het echt geen 3 weken vol houden in een hotel ofso. Ik ga met mijn ouders. Mijn ouders slapen in de caravan en ik in me eigen tent. Gewoon die gezelligheid op de camping, bij iedereen aanschuiven enzo egt te gezellig
|
![]() |
Ik vind kamperen ook
![]() Ik ga dit jaar voor het derde jaar op rij kamperen (dit jaar alleen), maar ik kan me geen prettiger vakantie voorstellen, vrijheid, midden in de natuur. Er zijn altijd wel wat nadelen aan kamperen, maar dat heb je ook bij vakanties in hotels of waar je ook op vakantie gaat. |
![]() |
|
![]() |
kamperen is leuk
![]() leuke sfeer enzo. je hebt veel meer contact met je buren en er is geen verleiding om binnen te gaan zitten in je appartement. alleen bij regen is het wat minder, maar daar kan ik ook wel mee leven tot op zekere hoogte. heb al zo ongeveer de laatste 10 jaar in een tent gezeten op vakantie ![]() Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 21:59. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Kamperen Miekje* | 69 | 08-05-2015 09:20 | |
Liefde & Relatie |
Met de klas kamperen UkBitches | 26 | 08-04-2013 18:52 | |
De Kantine |
kamperen duifeltje | 4 | 18-07-2003 16:40 | |
Lifestyle |