perseus schreef op 20-02-2004 @ 15:53: Ghehe, nee, dat was een enigszins cynisch bedoelde parodie op veel boeren hier. Een paar Denekampers die ik ken bijvoorbeeld zuipen ieder weekend, dat wil zeggen dat ze 2 biertjes drinken.
perseus schreef op 20-02-2004 @ 15:53: Ghehe, nee, dat was een enigszins cynisch bedoelde parodie op veel boeren hier. Een paar Denekampers die ik ken bijvoorbeeld zuipen ieder weekend, dat wil zeggen dat ze 2 biertjes drinken.
Net als van die kakkers hier die dan op maandag heel trots gaan vertellen hoe zat ze wel niet zijn geweest
MieX schreef op 20-02-2004 @ 16:21: Net als van die kakkers hier die dan op maandag heel trots gaan vertellen hoe zat ze wel niet zijn geweest
Precies ja. Een klasgenoot van me is er ook zo één, iedere keer dat hij uitgaat drinkt hij een paar biertjes en gaat hij een paar meisjes van onze school betasten, de viezerik. Deze keer gaan we er mooi foto's van maken en deze op internet plaatsen, hehe.
20-02-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 20-02-2004 @ 16:38: Precies ja. Een klasgenoot van me is er ook zo één, iedere keer dat hij uitgaat drinkt hij een paar biertjes en gaat hij een paar meisjes van onze school betasten, de viezerik. Deze keer gaan we er mooi foto's van maken en deze op internet plaatsen, hehe.