Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2004, 20:57
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
je hoort vaak verhalen over panden/huizen waar het schijnt te spoken
ik ben erg nieuwschierig en wil wel een keer een nacht met een videocamera in zo`n huis gaan zitten

weet iemand zo`n plaats? oud leegstaand spokend pand ofzo?
en wat zijn de verhalen erachter ?

want om eerlijk te zijn geloof ik niet egt in dat glaasje draaien wat is het verband tussen een glas en een ziel(entiteit) ook die spookhuizen gaan me te ver........ overtuig me
Advertentie
Oud 17-02-2004, 21:01
AngelLena
AngelLena is offline
Schijnt hier in NL wel ergens een bos te zitten waar vage dingen gebeuren. Daar zouden we een meeting gaan houden een tijd geleden (dag en nacht natuurlijk) maar heb geen idee meer waar het ligt. Zal eens zien of ik die nog terug kan vinden.

Over bepaalde huizen ed, geen idee van momenteel. Was hier ooit een lid die een boek vol had, maar die is inmiddels gestopt met forummen.
Oud 17-02-2004, 21:03
AngelLena
AngelLena is offline
Is niet meer te vinden helaas... Zit me nu af te vragen wie daar een topic over geopend had destijds... Staat me iets bij van Rerisen Phoenix, maar weetik niet zeker meer....

Was iig in de buurt van Almelo geloof ik.
Oud 17-02-2004, 21:22
Zazoo
Zazoo is offline
mijn oma en opa met hun 5 kinderen (mijn ooms en tantes dus) woonden vroeger in een huis waar het schijnt te spoken. iedereen heeft wel iets gezien of gehoord geloof ik. mijn oma is nu al zo'n jaar of 8 denk ik verhuisd. mocht je t willen gaan uitzoeken, vraag de huidige bewoners eens of je in de achterkamer of op zolder mag bivakkeren. het is in de parklaan 24 in amsterdam. en of ik het geloof... ik weet niet. nuchtere mensen uit mijn familie schijnen dingen gehoord en gezien te hebben... en ik vond die achterkamer ook een beetje eng ook al wist ik toen van niks... maar of dat wat zegt?
Oud 17-02-2004, 22:19
Verwijderd
Ga eens 's nachts door Almere wandelen (Almere-hout heet het, kan dat?), daar hoor ik genoeg verhalen over .
Oud 17-02-2004, 23:55
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
nou jullie maken we wel lekker met die verhalen maar wees es wat concreter hehheheh ok ik kan ook wel zegge in amsterdam daar ligt een pot vol met waardevolle dingen hoe waardevol en waar tjah??? maar hij ligt er

ik bedoel een verhaal waar ik iets aan heb en jullie ook een verhaal wat je aan beeldscherm kluitstert

zet binnenkort wel een voorbeeldje erop .........

Oud 18-02-2004, 00:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-02-2004 @ 21:01:
Schijnt hier in NL wel ergens een bos te zitten waar vage dingen gebeuren. Daar zouden we een meeting gaan houden een tijd geleden (dag en nacht natuurlijk) maar heb geen idee meer waar het ligt. Zal eens zien of ik die nog terug kan vinden.

Over bepaalde huizen ed, geen idee van momenteel. Was hier ooit een lid die een boek vol had, maar die is inmiddels gestopt met forummen.
Als je daar met die instelling heen gaat weet ik 100% zeker dat je geesten ziet.

Van de spanning. Psychologie, eh.
Oud 18-02-2004, 11:57
Verwijderd
Almere: mensen die schreeuwen als dieren, dieren die schreeuwen als mensen, witte gedaantes (maar niet menselijk) die je blijven volgen waardoor je blij bent dat er een redelijke sloot tussen de weiën zit, mensen in lange gewaden die als zombies naar een of andere bijeenkomst gaan, geluiden, lichten midden in de nacht in een of ander bos,...

Nee ik woon er zelf niet, maar een vriend van mij wel en ik ben er vrij zeker van dat hij zich nix heeft ingebeeld.
Oud 18-02-2004, 12:42
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Als je echt geesten en spoken wil moet je naar Engeland. Daar heb je echt van die oude landhuizen waar het "spookt". Ik ben er zelf nog niet geweest dus ik weet het niet zo zeker.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Oud 18-02-2004, 21:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Bij ons is het nog maar de vraag wie er nu eigenlijk de echte spoken zijn. Wij of de spoken?
Oud 18-02-2004, 22:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 18-02-2004 @ 12:42:
Als je echt geesten en spoken wil moet je naar Engeland. Daar heb je echt van die oude landhuizen waar het "spookt". Ik ben er zelf nog niet geweest dus ik weet het niet zo zeker.
Klopt wel aardig. GB en Ierland, waar de inquisitie het heftigst plaatsvond. Dus in principe heeft dat wel een logica. Veel mensen onschuldig vermoord (sterker nog, zat geen enkele schuldige tussen), terwijl we in NL vergeleken met GB en Ierland relatief weinig van de inquisitie gemerkt hebben.
Oud 18-02-2004, 23:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-02-2004 @ 11:57:
Almere: mensen die schreeuwen als dieren, dieren die schreeuwen als mensen, witte gedaantes (maar niet menselijk) die je blijven volgen waardoor je blij bent dat er een redelijke sloot tussen de weiën zit, mensen in lange gewaden die als zombies naar een of andere bijeenkomst gaan, geluiden, lichten midden in de nacht in een of ander bos,...

Nee ik woon er zelf niet, maar een vriend van mij wel en ik ben er vrij zeker van dat hij zich nix heeft ingebeeld.
Ik wilde net gaan slapen. :/
Oud 18-02-2004, 23:50
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-02-2004 @ 11:57:

En niemand heeft dat ooit daadwerkelijk onderzocht..? Ik bedoel, zo groot zal dat bos niet zijn, dat kun je best eens uitkammen als je het echt zeker zou willen weten..
Dik kans dat iemand dat allang gedaan zou hebben, toch..?
Oud 19-02-2004, 04:56
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-02-2004 @ 21:03:
Is niet meer te vinden helaas... Zit me nu af te vragen wie daar een topic over geopend had destijds... Staat me iets bij van Rerisen Phoenix, maar weetik niet zeker meer....

Vergeet niet dat ik altijd de tegenpartij ben

Ik dacht dat ik dat topic niet geopend had, maar naar grote wijsheid van de alwetende barkrukkie ( ) kan ik je vertellen dat glaasje draaien werkt. Je gebruikt bierflesjes en hoe meer je er leeg hebt en neergezet hoe meer alles draait.
Oud 19-02-2004, 13:40
MieX
MieX is offline
Bij een vriendin van me in huis schijnt het ook te spoken (volgens haarzelf en haar zus), kleine dingen als een afzuigkap die plotseling aan gaat terwijl er niemand in de buurt is, de douche die plotseling aan gaat als je rustig je tanden staat te poetsen enz.
Oud 19-02-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
HeiNZ schreef op 18-02-2004 @ 23:50:
En niemand heeft dat ooit daadwerkelijk onderzocht..? Ik bedoel, zo groot zal dat bos niet zijn, dat kun je best eens uitkammen als je het echt zeker zou willen weten..
Dik kans dat iemand dat allang gedaan zou hebben, toch..?
Heb jij zin om s'nachts een bos uit te kammen waarin enge geluiden klinken of dingen ziet die je achtervolgen? En overdag gaat niemand zich daarmee bezighouden natuurlijk. En de politie komt nu niet bepaald als je vertelt dat er een witte gedaante je achterna zit...

En die bossen zijn best groot
Oud 19-02-2004, 17:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-02-2004 @ 15:30:
Heb jij zin om s'nachts een bos uit te kammen waarin enge geluiden klinken of dingen ziet die je achtervolgen? En overdag gaat niemand zich daarmee bezighouden natuurlijk. En de politie komt nu niet bepaald als je vertelt dat er een witte gedaante je achterna zit...

En die bossen zijn best groot
Op zich zou ik het wel willen doen eigenlijk. Maar dan wel met nodige veiligheidsmaatregelen. Gebeurt er niets, dan gebeurt er niets, gebeurt er wel wat dan ben ik grotendeels veilig gesteld en kan ik toch op een of andere manier bewijs leveren van rare dingen die daar gebeuren.

Meer die er zo over denken? Ik krijg namelijk ineens weer hele stoute meeting ideeen
Oud 19-02-2004, 17:18
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-02-2004 @ 17:01:
Op zich zou ik het wel willen doen eigenlijk. Maar dan wel met nodige veiligheidsmaatregelen. Gebeurt er niets, dan gebeurt er niets, gebeurt er wel wat dan ben ik grotendeels veilig gesteld en kan ik toch op een of andere manier bewijs leveren van rare dingen die daar gebeuren.

Meer die er zo over denken? Ik krijg namelijk ineens weer hele stoute meeting ideeen

meeting dus je gaat mee..l....??? je gaat mee bewijzen dat het onzin is kom op hey een bus vol witte gedaante wie gelooft dat nu
Oud 19-02-2004, 17:40
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-02-2004 @ 17:01:
Op zich zou ik het wel willen doen eigenlijk. Maar dan wel met nodige veiligheidsmaatregelen.
Idd
maar wat versta je dan onder "nodige veiligheidsmaatregelen"..? Een grote groep mensen?
Oud 19-02-2004, 17:42
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 19-02-2004 @ 17:18:
meeting dus je gaat mee..l....??? je gaat mee bewijzen dat het onzin is kom op hey een bus vol witte gedaante wie gelooft dat nu
Eeeuh nee, er is daar nog geen meeting, maar als er voldoende animo is voor onderzoek, is het natuurlijk wel een onderzoeksmeeting waard. Snappie?
Oud 19-02-2004, 17:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
HeiNZ schreef op 19-02-2004 @ 17:40:
Idd
maar wat versta je dan onder "nodige veiligheidsmaatregelen"..? Een grote groep mensen?
Dat nog niet eens. (maar hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk ) Maar laten we het erop houden dat ik daar zo mijn methoden voor heb
Oud 19-02-2004, 17:56
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-02-2004 @ 17:43:
Dat nog niet eens. (maar hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk ) Maar laten we het erop houden dat ik daar zo mijn methoden voor heb
Nou maak je ons wel erg nieuwsgierig..
of probeer je nu mensen mee te krijgen
Oud 19-02-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
HeiNZ schreef op 19-02-2004 @ 17:56:
Nou maak je ons wel erg nieuwsgierig..
of probeer je nu mensen mee te krijgen
Nee, gewoon, er zijn methoden, zelfbescherming, maar dat hoeft geen zekerheid te bieden, want je weet niet wat het is.
Oud 19-02-2004, 18:44
grandmommy
grandmommy is offline
zeg, ouija borden, het is me wat. kan iemand mij vertellen of de online variant ook werkt? want ik heb wat research gedaan, maar de een beweerd dat online borden onzin zijn, maar de ander beweerd van niet. ja hallo, zo weet ik nog niks! dus tsja,erm, nouja, wat denken jullie dervan?
Oud 19-02-2004, 19:15
Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 18-02-2004 @ 12:42:
Men zegt dat het in de oude stad van Londen ook spookt. Maar ook hier geldt voor mij: Eerst zien, dan geloven.
Oud 19-02-2004, 19:19
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb in de oude binnenstad van london weleens wat onguurs en vreemds vernomen. maar dat zou ook best een oude zwerver kunnen zijn. is het niet zo dat in elke oude plaats geestverschijningen zijn? ik bedoel, overal gaan mensen dood.
Oud 20-02-2004, 15:02
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
nou idd online quijaborden is nonsens want ze zegge dat je normaal gesproken toch niet in je eentje een entiteit kan oproepen
nou leg maar es uit waarom het dan wel in 1 x kan
by the way geloof zoiezo niet in dat bord spel eerst zien dan geloven mochtte mensen me ervan overtuigen GRAAG jullie roepen op ik kijk toe gewapend met een camera!!!!!!!!!!!!!!

en owjah over die meeting HOE DAN OOK IK WIL MEE mochtte er geintresseerde zijn hehehhjehehehehedus kom maar met een plan en ik ben zelfs bereid ook een plan uit te stippelen mist ik weet waar en wat we kunnen verwachtte............................................................ .....................

me kent geen angsten meer

zou graag een x weer een dikke adranaline stoot krijgen

[edit door Mutant]Verneukte layouts zijn niet leuk[/edit]

Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 18:06.
Oud 20-02-2004, 18:09
Verwijderd
Grandmommy, ik zou het niet weten of ze werken, ik zou zeggen van niet, owv dat iemand makkelijk er een programmaatje voor zou kunnen schrijven. Maar ik gebruik ze niet omdat ik geestenoproepen op die manier een gevaarlijk spelletje vind.
Ziekegeest, ook in je eentje kun je geesten oproepen.
Oud 20-02-2004, 18:44
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb het wel geprobeerd maar vond het tamelijk twijfelachtig. het was in ieder geval de laatste keer, omdat ik die dingen eigenlijk te link vind. dit is ongeveer hoe het ging:

ik vroeg: geest, bent u daar?
antwoord: niet ( dat verscheen dus als antwoord)
ik zei, dit was alles wat ik weten wilde, dankuwel, u kunt gaan.
antwoord: zalig

...
Oud 20-02-2004, 19:00
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 17-02-2004 @ 20:57:
je hoort vaak verhalen over panden/huizen waar het schijnt te spoken
ik ben erg nieuwschierig en wil wel een keer een nacht met een videocamera in zo`n huis gaan zitten

weet iemand zo`n plaats? oud leegstaand spokend pand ofzo?
en wat zijn de verhalen erachter ?

want om eerlijk te zijn geloof ik niet egt in dat glaasje draaien wat is het verband tussen een glas en een ziel(entiteit) ook die spookhuizen gaan me te ver........ overtuig me
T gaat niet zozeer om het glas, dat is maar een hulpmiddel. Het gaat erom dat jij je afstemt op dezelfde trilling zeg maar als bepaalde zielen. Deze kunnen pas doorbreken tot jou wanneer je op dezelfde trilling/ golflengte zit.
En dan kunnen ze het glas laten bewegen..of ze dat nu zelf doen of dat ze jou hand sturen dat weet ik niet.
Wel weet ik dat het meestal zielen uit de schemerwereld of donkere sferen zijn; slechte zielen of zielen die dolen, nog niet of niet goed overgegaan zijn...de schemerwereld en donkere sferen staan namelijk dichter bij de aarde (qua trilling) dan de hogere sferen waar je na je dood als ziel terechtkomt, vandaar dat deze zielen ook eerder kunnen doorbreken dan de hogere zielen.
etc. etc.
Maar begin er niet aan, aan glaasje draaien. Zoals ik al zei zijn het meestal lagere zielen en deze vinden het maar al te leuk als ze een beetje aandacht krijgen en macht. Ze kunnen zich voordoen als overleden kennissen/ familie, liegen, je expres de dingen vertellen die je wilt horen zodat je ze nog een keer oproept en ze weer aandacht hebben etc.
Oud 21-02-2004, 19:12
Verwijderd
intrigerend topic
Oud 24-02-2004, 19:37
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 20-02-2004 @ 19:00:
T gaat niet zozeer om het glas, dat is maar een hulpmiddel. Het gaat erom dat jij je afstemt op dezelfde trilling zeg maar als bepaalde zielen. Deze kunnen pas doorbreken tot jou wanneer je op dezelfde trilling/ golflengte zit.
En dan kunnen ze het glas laten bewegen..of ze dat nu zelf doen of dat ze jou hand sturen dat weet ik niet.
Wel weet ik dat het meestal zielen uit de schemerwereld of donkere sferen zijn; slechte zielen of zielen die dolen, nog niet of niet goed overgegaan zijn...de schemerwereld en donkere sferen staan namelijk dichter bij de aarde (qua trilling) dan de hogere sferen waar je na je dood als ziel terechtkomt, vandaar dat deze zielen ook eerder kunnen doorbreken dan de hogere zielen.
etc. etc.
Maar begin er niet aan, aan glaasje draaien. Zoals ik al zei zijn het meestal lagere zielen en deze vinden het maar al te leuk als ze een beetje aandacht krijgen en macht. Ze kunnen zich voordoen als overleden kennissen/ familie, liegen, je expres de dingen vertellen die je wilt horen zodat je ze nog een keer oproept en ze weer aandacht hebben etc.
Het is toch ook zo dat met glaasje draaien je rustende zielen wakker maakt??

Nah ik weet alleen dat ik er zelf niet aan begin,
Ik heb zelf al ervaring genoeg en godzijdank heb ik geen kwade entiteiten meegemaakt.
Oud 27-02-2004, 16:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MyrnaMeiszje schreef op 24-02-2004 @ 19:37:
Het is toch ook zo dat met glaasje draaien je rustende zielen wakker maakt??

Nah ik weet alleen dat ik er zelf niet aan begin,
Ik heb zelf al ervaring genoeg en godzijdank heb ik geen kwade entiteiten meegemaakt.
Dan mag jij van geluk spreken. Helaas is het met vele anderen minder goed afgelopen.
Oud 29-02-2004, 18:44
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
jah come on lets give it a try ik zou zegge wat gaan we onderzoeken waar en hoe en wie gaat er mee.........

ik heb al een idee die mensen beweren dat glaasje draaien werkt en serieus echt is mogen het wel is demonstreren voor mij en me digitale camera dus.................... kandidaten gezocht
Oud 29-02-2004, 21:19
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 29-02-2004 @ 18:44:
jah come on lets give it a try ik zou zegge wat gaan we onderzoeken waar en hoe en wie gaat er mee.........

ik heb al een idee die mensen beweren dat glaasje draaien werkt en serieus echt is mogen het wel is demonstreren voor mij en me digitale camera dus.................... kandidaten gezocht
De mensen die uit ervaring weten dat het werkt wagen zich daar niet meer aan dus succes met kandidaten zoeken.
Oud 01-03-2004, 12:25
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-02-2004 @ 21:03:

OMG!!! Dank je wel Jah het kan wel kloppen dat hier wel zo'n bos is. Vooral bij mij in de buurt. Ik ging dan met vriendinnen het bos in (met schemering) en in zon heuveltje was een gat. Ik liep er naartoe en opeens zag ik een vuurtje met als schaduw een hand. Wij doodsbang terug naar huis gerent. Maar nou kom ik er elke dag en dat gat zit al weer dicht helaas. Kan zijn dat het aan de andere kant ook is.. Of misschien aan de andere kant van het kanaal bij de Leemslagenplas daarzo. Daar heb je wel een redelijk groot bos.
Oud 01-03-2004, 15:44
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
tjah mevrouw de forum baas maar er zijn altijd mensen die het toch doen dat weet ik zeker en het hoeft toch ook niet altijd een negatieve werking te hebben dat geesten oproepen of heb ik het nu verkeerd
Oud 01-03-2004, 20:46
verdani
verdani is offline
Er zijn zoveel magische plaatsen in nederland, te veel om op te noemen. Het ligt eraan wat je zoekt ....... dat kan nog al belangrijk zijn.

Ik zou zeggen, breng eens een nachtelijk bezoek aan een hunebed en zie eens wat er gebeurt of wat je voelt / ziet.
Kan een zeer mooie ervaring zijn.

Verdani
Oud 01-03-2004, 22:44
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 01-03-2004 @ 15:44:
tjah mevrouw de forum baas maar er zijn altijd mensen die het toch doen dat weet ik zeker en het hoeft toch ook niet altijd een negatieve werking te hebben dat geesten oproepen of heb ik het nu verkeerd
Tuurlijk zijn er altijd mensen die het proberen, maar dat zijn meestal de mensen die het of eerder geprobeerd hebben waarbij het niet lukte, of mensen die er volledig nieuw in zijn, geen verstand hebben van veiligheidsmaatregelen etc. De helft van de tijd lukt het wel, de andere helft niet.

Mijn advies: doe het nooit, loop het risico niet! Als je al in contact wil komen met geesten, zorg dat je er een vreselijk goed doel voor hebt, de geestenwereld storen zonder nut worden ze niet blij van, en zorg dan ook dat je iemand hebt die je begeleid die ook flink wat ervaring heeft en de nodige veiligheidsmaatregelen kan nemen en weet hoe je om moet gaan met noodsituaties.

Ik neem in principe nooit contact op met de geestenwereld. Ze doen het wel bij mij om 1 of andere vage reden. Ik heb maar een paar keer zelf contact opgenomen, vele van die keren ging het om een vriendelijk verzoek mij of vrienden met rust te laten, een enkele keer heb ik contact gezocht (niet eens eigenlijk, ik stuurde een boodschap door, daarna zocht hij contact met mij) met de beste vriend van een vriendin van mij die zelfmoord heeft gepleegd en mijn vriendin kon er geen vrede mee vinden.

Een aantal eerdere ervaringen zijn minder goed afgelopen dan dezen en ik kan je vertellen: da's geen pretje.
Oud 02-03-2004, 18:32
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-03-2004 @ 22:44:

Een aantal eerdere ervaringen zijn minder goed afgelopen dan dezen en ik kan je vertellen: da's geen pretje.
vertel?
Oud 02-03-2004, 22:46
Gianluca *
Gianluca * is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2004 @ 22:19:
Ga eens 's nachts door Almere wandelen (Almere-hout heet het, kan dat?), daar hoor ik genoeg verhalen over .
hahaha in eerste instantie denk ik dat dat komt omdat je midde in het bos staat daarow maar idd ik kan me ook heeeeeeele tijd terug iets herinneren over een meeting idd in almelo..

lijkt me opzich wel cool
Oud 03-03-2004, 21:49
perfectstranger
perfectstranger is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 17-02-2004 @ 20:57:

je weet niet eens waar je mee bezig bent...
het is echt gevaarlijk...
en dat je het dan ook nog doet alleen omdat je er niet in gelooft en overtuigd wil worden is echt stom
ik kan je natuurlijk niks verbieden, maar ik raad het je wel af...
het is niet moeilijk om ze op te roepen, maar op er dan ook weer vanaf te komen, dat is het probleem en zeker wanneer je niet weet hoe je er mee om moet gaan...

denk dan igg goed na voordat je eraan begint...
je kunt het allemaal wel grappig vinden, maar het is misschien wel serieuzer dan je denkt...

wij kunnen je misschien wel overtuigen dat geesten bestaan, daar hoef je ze zelf echt niet voor op te roepen
Oud 03-03-2004, 21:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 02-03-2004 @ 18:32:
vertel?
Heb ze al paar keer neergetypt. Heb er nu even geen zin in om eraan herinnerd te worden. Misschien kan je ze met zoekfunctie terugvinden.
Oud 04-03-2004, 00:16
grensgeval
grensgeval is offline
die meeting, in zo'n bos? klinkt best leuk, maarre wel een datum prikken wanneer ik kan, ik wil die dingen best eens meemaken, maar niet alleen
Advertentie

Regels voor berichten