Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2004, 23:07
ActualFantasy
ActualFantasy is offline
Hoi hoi, ik post hier niet zo vaak, maar moet nou eventjes mijn verhaal kwijt.

Ik heb 9 maanden lang verkering gehad met Dennis. Hij was mijn eerste vriendje. Van de week hadden we op dinsdag precies 9 maanden. Alleen...toen maakte hij het uit. Ik snap niet waarom hij het zo ineens uitmaakte, het weekend ervoor was hij nog heel lief voor mij en hebben we nog gewoon seks gehad enzo. Hij is trouwens niet het type dat altijd en alleen seks wil ofzo. Het kromme is, is dat ik niets gemerkt heb. Naar mijn idee ging het allemaal heel goed; we hadden in geen tijden meer ruzie gehad ofzo. Maar toen was het die dinsdag, en zei hij dat hij niets meer voor mij voelde en het uit wilde maakte. Ik was natuurlijk helemaal over de rooie, want ik had het niet verwacht ( hij had me in dat weekend nog vertelt dat hij gek zou zijn als hij t uit zou maken ).
Nu meent hij dat het geleidelijk aan is gegaan, maar als je al je twijfels hebt, dan begin je toch niet meer aan seks en andere intieme dingen? Hij zegt dat hij geen gevoelens meer heeft ( iets wat ik moeilijk kan geloven, vooral omdat het het weekend en de andere weken ervoor goed is gegaan ). Het kan aan mij liggen, maar ik kan er niet bij dat je na 9 maanden van de een op andere dag niets meer voor iemand kan voelen.

Het probleem is, is dat ik hem nog steeds super leuk vind, en ieder moment van de dag aan hem moet denken en missen. Ik kan me moeilijk concentreren op school, en mijn eetlust is inmiddels ook al afgenomen. Ik heb nergens meer zin in, en lig r steeds wakker van.

Ik wil hem dus eigenlijk terug, ook al vind ik t n klote streek wat hij me geleverd heeft. Het is moeilijk om van iemand zo ineens afstand te doen.

Misschien zijn er mensen die zich hierin herkennen, of misschien advies hebben ofzo. Ik vind het in ieder geval fijn om nou even mijn verhaal kwijt te kunnen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 23:17
Verwijderd
tja kut voor je , kan er verder niet veel aantoevoegen.
maar sterkte in iedergeval
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 23:41
BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 14-02-2004 @ 00:17:
tja kut voor je , kan er verder niet veel aantoevoegen.
maar sterkte in iedergeval
+ Ga genieten van het vrijgezellen leven!
Oud 14-02-2004, 09:14
Sade
Sade is offline
Ik denk dat je nog wel met hem hierover moet praten, dit speelt al langer natuurlijk... anders maak je het niet zomaar (voor jouw gevoel) van de ene op de andere dag uit.
Verder ben ik bang dat je er niet zo veel aan kunt doen verder, als hij zegt dat hij niets meer voor je voelt is er niets meer wat je kunt doen om die gevoelens weer 'terug te roepen' ofzo.
Ik vind het kut voor je
Oud 14-02-2004, 12:16
ZerO
ZerO is offline
Misschien is hij op iemand anders verliefd geworden en durft dat niet te vertellen ?
Misschien voelt hij al een tijdje steeds minder voor je en dacht dat het over zou gaan, dus deed alsof er niks aan de hand was ?
Oud 14-02-2004, 13:10
merijn
merijn is offline
Wat een oetlul! Sjongejonge.... zo af en toe zij jongens en lompe boeren.

Good luck in ieder geval.. KNUF!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 15:26
Starry
Starry is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-02-2004 @ 13:16:
Misschien voelt hij al een tijdje steeds minder voor je en dacht dat het over zou gaan, dus deed alsof er niks aan de hand was ?

Dit lijkt me waarschijnlijk. Ik heb het ook al es gehad en toen was dat inderdaad gebeurd...heel kut voor je meid
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 15:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik denk dat er een "hereniging" tussen jullie er niet meer in zit. Probeer hem te vergeten. Hij heeft je echt een klote streek geleverd en ik kan me voorstellen dat je hier heel erg mee zit. Maar hij is het niet waard, moet je maar denken. Over een tijdje gaat het vast beter en over een tijdje zul je over hem heen zijn, let maar op. Het is een kwestie van geduld, maar stop zeker je gevoelens niet weg! Laat ze juist naar buiten komen zodat je ze kwijt kunt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 16:04
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
die jongen is het je dan niet waard hoe moeilijk het ook klinkt!
Oud 14-02-2004, 16:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
ActualFantasy schreef op 14-02-2004 @ 00:07:
Het kan aan mij liggen, maar ik kan er niet bij dat je na 9 maanden van de een op andere dag niets meer voor iemand kan voelen.
hij zegt toch ook dat het geleidelijk is gegaan (en niet van de ene op de andere dag?)
en dat hij dan toch seks en intieme dingen met jou wilde, kan ook zijn dat hij dat gevoel juist terug probeerde te krijgen of niet aan zichzelf wilde bekennen dat hij het gevoel voor jou was kwijtgeraakt.
Oud 16-02-2004, 11:06
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Je moet je er even doorheen slaan... Het is even vervelend en eenzaam! Probeer andere leuke dingen te doen met vrienden...
Oud 16-02-2004, 11:29
Cinamon
Cinamon is offline
Meissie, huil uit. Laat je effe gaan en geloof op me, opeens zie je het licht. Het is weg. Dat geeft niet, je gaat gewoon verder.
Geloof me, je krijgt er vrede mee.
Oud 16-02-2004, 11:35
Verwijderd
Ik heb 2x meegemaakt dat ik de ene week nog te horen kreeg "ik hou van je en ik wil je nooit meer kwijt, blabla" en dat het de week erna ineens uit werd gemaakt. Met 2 verschillende vriendjes dus, bij allebei na ong. 5 maanden.

Ik weet dus hoe het is en dat je er natuurlijk niets van begrijpt. Ik begrijp het ook nog steeds niet hoor, hoe kun je nou "ineens" niets meer voor iemand voelen..? En van die kleffe dingen zeg je toch juist als je ze voelt en niet als je al minder voelt en twijfelt.. echt bizar.

Maarjah.. het gaat ongeveer zo: in het begin wil je antwoord hebben: "Waarom? Hoe kan dit? Jamaar waarom zei hij... en waarom deed hij dan..?" enz. Dat is logisch, dat duurt een tijdje. Maar daarna kom je erachter dat je die antwoorden toch nooit krijgt. Ik kreeg ze iig niet van die jongens, want ik kreeg geen contact meer met hen.
Dus dan moet je je eigen antwoorden gaan bedenken. Op een gegeven moment ga je je er vanzelf bij neerleggen en het accepteren.

Het blijft ontzettend lullig.. en.. hoe krijgt hij het nou voor elkaar om het precies op de dag dat jullie 9 maanden hebben, het uit te maken? Net alsof hij het zo heeft bedacht ofzo. Tuurlijk.. een week daarvoor voelde hij nog vanalles en merkte je niks aan hem en precies op de dag dat jullie 9 maanden hebben weet hij ineens dat hij niks meer voelt? Nah.. ik kan me hier bestwel kwaad om maken.

Ik hoop ook dat ik zelf nooit meer zoiets mee hoef te maken, ik weet hoe je je voelt en het is echt verschrikkelijk. Je denkt dan steeds "dit kan niet.. ik droom.. straks word ik wakker en is het weer als altijd". Vooral dat je het niet aan zag komen en nog gewoon sex met hem had enzo en dat hij er helemaal niet met je over praatte als er iets was.. want blijkbaar was er dus iets..

Nou sterkte

xx
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 11:44
elanor
elanor is offline
Weetje, dat gebeurt altijd. Nooit te zeker zijn over wat je hebt met iemand. Mij is het ook gebeurd, een half jaar geleden, en ja, tuurlijk ben je er eerst kapot van. Maar over een tijdje denk je: wat zag ik toch in hem? Zoals al is gezegd: ga genieten van je vrijgezellenleven. Je zult inzien dat je je tijd ook beter had kunnen besteden, bijvoorbeeld aan school of hobbys. Die laten je namelijk niet zomaar in de steek. Er zijn meer jongens als kerken, dus leef ook met dat motto, en de volgende keer als jij in een discotheek staat, ga je toch lekker kijken wat voor moois er rondloopt?

Sex kunnen mannen trouwens altijd met je hebben. Al zeggen ze van niet, veel doen het toch om de behoefte. Die zit nu eenmaal in ze, kun je ze ook niet kwalijk nemen. En ja, misschien deed hij het wel om zijn gevoel voor je terug te vinden. Sterkte!
Oud 16-02-2004, 18:31
ActualFantasy
ActualFantasy is offline
Hey,

Bedankt voor jullie reacties ! Het is nog steeds moeilijk voor mij, ik heb zojuist op zijn cu2 gelezen dat hij verliefd is op n ander.
Het is zoooo lullig; waarom heeft hij het niet eerder gezegd, dan was ik nu al lang weer op zoek naar een ander ofzo, maar dit maakt het moeilijker voor mij om het te verwerken. Het liefst zou ik gewoon langs gaan om te schelden, slaan schoppen, maarja, of dat nou zo'n goed idee is... Hij is nog niet op msn gekomen, maar dan wil ik t echt weten wie het is.
Echt, ik begrijp niet waarom hij het niet eerlijk heeft verteld ! Ook overal doet hij alsof hij me niet kent, wat heb ik misdaan?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
ActualFantasy schreef op 16-02-2004 @ 19:31:
Hey,

Bedankt voor jullie reacties ! Het is nog steeds moeilijk voor mij, ik heb zojuist op zijn cu2 gelezen dat hij verliefd is op n ander.
Wat een kneus... en dan bedoel ik niet alleen dat hij cu2 heeft, maar ook het laatste

Citaat:

Echt, ik begrijp niet waarom hij het niet eerlijk heeft verteld ! Ook overal doet hij alsof hij me niet kent, wat heb ik misdaan?
Niets meisje, je hebt 9 maanden een leuke relatie gehad, nu is het over, en ga je opzoek naar een betere vent
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 19:32
*Madel*
*Madel* is offline
Valt nou niet echt onder het kopje gezellig he Ik zou hem gewoon vergeten en verder gaan met je leven. Ik denk echt dat je beter verdiend dan iemand die zó snel van gedachten kan veranderen hoor!!

Al vraag ik me wel af of het inderdaad iets van die laatste dagen is of dat hij al langer verliefd was op die ander. Als ik jou was zou ik er toch nog eens achteraan gaan en om duidelijkheid vragen...
Oud 16-02-2004, 21:40
Maarten
Maarten is offline
Inderdaad, life goes on zoals de meesten hier gezegd hebben hoe onvoorstelbaar het ook is. Maar dat wij iets niet kunnen voor te stellen, hoeft niet te betekenen dat het niet mogelijk is
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 22:16
AngelLena
AngelLena is offline
Je hebt ook van die lamzakken die het op valentijn uitmaken... Helemaal lullig. Maar idd, move on. Je kan er eindeloze discussies met hem over gaan voeren, maar het heeft geen zin. Zet hem van je af en ga door. Ga uit, sla een leuke vent aan de haak, laat je afleiden. Meer kan je niet doen. Sterkte iig!
Oud 16-02-2004, 22:56
Qimm
Qimm is offline
herkenbaar, klote maar het gaat over... geef het tijd
Oud 16-02-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
ActualFantasy schreef op 16-02-2004 @ 19:31:
Ook overal doet hij alsof hij me niet kent, wat heb ik misdaan?
Was bij mij ook zo... echt bizar. Waarschijnlijk durft ie de confrontatie gewoon niet aan te gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:10
ActualFantasy
ActualFantasy is offline
Ja, idd, maar t gaat nu wel weer wat beter, hij praat ook wat meer. Ik ga nu lekker uit met wat vriendinnen tijdens carnaval....dus wie weet wie ik tegen kom
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 12:13
kayce
kayce is offline
You go girl!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 12:21
PardonMe
PardonMe is offline
Niet bepaald leuk, zeker als het voor jou als een donderslag bij heldere hemel kwam.
Praat er nog eens met hem over, hoe lang speelt het al bij hem, want het zal niet van de en op de andere dag over zijn lijkt me..

Ik denk niet dat je moet verwachten hem 'terug te winnen', hij zal zijn beslissing niet zomaar genomen hebben.
Maar praat er samen over zodat jullie elkaar nog normaal onder ogen kunnen komen en als vrienden uit elkaar gaan..

Hopen dat het weer goed komt tussen jullie kun je natuurlijk altijd, maar dring daar niet bij hem op aan, dat heeft imho weinig zin..
Oud 20-02-2004, 12:48
Bloompje
Bloompje is offline
Heej sabbie,

ik hoorde het van Geerte, echt zo klote voor je *knuffel*

Don't worry, you'll be fine

Succes met carnaval

kuss
Oud 20-02-2004, 18:01
HowLovely
HowLovely is offline
**** herkend heel veel in je verhaal alleen heb jij een reden gekregen en ik niet eens echt ***
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten