Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond ze supergeweldig! Eerste keer in 4 jaar dat ik ze live zag, dus ik had er behoorlijk naar uitgekeken. Voorprogramma was wel aardig. Ik stond gewoon wat verder naar boven, dus van geduw had ik geen last
![]() Ville praatte wel onduidelijk maar daar kan ik niet zo mee zitten. Al met al heb ik een topavond gehad
|
het voorprogramma was kut. de muziek was kut en de te dikke zanger keek alsof ie moest schijten.
him was gewoon wel leuk, niet bijzonder maar gewoon lekker meezingen. ville praatte constant binnesmonds en daarom verstoind je er geen kut van. soul on fire was voor mij het leukste nummer. ze hebben gewoon alle goeie nummers gespeeld en ze deden verder ook niets met het publiek. dat ville soms met zn rug naar het publiek stond vond ik een minpunt, maae dat zal wel zn attitude zijn.. ojah en hij moet zich eens scheren, hij leek net jezus toch heb ik wel een leuke avond gehad |
![]() |
|
![]() |
het voorprogramma vond ik onverwacht toch wel vet, behalve dat zingende vrouwtje. die was echt overdreven dom bezig. mijn vriendin was vlak voor HIM nog flauwgevallen vanwege de hitte en drukte, ik kon echt bijna niet meer op mijn benen staan. maar ik heb het er zeker voor over gehad, want wwhhaa wat vond ik ze goed bezig. was de 1e keer dat ik ze live zag, en ik kan zegge, doen ze goed...
|
![]() |
||
Citaat:
|
was toch wel heftig.. had ik echt niet verwacht.. iedereen keek me ook zo aan van WAT DOET HIJ NOU WEER WIER?KUTPUNKER!..
maar live zijn ze echt super goed.. . ![]() alleen al die kleine huppelkutjes.. *giiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllll* en the wounded was ook goed behalve die zangeres dan hehe.. ow.. en voor de mensen op wie ik bier heb gegooid sorry ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dus jij mag mij niet vervelend noeme ![]()
|
![]() |
http://members.lycos.nl/reinierus666...%2020-02-2004/
hier staan foto's....kweetniet door wie ze gemaakt zijn maar ze zijn wel mooi ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
gelukkig ben jij al zo oud... ik zu met trouwens meer ergeren aan een hanekam voor me dan iemand met een geschminkt gezicht...dat beneemt me het zich niet
||
Citaat:
![]() ik zie het probleem niet
||
Citaat:
![]()
|
|