|
|
Bekijk resultaten poll: Wie heeft pasclae vermoord? | |||
Laura |
![]() ![]() ![]() ![]() |
59 | 33.52% |
Barbara |
0 | 0% |
Benjamin |
7 | 3.98% |
Charlie |
2 | 1.14% |
Dennis |
5 | 2.84% |
Harmsen |
5 | 2.84% |
Janine |
3 | 1.70% |
Morris |
21 | 11.93% |
Anouk |
1 | 0.57% |
Ludo |
0 | 0% |
Milan |
1 | 0.57% |
Valerie |
1 | 0.57% |
Jef |
3 | 1.70% |
Nick |
0 | 0% |
Ray |
3 | 1.70% |
Rosa |
2 | 1.14% |
Robin |
48 | 27.27% |
Robert |
1 | 0.57% |
Sjors |
3 | 1.70% |
Stefano |
1 | 0.57% |
Tracey |
3 | 1.70% |
Martine |
2 | 1.14% |
Yasmin |
5 | 2.84% |
Aantal stemmers: 176. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk eigenlijk ook laura, eienlijk omdat ze die aflevering daarna helemaal niet voorkwam....
anders geen flauw idee dan kan het iedereen geweest zijn *wel mooi trouwens dat ze weg is want acteren kon ze echt niet*
|
Ik ga toch voor Robin. Ik mis de optie "de jongen uit Zuid-Afrika die Morris de hele tijd opbelde"
![]() Zolang het Sjorsie maar niet is ![]() ![]() BTW: Ik heb vandaag nix gezien, kijk het dadelijk ff, heb het opgenomen, dus vandaag geen post in het GTST-topic van mij ![]()
|
nee, ik denk dat Laura ook te veel voor de hand ligt. Daarom hadden ze expres die scene erin gedaan dat Janine vraagt: wat heb jij daar? Dat ze dus een schram op haar pols heeft.. Beetje overdreven.
Ik denk dat het idd iemand blijkt te zijn die totaal niet voor de hand ligt, of die misschien al een tijdje uit de serie is ofzo ![]() Denk wel dat Morris het geld uit de kas heeft gejat.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik denk laura of morris.
Laura is haar diamantje in dr ring kwijt, die is gevonden in scala bij pascale. ze wil het erop lijken dat dennis het heeft gedaan, zodat zij de voogdij krijgt over sil. Maar dit lijkt me toch wel erg waarschijnlijk allemaal, daarom zal het wel niet. Morris, kan het ook gedaan hebben. Hij heeft geld nodig. En altijd als erover gepraat word luistert hij af, hij doet erg geheimzinnig en ook niemand verdenkt hem. |
![]() |
||
Citaat:
En waarom is Robin anders teruggekomen.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Geinig dat er mensen zijn die bvb Janine hebben gestemd
![]() Vooral de mensen die op Charlie stemmen hebben een paar maanden onder een steen geleefd ![]() ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() ![]() Er heeft zelfs iemand op Jef gestemd ![]()
|
Laura, zeker weten.
1. Zij had alle reden om Pascal te vermoorden, omdat Dennis wanneer hij een relatie met haar zou hebben, meer kans op de voogdij van Sil zou krijgen. 2. Het wondje van haar. 3. Dat met die ring, kon niet goed zien wat het was. Ik zie absoluut niet in wat het motief van Robin zou zijn? Omdat ze hem toen geslagen had? Dat was toch allang weer goed? En hoe komt hij daar binnen, ik heb hem nog nooit in Scala gezien. Geen motief dus. Morris: wat heeft hij met Pascal te maken of anders met Dennis? Oke hij heeft geld nodig maar waarom dan Pascal? De rest heeft helemaal niks met die moord te maken. Ja Dennis, maar hij had toch juist belang bij een eventuele relatie met Pascal, dus hij zou haar nooit vermoorden, bovendien zie ik hem daartoe ook überhaupt niet toe in staat. Nee, Laura dus! |
![]() |
|
Robin heeft het gedaan want hij is ineens terug in de serie zonder duidelijke reden. Maar vooral omdat het nog 1,5 maand oid duurt voor de moord is opgelost. Nu wordt iedereen om de beurt verdacht en pas op het eind blijkt dat het heel iemand anders was. Laura en Dennis waren het sowieso niet, ze worden nu zo 'subtiel' verdacht gemaakt. Het moet wel spannend blijven he.
|
![]() |
||
Citaat:
|
daarbij komt dat robin gehandicapt is en die mensen hebben hun eigen kracht niet onder controle, maar oke, het is soap waaahh
laura heeft het sowieso niet gedaan, ze was oprecht verbaasd over het feit dat ze nu een tijdje van dennis af zou zijn.....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gtst [9] geen punt. | 500 | 30-03-2004 17:07 | |
Films, TV & Radio |
gtst.. het antwoord... Bob_de_bouwer | 0 | 19-03-2004 08:25 |