Echt een zeer mooie verhaal ... en pas gebeurd ook
Ik ben pas terug van avondje stappen, heb net met 2 vrienden een taxi naar huis genomen. Rijden we zo op de weg, zien we nog een vrouwtje liften. Meteen duidelijk : ze komt net van haar liefje en moet dus ook naar huis, ze is niet bij hem blijven slapen omdat ze moet morgen vroeg opstaan. Maar dat ff terzijde.
Nou, rijden we dus in de taxi, en ik in een dronken bui heb net een mop verteld aan de chauffeur. Dat was de volgende mop :
Op een fabriek werken een belg en een nederlander, en de baas van het fabriek is ook een belg. Nou komt de belg-werknemer bij de belg-wekrgever en zegt :
- Die nederlander lacht mij de hele tijd uit , maakt grove grapjes en zet me voor lul.
Nou de baas vraagt waarom, waarop Nederlander antwoordt :
- Die belg is gewoon dom. Kijk maar eens (nu zegt hij tegen de werknemer) : hier heb jij de sleutels van mijn huis, ga eens ff kijken of ik thuis ben.
Belg gaat er vrolijk vandoor en dan zegt de Nederlander
- Nou, ziet U het, hij is gewoon dom
- Zeker hij is dom - antwoordt de baas - hij kan toch ff op jou mobiel bellen en vragen waar je bent.
mop verteld, beetje gelachen met de bestuurder, maar die meid blijft stil, ze kent hem zeker al. na ongeveer een halve minuut komt toch dit uit haar mond
- Ehhh...maaar.....maar toch niet iedereen heeft een mobiele telefoon.....
PS. Chauffeur kreeg zo'n ongelofelijke lachbui dat hij de auto ff langs de weg moest parkeren om lekker kapot te lachen.
|