Advertentie | |
|
![]() |
|
Robin: Adriaan, Adriaan
Adriaan: Wat is er Robin? Robin: Ik hoor jullie twee keer? Adriaan: Twee keer?? (adriaan gaat de caravan uit, klimt op het dak en haalt er een antiek afluisterapparaatje vanaf) B&A Boys die gaan er tegen aan!! Geweldige serie gewoon ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
De baron heeft een duidelijk wraakmotief.
In de vierde serie, 'De Schatkaart' verscheen hij voor het eerst, daar zaten zowel hij (met B2 en Vlugge Japie) als Bassie en Adriaan achter een schat aan. Bassie en Adriaan vonden die, de Baron wou hem stelen en uiteindelijk ging alles fout en kwam de baron in de gevangenis door B&A. Daarom heeft ie nog steeds een hekel aan ze. Hij zit trouwens niet altijd achter ze aan. Bijvoorbeeld in 'De Verzonken Stad' is ie op de vlucht voor de politie en is het puur toeval dat hij in hetzelfde vakantieoord zit als B&A.
||
Citaat:
hum Die grap maken ze in ongeveer elke aflevering, dan weer met een bom, dan weer met een steen (de verzonken stad), dan weer met een papiertje, dan weer met 'joepiejee' en dan weer met 'hoepakee'... hij blijft leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond die serie vroeger niet zo heel erg leuk, eigenlijk. *toen was ik eigenlijk ook net wat te klein* maar toen ik jaar of 10/12 was, was ik eraan verslaafd ![]() Er was er ook eentje met zon spoken liedje; Spoken bestaan niet, spoken bestaan niet, maar dat weten wij allang.. Die series in VS vond ik nie zo heel super, en met die pakjes steeds zoeken ook niet. De plaaggeest blijft trouwens wel geniaal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet meer in welke serie dit voorkwam, ik dacht in de verzonken stad, maar daarin zingt bassie een liedje dat als hij de machtigste man van de wereld zou zijn (of zoiets) dan zou hij geen belastingen meer heffen en dergelijke. Hoe prachtig
![]() Voor de mensen die nu denken waar heeft zij het over. Tijdje terug (weet niet meer wanneer) was bassie in het nieuws en zou hij zich schuldig maken aan belastingfraude. Iemand enig idee hoe dit nou is afgelopen? heeft ie het nou ook echt gedaan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
whaha, de baron was zooo geniaal
![]() 'ja ehm wat zit er allemaal in die koffer, b100!' 'twintig telefoons, baas' 'twintig telefoons? waar heb je die nou weer voor nodig??' en natuurlijk 'handige harry, organiseer een auto!' en harry: 'ja nou, ik jat er wel 1' ![]()
|
Overigens heet de acteur die de baron speelde Paul van Gorcum. Behalve in die serie met die schatkaart op de Canarische Eilanden en die kist met peper (d eerste serie waar de baron en Vlugge Japie opduiken), daar werd de baron nog gespeeld door Adriaan (echt waar).
Ik persoonlijk vond die Europa en Amerika shit ook minder leuk dan de series van daarvoor. Veel te leerzaam inderdaad. Wat ik wel humor vond aan Europa en Amerika waren Handige Harry met z'n bom, en B-100 ('ik heb ook altijd pech! Ze moeten altijd mij hebben'). En al die keren dat de baron in blinde woede weer een telefoon naar de klote hielp waren ook meesterlijk ![]() De vraag die mij teistert: waarom voeren de baron en Handige Harry in dat Europa-avontuur de godganse tijd met die boot rond, zonder daadwerkelijk ergens te komen?
||
Citaat:
||
Citaat:
Lijkt me trouwens gaaf als ie gaat blowen en een lachkick krijgt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ala B2 ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() hey ito""tje wil je zegge dat bassie geen belasting ontduikt he ONONZEL KIND???? en wil je ook zegge dat adriaan geen last van zijn prostaat HEEFT prostaat KANKER wel te verstaan] GELUKKIG DOE JE NAAM EER iemand of iemand je bent een besluiteloze nerd die het liefst kritiek leverd omdat dat het simpelste is ![]() BASSIE DE KINDERVRIEND yeah right het is een egt een egoistisch mannentje wat zwaar irritand is ook nog !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUS HOUD gewoon je bakkes tegen mij je wilt gewoon een discussie die je nooit zal winnen van me lozer en ga nou niet zielig doen bij de forum bazen blije puber je moet nog veel leren jij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hij heeft geen prostaat kanker...hij had kanker in zn speekselklieren (of ergens in die buurt). van bestraling op je prostaat ga je namelijk niet schor praten ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Bassie en Adriaan; wie kent ze niet? benafanboek | 15 | 11-12-2013 14:05 | |
Films, TV & Radio |
Bassie en Adriaan fanboek benafanboek | 1 | 09-12-2013 23:33 | |
Films, TV & Radio |