Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() X |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
omklap all stars zijn
![]() Ik heb nu zelf (tijdelijk) donkerblauwe/donkergrijze. Ik vind die gestreepte en gebloemde not done, en ik zag ook wat vette ontwerpen, maar dan ben je wel gelijk 140 kwijt voor hele simpele schoenen, en daar heb ik het geld niet voor. Maar als je in een paar sneakerwinkels gaat kijken zit er zeker wel wat tussen. |
![]() |
|
yeah! dankzij dit topic ga ik denk ik ook maar es een paar aanschaffen, voor in de zomer
![]() ik heb namelijk neppen met legerprint maar die zitten egt voor geen meter, en aangezien ik tegenwoordig behoorlijk wat geld heb.. weet de topicstarter eigenlijk al welke ze wil??
||
Citaat:
mijn leuter in dr bil! |
![]() |
||
Citaat:
mensen als jij horen ze op te sluiten in een kooi! en dan vervolgens een vinger van amputeren als bij tineke de nooij, je zult nu vast denken, wat overkomt me nou weer? Het antwoord is simpel: Willem Schudspeer! Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 18:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
'k Heb deze, van die customized allstars van vorig jaar, alleen mijn veters zijn meer geel/groen dan roodachtig. Ook een btje vervaagd omdat ik ze schoongemaakt heb, maar ach, ze zijn nog steeds mooi.
![]() En deze (Converse Star Player EV Est. 1977 [pfeh, lange naam], van suede) : ![]() ![]() zijn ook geweldig, al zijn het geen Allstars.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
lala papa gister in een gulle bui, ik mocht paar schoenen uitzoeken. had ze al zien staan maar had er geen geld voor dus ikke blij. verder heb ik nog de rode, beige, licht blauwe, zwarte en volgende paar wordt die donkblauwe met supersoepele stof.
het enige waar ik beetje van baal is dat ze alleen zacht roze hebben en geen hard roze.
|
De gestreepte die zijn koel
![]() Die heb ik ![]() ![]() Heb ik namelijk ook.. www.americanathletics.com/ Je hoeft truwens niet tot de zomer te wachten hoor je hebt ook lederen schoenen van all star |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Enquete Allstars - Voor project xkellebel | 14 | 22-04-2010 21:50 | |