Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
msn is altijd handig, probeer eens te vragen aan mensen, losjes, wie dat meisje daaro is ? haha niet te opvallend natuurlijk
(zoals: dat meisje is vettttttttttttttttttt leuk ik wil haar daten wat is haar nummer? ![]() gewoon beetje achtergrond informatie, en dan proberen haar toevallig tegen te komen? of gewoon toevoegen op msn, makkelijk, simpel gesprek, beetje lief en geïnteresseerd doen (niet te veel! i know, lastig) en dan gewoon eens aanspreken op school als er niet te veel mensen bij zijn? misschien in de gang ofzo bij wisseling van de lesuren succcccces |
![]() |
|
Verwijderd
|
Paar keertje hoi zeggen als je haar ziet lopen, als ze daarop reageert na een tijdje er een glimlach en knikje of iets dergelijks aan toevoegen (ze kent je dan als 'de jongen die altijd hoi zegt'). Na een tijdje als ze wat tijd heeft, bijvoorbeeld in de pauze of in een tussenuur of na school, na een hoi iets zeggen als 'hoe gaat het ermee', en als ze daar leuk ontspannen op reageert kun je een kort praatje maken en bijvoorbeeld haar naam vragen; na het eerste gesprekje kun je wat vaker gesprekjes aanknopen (ze kent je dan als 'reddragon met wie ik wel eens praat', tijdens die gesprekjes doe je leuk en lief zonder uitsloverig en slijmerig te doen, en na een tijdje kun je ook bijvoorbeeld haar msn-adres vragen en daar ook praten (ze kent je dan als 'reddragon met wie ik soms praat op school en vaak op msn'). Als dat leuke gesprekjes zijn, dan kun je haar eens mee naar de bioscoop ofzo vragen; als ze nee zegt, dan gun je haar even rust en vraag je het later nog eens, en als ze ja zegt, dan heb je een afspraakje
![]() Dit klinkt erg uitgebreid, maar het hoeft niet langer dan een week of drie te duren. Het werkt wel alleen als ze jou ook leuk vindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Blijft lastig om zoiets te regelen, 1 goeie tip in ieder geval, zorg dat ze alleen is, of in ieder geval met zo min mogelijk mensen om zich heen
|
Verwijderd
|
Ken je niemand uit die andere klas? Als je daar bekenden bij hebt zitten, ga je daar eens wat vaker bijstaan en dan raak je misschien ook eens in gesprek met haar. En alle voorgaande tips om stilaan meer in contact te komen met haar zijn ook erg handig. En eens een keer naar haar lachen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lachen lukt dan nog wel als ze dan al op me let want meestal zie ik der gewoon vorobij lopen en kan ik er niet echt in de buurt van komen....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaaltje: verliefdheid Vogelvrij | 8 | 25-11-2003 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |