Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2004, 10:33
reddragon
reddragon is offline
ik ben verliefd op een meid die bij me op school zit...
alleen het probleem is ze zit in een andere klas en ik zie meestal haar alleen voorbij lopen in de pauzes staat ze bij der klas.... dus hoe laat ik haar merken dat ik wat voor haar voel zonder echt voor schut te staan
Oud 21-02-2004, 10:44
lso
lso is offline
Citaat:
reddragon schreef op 21-02-2004 @ 11:33:
ik ben verliefd op een meid die bij me op school zit...
alleen het probleem is ze zit in een andere klas en ik zie meestal haar alleen voorbij lopen in de pauzes staat ze bij der klas.... dus hoe laat ik haar merken dat ik wat voor haar voel zonder echt voor schut te staan
verliefd zijn op het eerste gezicht noem ik dat dan

... je kent r niet é.. ik zou gewoon beginnen met als je haar ziet staan s goeiedag te zeggen, volgende dag ook.. en zo langzaam aan, een blik van herkenning of kennen tot je elkaar eens afspreekt maar ja.. zo gebeurt t natuurlijk niet in 1-2-3...

veel succes
x
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 10:58
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Vraag dan ff of je met haar kan praten, dan hoeft het niet bij die groep.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 11:11
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
probeer via via aan dr tel.nr. of emailadres te komen, dat is wat minder direct.. en anders gewoon oogcontact proberen te zoeken, want ik kan me best voorstellen dat je niet zomaar op dr af durft te stappen..
Oud 21-02-2004, 11:20
Verwijderd
msn is altijd handig, probeer eens te vragen aan mensen, losjes, wie dat meisje daaro is ? haha niet te opvallend natuurlijk

(zoals: dat meisje is vettttttttttttttttttt leuk ik wil haar daten wat is haar nummer? )

gewoon beetje achtergrond informatie, en dan proberen haar toevallig tegen te komen? of gewoon toevoegen op msn, makkelijk, simpel gesprek, beetje lief en geïnteresseerd doen (niet te veel! i know, lastig) en dan gewoon eens aanspreken op school als er niet te veel mensen bij zijn? misschien in de gang ofzo bij wisseling van de lesuren

succcccces
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 12:17
Verwijderd
Paar keertje hoi zeggen als je haar ziet lopen, als ze daarop reageert na een tijdje er een glimlach en knikje of iets dergelijks aan toevoegen (ze kent je dan als 'de jongen die altijd hoi zegt'). Na een tijdje als ze wat tijd heeft, bijvoorbeeld in de pauze of in een tussenuur of na school, na een hoi iets zeggen als 'hoe gaat het ermee', en als ze daar leuk ontspannen op reageert kun je een kort praatje maken en bijvoorbeeld haar naam vragen; na het eerste gesprekje kun je wat vaker gesprekjes aanknopen (ze kent je dan als 'reddragon met wie ik wel eens praat', tijdens die gesprekjes doe je leuk en lief zonder uitsloverig en slijmerig te doen, en na een tijdje kun je ook bijvoorbeeld haar msn-adres vragen en daar ook praten (ze kent je dan als 'reddragon met wie ik soms praat op school en vaak op msn'). Als dat leuke gesprekjes zijn, dan kun je haar eens mee naar de bioscoop ofzo vragen; als ze nee zegt, dan gun je haar even rust en vraag je het later nog eens, en als ze ja zegt, dan heb je een afspraakje .

Dit klinkt erg uitgebreid, maar het hoeft niet langer dan een week of drie te duren. Het werkt wel alleen als ze jou ook leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 13:02
The0
The0 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-02-2004 @ 13:17:
...
En dan wordt ie 'reddragon met wie ze nu een relatie heeft'.

Blijft lastig om zoiets te regelen, 1 goeie tip in ieder geval, zorg dat ze alleen is, of in ieder geval met zo min mogelijk mensen om zich heen
Oud 21-02-2004, 13:56
Verwijderd
Ken je niemand uit die andere klas? Als je daar bekenden bij hebt zitten, ga je daar eens wat vaker bijstaan en dan raak je misschien ook eens in gesprek met haar. En alle voorgaande tips om stilaan meer in contact te komen met haar zijn ook erg handig. En eens een keer naar haar lachen .
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 18:50
reddragon
reddragon is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-02-2004 @ 14:56:
Ken je niemand uit die andere klas? Als je daar bekenden bij hebt zitten, ga je daar eens wat vaker bijstaan en dan raak je misschien ook eens in gesprek met haar. En alle voorgaande tips om stilaan meer in contact te komen met haar zijn ook erg handig. En eens een keer naar haar lachen .
nee ik heb geen bekende in die klas zitten
lachen lukt dan nog wel als ze dan al op me let want meestal zie ik der gewoon vorobij lopen en kan ik er niet echt in de buurt van komen....
Oud 21-02-2004, 18:55
Mindfields
Mindfields is offline
Misschien haar op een schoolfeest wat drinken geven ofzo
Of inderdaad haar msn adres via via krijgen
Reageren

Regels voor berichten