Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mja opzich kan ongeveer alles dodelijk zijn nietwaar? Mja, nogal onzinnig om redbull e.d. te gaan verbieden omdat je hart het misschien wel niet zo leuk vindt als je 400 blikjes gaat drinken... Maarja, redbull is sowieso 4x zo duur als goldenpower, dus als ze het laatste niet afschaffen lig ik er niet zo wakker van.. [ muha, woordgrap.. ![]()
|
Verwijderd
|
Om even terug te komen op wat ik in een eerdere post in dit topic heb gezegd: http://nu.nl/news.jsp?n=276212&c=10
|
![]() |
|
![]() |
ik drink meestal xi climax (strength vind ik goor), maar sinds de c1000 en de edah geen voordeelpacks meer verkopen is het te duur
![]() ik heb de ingredienten van xi eens met die van bullit vergeleken. damn wat een rotzooi. als het het lekker zou vinden zou ik het uit gezondheidsredenen en principe niet drinken. zeker 2 keer zoveel E blabla zoveel. die hulpstoffen zijn misschien goedgekeurd door de EU maar dat soort organisaties vertrouw ik sowieso niet erg ![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 15:47. |
![]() |
|
Behalve dat ze mierzoet zijn kan ik nou niet echt zeggen dat ik meer energie heb na zo'n drankje. Net zoals dat je van bijv. koffie wakker zou worden/blijven...ik voel het verschil niet. Zal wel aan mij liggen.
|
Verwijderd
|
Ik hou niet zo van energiedrankjes die ook zo bedoeld zijn. Koffie met melk en veel suiker is op zich wel lekker, en thee van de goeie sterkte ook wel, en chocolademelk ook wel, maar red bull of ace of dextran ofzo... brr. Als ik zoiets drink dan kan ik daarna juist níét sportieve dingen gaan doen, de combinatie van beweging met al die suiker maakt allemaal slijm in mijn keel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
A) er is nog nooit iemand overleden aan Red Bull, hoogstens aan Red Bull en te zware inspanning, maar dat kan ook zonder Red Bull. B) Frankrijk verkoopt al heeel lang geen Red Bull. Het is daar namelijk verboden, wat een heerlijke grote zwarte redbull-markt teweeg brengt. C) wat je noemt was niet de reden dat de Europese Hoge Raad het drankje in Frankrijk verboodt. ![]() Ontopic: Nalu! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai-five! #801 Lorelei | 500 | 06-01-2010 20:35 | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? Swlabr | 112 | 04-04-2009 16:09 | |
Drugs & Alcohol |
red bull en Frankrijk JCG | 55 | 13-06-2005 15:43 | |
Eten & Drinken |
Golden Power ongezond? fib | 52 | 22-05-2003 23:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
spierballen bullitgetit | 46 | 25-02-2003 12:54 |