Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dus dat hij KazAa erbij aan heeft, kan bijna niet anders. Vooral die 50 MB uploaden, kan dat écht door gamen komen. Het zijn van die spellen als Ghost Recon en Codename Eagle...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ligt er maar net aan of Kazaa aan het down of uploaden is.. Maar met een dataliemiet van 3Gb is het ook niet bepaald de bedoeling dat je gaat downloaden of gamen.. Je kunt er net een maandje mee surfen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Reken de rest dan maar even uit ![]() |
![]() |
|
ik heb altijd een DL-limiet van 1Gig gehad en veel CS gespeeld nooit problemen gehad, ik heb nu een 10Gig limiet en die zal ik ook wel niet verbreken (als ik het gamesdownen een btje in de gaten houdt
![]() Ik denk dat het versturen wel mogelijk is ik heb met CS altijd een verkeer van 3KB/s (d8 ik), met Ghost Recon zal dat wel wat hoger zijn aangezien de maps wat groter en gedetailleerder zijn. Het lijkt me echter sterk dat hij het ooit van zn levensdagen gaat lukken om 3,75Gig te down/uppen met alleen gamen (iemand kan dat vast wel ff uitrekenen, maar daar ben ik te lui voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je download namelijk 10x zoveel dan je upload.. Uploaden doe je niet veel, zeker niet doordat je bijna altijd wel een trage upload hebt... Verder kijken veel ISP's alleen naar download, en niet naar de upload.. |
![]() |
|
|