Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 14:31
BelleRosé
BelleRosé is offline
Heeft iemand ervaring met dat nieuwe gamma?
Helpt het je effectief zo goed als ze beweren..

Heb net zo'n hele rimram cadeau gekregen van m'n tante.
Vraag me nu af of al die crèmes en lotions echt effect geven

X
Oud 23-02-2004, 14:44
Auntie M
Auntie M is offline
Aangezien je het spul al in huis hebt gewoon uitproberen.
Niet alles is bij iedereen even effectief.
Oud 23-02-2004, 15:09
Roos
Roos is offline
Inderdaad, het lijkt me wel lekker spul allemaal
Oud 23-02-2004, 16:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg proefmonstertjes bij de Fancy geloof ik, die ga ik wel een keertje uitproberen
Oud 23-02-2004, 16:09
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb echt teveel van die proefmonstertjes gekregen bij al die bladen en vond vooral die scrub echt fijn spul Geen idee of het ook werkt maar hij ruikt echt zo lekker!

Daarom heb ik em ook maar even gekocht vandaag.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 12:34
jet
jet is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-02-2004 @ 17:02:
Ik kreeg proefmonstertjes bij de Fancy geloof ik, die ga ik wel een keertje uitproberen
die kreeg ik ook
de scrub was fijn.. en de dag erna heb ik 'wash off' geprobeerd, en dat deed nogal pijn op plekker op mn gezicht waar het heel extreem droog was. maar de creme (control it?) was wel weer fijn
ik denk aan aanschaffen
Oud 24-02-2004, 12:43
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Die creme vind ik heel fijn Ik heb best een gemengde huid, soms droog, soms beetje vettig, en dit is echt de beste creme tot nu toe Ik krijg er een zacht en gezond uitziend huidje van zonder dat ik megaglim.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:37
kneisje
kneisje is offline
Ik heb de wasgel, en die bevalt prima. Mischien ga ik ook wel de creme en de scrub aanschaffen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 15:26
WishfulDreaming
kruidvat heeft 30% korting op gezichtsreinigende producten
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 15:52
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 24-02-2004 @ 16:26:
voor hoelang en welke merken?
Oud 24-02-2004, 15:58
Naru
Naru is offline
ik vind dat spulecht fijn... heb een hele vette huid, maar meestal als ik het met garnier of zo ga doen word ie vet droog en gaat het trekken enzo..
maar hier word m'n huid zacht van en gaat niet trekken. De creme is niet vet, krijg er een hele gezonde huid van.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 15:59
frizzle
frizzle is offline
Citaat:
dreen schreef op 24-02-2004 @ 16:52:
voor hoelang en welke merken?
Garnier
Diadermine
Dove
Kruidvat
L'oréal
Nivea
Oil of olaz

T/m 6 maart
Oud 24-02-2004, 16:44
littlegurl
littlegurl is offline
KEb t bij de girlz gehad, vooral die scrub vind ik relax! Die lotion wat minder en die creme vond ik ook wel goed
Oud 24-02-2004, 17:04
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 24-02-2004 @ 16:26:
Inslaan!

Ik gebruik de Garnier Pure lijn. Dat is natuurlijk precies hetzelfde, het werkt & de creme is erg fijn voor mijn gemengde huid!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 19:43
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Citaat:
frizzle schreef op 24-02-2004 @ 16:59:
Dove L'oréal
T/m 6 maart
OMG, keiveel dove 5 essensiele elementen en Pure Zone inslaan, dat is pas fijn spul en het is nu tenminste betaalbaar, Pure Zone 3 stappen is bij elkaar normaal ongeveer 18 euro
Oud 24-02-2004, 21:33
Nuck
Nuck is offline
Ik heb de facewash, is wel fijn spul .
Oud 24-02-2004, 21:43
WishfulDreaming
Citaat:
Heleentju! schreef op 24-02-2004 @ 20:43:
OMG, keiveel dove 5 essensiele elementen en Pure Zone inslaan, dat is pas fijn spul en het is nu tenminste betaalbaar, Pure Zone 3 stappen is bij elkaar normaal ongeveer 18 euro
Nahh Pure Zone vond ik niet zo goed, heb veel irritatie gehad daardoor.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Dat nivea young is echt fijn spul!
Ik heb nu een lekker glad huidje, niet vet en niet droog. Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:57
Miracle
Miracle is offline
Ik ga vanmiddag maar eens kijken, ik moet toch nog nieuwe foundation halen.
Oud 25-02-2004, 12:47
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dreen schreef op 25-02-2004 @ 11:57:
Ik ga vanmiddag maar eens kijken, ik moet toch nog nieuwe foundation halen.
hebbes ik heb de facewash gekocht.

(alleen ik kan hem niet proberen want dan was ik al m'n foundation eraf en die is nou net op en bij de etos hadden ze hem ook niet )
Oud 25-02-2004, 19:17
Fleur
Fleur is offline
Ik heb de producten (behalve de tonic) gekocht bij Kruidvat. Erg fijn die 30% korting
Ik vind het wel fijn spul, vast geen wondermiddel, maar het voelt lekker en schoon.
Garnier pure vind ik ook erg prettig en ruikt erg lekker, dus heb daar ook een reinigingsgel van gekocht.

Ik kan er weer helemaal tegenaan
Oud 25-02-2004, 19:27
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik en m'n zusje hebben het geprobeerd en kregen er allebei uitslag van (ik ga toch maar weer terug naar clearasil denk ik )
Oud 26-02-2004, 06:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 24-02-2004 @ 22:43:
Ja, dat kreeg ik dus ook.
Had ik al die stappen van Pure Zone gekocht, en na een paar dagen kreeg ik het effect wat je krijgt als je gewoon pure alcohol op je huid smeert! Gewoon _heel_ droog en trekkerig. Niet fijn
Oud 26-02-2004, 10:49
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-02-2004 @ 07:06:
Ja, dat kreeg ik dus ook.
Had ik al die stappen van Pure Zone gekocht, en na een paar dagen kreeg ik het effect wat je krijgt als je gewoon pure alcohol op je huid smeert! Gewoon _heel_ droog en trekkerig. Niet fijn
Dat is l'Oréal he? Ik vond die crème heel erg onprettig. Mijn huid leek hem niet goed op te nemen dus het leek alsof er een blauw laagje op mijn huid achterbleef, vooral aan de randen van mijn gezicht en in mijn wenkbrauwen. De crème van Garnier Pure vind ik verrassenderwijze wel prettig, hij ruikt ook veel fijner.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 11:49
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-02-2004 @ 20:27:
Ik en m'n zusje hebben het geprobeerd en kregen er allebei uitslag van (ik ga toch maar weer terug naar clearasil denk ik )
ik weet neit of ik DAAR uitslag van kreeg, maar ik had DoveOxygen dagcreme, nivea young control it! en niveay young dat spuitje gekocht.
Maar toen kreeg ik toch een partij uitslag allemaal bultjes en heel droog
Het ligt niet aan die DoveOxygen en Control It! want die gebruik ik nu ook.
Even dat andere proberen
Oud 26-02-2004, 13:33
SuperSanne
SuperSanne is offline
bij een zeer heftige puistaanval gebruik ik trouwens teatree olie... beetje duur maar fan-tas-tisch!!!!
Oud 26-02-2004, 21:03
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 24-02-2004 @ 22:43:
had ik helemaal in het begin ook, daarna ben ik even gestopt en heb ik het langzaam opgebouwt: Eest alleen die 2e stap 1x per dag, na een tijdje die 3e erbij en weer na een tijdje de 1e erbij, en nu gewoon zoals er staat: 1 per dag 1e stap en de andere 2x per dag
Oud 29-02-2004, 11:29
Verwijderd
Ik heb de nivea young control it creme en tonic.
De creme heb ik nog niet geprobeerd, maar de tonic wel. Alleen het heeft een spuitdopje, maar moet je het nu op je gezicht spuiten en dan afnemen met een watje, of op een wattenschijfje spuiten en dan over gezicht? Want bij mn andere tonics zithet gewoon in een flesje zonder spuitje.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:51
Verwijderd
Heb vanochtend de creme gebruikt en hij werkt goed. Normaal heb ik een vette neus en voorhoofd enzo, nu is alles glad en mat.
Ook lekker zacht
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb een paar nivea young producten gevraagd voor mn verjaardag
Oud 29-02-2004, 14:57
Mindfields
Mindfields is offline
Ik heb ook gigantisch veel proefmonstertjes gekregen bij allerlei bladen. De wash-off is geweldig, de scrub vind ik nogal tegenvallen en die creme..mwah.
Oud 29-02-2004, 20:37
Miracle
Miracle is offline
Ik gebruik nu elke ochtend die wash off. Dat is best lekker.
Eerst werd m'n huid en trekkig van, maar nu niet meer. T voelt echt lekker.
Oud 01-03-2004, 22:38
Jules
Jules is offline
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden .. maarja ik durf even niets anders te gebruiken dan producten van Roc omdat mijn huid daar heel goed op reageert

...

Wachten tot dat op is dan maar.

Oud 04-03-2004, 23:41
Ephese
Ephese is offline
Citaat:
Danique schreef op 29-02-2004 @ 12:29:
Ik heb de nivea young control it creme en tonic.
De creme heb ik nog niet geprobeerd, maar de tonic wel. Alleen het heeft een spuitdopje, maar moet je het nu op je gezicht spuiten en dan afnemen met een watje, of op een wattenschijfje spuiten en dan over gezicht? Want bij mn andere tonics zithet gewoon in een flesje zonder spuitje.
Mh het lijkt me niet hun bedoeling dat je het per ongeluk in je ogen spuit, of op je lippen ofzo.. Lijkt me dan nogal precies mikken Maar ja aan de andere kant waarom doen ze dan niet gewoon zo'n normaal dopje waarmee je het op een wattenschijfje kan doen? Denk dat ze dit praktischer vonden, misschien spuit het flesje niet ruim in de breedte zodat het makkelijk op een wattenschijfje aan te brengen is...

Ik ga ze denk ik ook kopen, die proefmonstertjes bevielen me wel goed. Ruikt lekker!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 10:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vanmorgen mijn proefmonstertje met die creme geprobeerd en mn huid voelt nu wel lekker aan, t glimt ook niet enzo maar het voelt wel een beetje plamuurderig vind ik. Het trekt wel lekker snel ik want ik vind het altijd vreselijk als dat lang duurt.
Oud 06-03-2004, 11:15
Arwyn
Arwyn is offline
Volgens mij heb ik ergens bij zo'n proefmonstertje gelezen dat je die tonic eerst op een wattenschijfje moet spuiten en dan je gezicht reinigen. Maar ik vind dat zelf nogal een dom systeem eigenlijk...

Ik heb gister die face wash gekocht, de creme had ik al. Ik vind het zelf wel fijn spul. Niet zo'n droge huis als je je gezicht gewassen hebt, dat heb ik met andere producten vaak wel.
Oud 08-03-2004, 22:34
Snow White
Snow White is offline
Ik heb 1 product gekocht.
Toen hij nog nét niet op de reclame was, en dus......euro's goedkoper! Nu is het allemaal weer opgeschroeft! Gevolg; 3 euro's duurder! naja zeg!

Maar goed. Het spul (ik heb wash-off) doet wat het beloofd. Al vind ik het wel chemisch en je huid wordt trekkerig nadat je het hebt afgespoeld. Maar na een cremepje (van een ander merk) gaat dat weer weg

Ik heb veeeeeeel minder oneffenheden op mijn huid en minder puistjes.
Over het algemeen dus; een 7 +
Oud 08-03-2004, 23:30
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 26-02-2004 @ 14:33:
bij een zeer heftige puistaanval gebruik ik trouwens teatree olie... beetje duur maar fan-tas-tisch!!!!
ah kijk dat heb ik dus nodig, want ik heb op dit moment uber veel puisten... .... wat is het eigenlijk precies en waar koop je het? ik heb er namelijk nog nooit van gehoord..

ik heb trouwens proefmonsters van nivea young ik ga ze strax denk ik uitproberen!
Oud 09-03-2004, 15:17
Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb de niveau creme gister gebruikt, ik vond hem heel fijn en ook lekker ruiken! misschien ga ik de rest ook wel kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:57
Miracle
Miracle is offline
Wil jij het gezicht worden van Nivea Young?

Stond een advertentie'tje in de Fancy.
Oud 09-03-2004, 16:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb de creme en de wash off uitgeprobeerd. De creme vond ik lekker spul, heb em gister ook gekocht (net buiten de reclame dus best duur vond ik). De wash off vond ik niet zo geweldig. Ik vind het een beetje irritant dat je het af moet spoelen, dat gaat bij mij niet zo goed gewoon aan de wastafel omdat al mn haar er dan weer tussenhangt.

Ik had bij de Fancy zo'n boekje gehad bij die proefmonsters en daar stond trouwens op dat je die tonic eerst op een wattenschijfje moet spuiten en dan pas op je gezicht moet smeren.
Oud 10-03-2004, 13:11
Simone_lilo
Simone_lilo is offline
Hallo,

Ik gebruik nu sinds 2, 3 dagen nivea young en ik heb het idee dat het wel werkt. M'n gezicht voelt nu al schoner aan dan dat het voelde.
Bij mij voelt het wel branderig aan naast m'n neusvleugeltjes als ik de wash off 'inmasseer'. Maja, ik ben een ook beetje raar, dus het zal wel aan mij liggen
Oud 10-03-2004, 16:26
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-03-2004 @ 17:11:
Ik heb de creme en de wash off uitgeprobeerd. De creme vond ik lekker spul, heb em gister ook gekocht (net buiten de reclame dus best duur vond ik). De wash off vond ik niet zo geweldig. Ik vind het een beetje irritant dat je het af moet spoelen, dat gaat bij mij niet zo goed gewoon aan de wastafel omdat al mn haar er dan weer tussenhangt.
Ja irritant hé. Je moet echt goed boenen voordat je het eraf hebt. Als ik het doe, dan hou ik m'n haar in een staartje en maak met m'n andere hand m'n gezicht schoon. Maar meestal gebruik ik het 's ochtends onder de douche.
Oud 10-03-2004, 16:27
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Simone_lilo schreef op 10-03-2004 @ 14:11:
Hallo,

Ik gebruik nu sinds 2, 3 dagen nivea young en ik heb het idee dat het wel werkt. M'n gezicht voelt nu al schoner aan dan dat het voelde.
Bij mij voelt het wel branderig aan naast m'n neusvleugeltjes als ik de wash off 'inmasseer'. Maja, ik ben een ook beetje raar, dus het zal wel aan mij liggen
Ben je misschien verkouden? Door verkoudheid of andere dingen raakt je huid aangetast (kan ook door de kou ofzo) en dan doet het zeer ja.
Oud 11-03-2004, 17:32
Verwijderd
Ik heb nu de face wash, en die is echt heel fijn (alleen brandt 'ie een beetje)

Van de scrub en de creme heb ik hier nog wat proefmonstertjes liggen, als die fijn zijn ga ik die ook aanschaffen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:30
Roos
Roos is offline
Citaat:
dreen schreef op 10-03-2004 @ 17:26:
Ja irritant hé. Je moet echt goed boenen voordat je het eraf hebt. Als ik het doe, dan hou ik m'n haar in een staartje en maak met m'n andere hand m'n gezicht schoon. Maar meestal gebruik ik het 's ochtends onder de douche.
Heb je geen haarelastiekje?
Of is je haar daar tekort voor, dan is het wel irritant inderdaad.
Oud 11-03-2004, 20:48
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-03-2004 @ 19:30:
Heb je geen haarelastiekje?
Of is je haar daar tekort voor, dan is het wel irritant inderdaad.
Heb ik wel, maar dan heb ik meteen ook knipjes nodig om het pony etc. naar achteren te houden en met één hand gaat het ook prima.
luiheid
Oud 13-03-2004, 18:04
Jules
Jules is offline
lelijk, doch doeltreffend: Haarband

Regels voor berichten