![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (alleen ik kan hem niet proberen want dan was ik al m'n foundation eraf en die is nou net op en bij de etos hadden ze hem ook niet ![]()
|
Ik heb de producten (behalve de tonic) gekocht bij Kruidvat. Erg fijn die 30% korting
![]() Ik vind het wel fijn spul, vast geen wondermiddel, maar het voelt lekker en schoon. ![]() Garnier pure vind ik ook erg prettig en ruikt erg lekker, dus heb daar ook een reinigingsgel van gekocht. Ik kan er weer helemaal tegenaan ![]()
||
Citaat:
Had ik al die stappen van Pure Zone gekocht, en na een paar dagen kreeg ik het effect wat je krijgt als je gewoon pure alcohol op je huid smeert! Gewoon _heel_ droog en trekkerig. Niet fijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar toen kreeg ik toch een partij uitslag ![]() ![]() Het ligt niet aan die DoveOxygen en Control It! want die gebruik ik nu ook. Even dat andere proberen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb de nivea young control it creme en tonic.
De creme heb ik nog niet geprobeerd, maar de tonic wel. Alleen het heeft een spuitdopje, maar moet je het nu op je gezicht spuiten en dan afnemen met een watje, of op een wattenschijfje spuiten en dan over gezicht? Want bij mn andere tonics zithet gewoon in een flesje zonder spuitje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga ze denk ik ook kopen, die proefmonstertjes bevielen me wel goed. Ruikt lekker! |
![]() |
|
Ik heb vanmorgen mijn proefmonstertje met die creme geprobeerd en mn huid voelt nu wel lekker aan, t glimt ook niet enzo maar het voelt wel een beetje plamuurderig vind ik. Het trekt wel lekker snel ik want ik vind het altijd vreselijk als dat lang duurt.
|
Volgens mij heb ik ergens bij zo'n proefmonstertje gelezen dat je die tonic eerst op een wattenschijfje moet spuiten en dan je gezicht reinigen. Maar ik vind dat zelf nogal een dom systeem eigenlijk...
Ik heb gister die face wash gekocht, de creme had ik al. Ik vind het zelf wel fijn spul. Niet zo'n droge huis als je je gezicht gewassen hebt, dat heb ik met andere producten vaak wel.
|
Ik heb 1 product gekocht.
Toen hij nog nét niet op de reclame was, en dus......euro's goedkoper! Nu is het allemaal weer opgeschroeft! Gevolg; 3 euro's duurder! naja zeg! Maar goed. Het spul (ik heb wash-off) doet wat het beloofd. Al vind ik het wel chemisch en je huid wordt trekkerig nadat je het hebt afgespoeld. Maar na een cremepje (van een ander merk) gaat dat weer weg Ik heb veeeeeeel minder oneffenheden op mijn huid en minder puistjes. Over het algemeen dus; een 7 +
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik heb trouwens proefmonsters van nivea young ik ga ze strax denk ik uitproberen! ![]() ![]()
|
Ik heb de creme en de wash off uitgeprobeerd. De creme vond ik lekker spul, heb em gister ook gekocht (net buiten de reclame dus best duur vond ik). De wash off vond ik niet zo geweldig. Ik vind het een beetje irritant dat je het af moet spoelen, dat gaat bij mij niet zo goed gewoon aan de wastafel omdat al mn haar er dan weer tussenhangt.
Ik had bij de Fancy zo'n boekje gehad bij die proefmonsters en daar stond trouwens op dat je die tonic eerst op een wattenschijfje moet spuiten en dan pas op je gezicht moet smeren.
|
Hallo,
Ik gebruik nu sinds 2, 3 dagen nivea young en ik heb het idee dat het wel werkt. M'n gezicht voelt nu al schoner aan dan dat het voelde. ![]() Bij mij voelt het wel branderig aan naast m'n neusvleugeltjes als ik de wash off 'inmasseer'. Maja, ik ben een ook beetje raar, dus het zal wel aan mij liggen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Of is je haar daar tekort voor, dan is het wel irritant inderdaad.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Je favoriete verzorgingsproducten Tink* | 27 | 30-09-2014 22:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |