Advertentie | |
|
![]() |
|
Op rechterzij, benen licht gebogen, heupen ook. Soms op mijn linkerzij en heel soms op mijn buik (met mijn armen onder me, tenen naar binnen, hielen naar buiten)
En diiiiieeeeeep onder de dekens natuurlijk, tot over mijn oren. Zelfs in de zomer.
|
Verwijderd
|
Meestal val ik óf op m'n rechterzij in slaap,
of op m'n buik met m'n gezicht naar rechts, m'n linkerarm onder m'n kussen, m'n rechterarm voor m'n gezicht en m'n rechterbeen in een hoek, m'n linkerbeen helemaal gestrekt. 's Nachts draai ik me dan nog wat om, rug, zij, buik, zij... dat maakt dan niets meer uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik slaap ook regelmatig in een klein bolletje, dus op m'n zij met helemaal opgetrokken knieën en m'n bovenste arm om de knieën en de onderste dubbelgevouwen tussen mijn knieën en mijn bovenlichaam, en met gekromde rug waardoor mijn voorhoofd bijna mijn knieën raakt. Vooral sinds ik een tweepersoonsbed heb. En als mijn vriend bij me slaapt dan lig ik diagonaal op m'n rug met gespreide armen waardoor hij er niet meer bij past ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 |