Advertentie | |
|
![]() |
|
[QUOTE]Secreet schreef:
1) Hoe oud ben je 19 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 6 over 19 jaar ![]() 3) Van hoeveel partners heb je spijt? Geen een, gevoels matig zeg ik 1, maar toch heb ik daar ook geen spijt van, was een wijze les... ![]() 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? Hier twijfel ik heftig aan... Ik heb wel een goed gevoel gehad, maar of dat eg verliefd was... 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) Dierenrijk kent even goed liefde, alleen wij mensen snappen het niet. Ja en er is een harmonie ook tussen mensen, ook zonder liefde. 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? gesprekstof (is dat een eigenschap) 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? gesloten persoonlijkheid 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? huisje = kasteel, boompje = heel bos & beestje is een stel kooters waar je u tegen zegt ![]() ![]() ![]() 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de maatschappij heeft? Love concours all... zonder liefde geen leven... 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? m'n conditie ![]() ![]() ![]()
|
1) 19
2) 3 3) geen, hoewel ik het in de toekomst anders zou doen 4) twee keer, tot nu toe 5) ja 6) Trouw, zorgzaam, intelligent, niet veroordelend en assertief. 7) Snel oordelend. 8) Ja hoor. Het huisje en het boompje zijn er al. ![]() 9) Hoe bedoel je die vraag? 10) Het ontspant.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik snap geen enkele kut meer van wat ze wil help? DJLAD | 36 | 10-05-2013 10:40 | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De File Issun | 6 | 19-12-2009 09:39 | |
Muziek |
stompzinnige bloodhoundgang vraag :s Steyve Haerck | 4 | 12-08-2007 13:26 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #23 Spelleider | 500 | 13-10-2006 12:19 |