Advertentie | |
|
![]() |
|
- sporten: In het weekend sport ik meestal niet maar door de week ga ik wel fitnessen
- uitgaan: Jazekers... meestal cafe''s in Maastricht, soms discotheken in Belgie of de Peppermill of Mondial - bij vrienden op bezoek: Yep, die bezoek ik, de laatste tijd ook meer, vooral omdat 1 vriend die ik altijd door de week zat nu bij het leger zit en in het weekend alleen thuis is - bij familie op bezoek: Yep, standaard 1 uurtje naar opa en oma ![]() ![]() - bioscoop: Alleen als ik tijd heb en vrienden mee gaan - filmpje kijken: Heeeeeel soms thuis met vrienden, maar alleen of met ouders kijk ik thuis nooit films, dat vind ik tijdverspilling - tv kijken: Ja, Studio Sport, Studio Voetbal, RTL5 voetbal, Formule 1 (komt er bijna weer aan ![]() ![]() - lezen: Nee bah! ![]() - naar de kerk: Gaaaaaaaaap... nee dus... - luieren: Mja... uitslapen ja... maar verder ook niet veel, ook maar tijdverspilling - slapen (overdag): Nee, of je moet 's morgens overdag noemen?! ![]() - muziek maken: Nee, ik bespeel geen instrument - leren/huiswerk: Yep, zaterdag standaard een paar uurtjes aan mijn scriptie werken - werken: Yep, zaterdag een uurtje - weekendje weg (vakantie): Nee
|
Verwijderd
|
- sporten:
o geen - uitgaan: o niet - bij vrienden op bezoek niet - bij familie op bezoek niet - bioscoop alleen als er een leuke film draait, ik geld heb, en er iemand met mij mee wil - filmpje kijken soms - tv kijken regelmatig - lezen als ik daar tijd voor heb. Tegenwoordig is dat bijna nooit meer ![]() - naar de kerk alleen als ik op zondag bij mn vriend ben - luieren best veel ![]() - slapen (overdag) uitlapen, telt dat ook? Tot een uur of 10 à 11? - muziek maken nooit - leren/huiswerk ik zit niet op school - werken jup. We hebben wel sinds kort een nieuwe roostermaker, en die heeft tot nu toe van 2 weken de roosters gemaakt, en beide keren sta ik niet in het weekend ingeplant. - weekendje weg (vakantie) had ik daar maar geld voor... ![]() ![]() - winkelen: soms - bij mn vriend zijn of hij bij mij heel vaak! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Sporten mag ik nog niet ivm pfeiffer, uitgaan doe ik ook niet om dezelfde rede. Wel werk ik elke zaterdag en zit ik gewoon bij vrienden film kijken, bios of winkelen ofzo. Tv kijken doe ik meestal 's avonds, huiswerk maken en lezen ook bijna elke dag wel eventjes dus ook in het weekend
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- uitgaan:
o discotheek o cafe o live-optreden o ..................... - bij vrienden op bezoek - bij familie op bezoek - bioscoop - filmpje kijken - tv kijken - lezen - luieren - slapen (overdag) - muziek maken - leren/huiswerk - werken - weekendje weg (vakantie) - ........................tekenen - ........................internetten - ........................mountainbiken - wandelen - schrijven - bordspelletjes spelen met vrienden/familie Ja, ik ben een van die mensen met hobbies... |
![]() |
|
- bioscoop
- filmpje kijken - tv kijken - lezen - luieren - muziek maken - leren/huiswerk - computeren - huisdieren schoonmaken Dat was het wel
|
Zaterdags werk ik in een supermarkt en zondags in een bejaardenhuis en de tijd die ik dan nog overhoud in het weekend ga ik uit, zie ik mijn vriendje of doe ik wat aan mijn studie.
|
- sporten:
o niets - uitgaan: o niet - bij vrienden op bezoek nee - bij familie op bezoek soms bij oma - bioscoop niet - filmpje kijken soms - tv kijken altijd - lezen nooit - naar de kerk nooit - luieren altijd - slapen (overdag) nooit - muziek maken niet - leren/huiswerk soms - werken niet - weekendje weg (vakantie) nooit God wat saai ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
Werk, Geld & Recht |
HOe oud?, wat doe je?, wat verdien je? G.T.C. | 499 | 11-04-2006 15:01 | |
Lifestyle |
cu2-vragenlijst crook | 41 | 22-06-2005 18:02 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |