Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2002, 18:03
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik twijfelde of dit het goede forum was omdat het *ook* over seks gaat, maar het leek mij wel juist

Stel: Er bestond een liefdesdrank
Stel: Je kreeg deze drank in je bezit
Wat zou je ermee doen? Zou je mensen verliefd op jou laten worden? Zou je ze begerig naar jou laten worden en dan seks met ze hebben onder de valse gevoelens van een drankje dat scheikundige reacties veroorzaakt? Zou je je er zelf nog goed bij voelen? Tell me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2002, 18:25
Oen
Oen is offline
Ik zou hem niet gebruiken, omdat ze dan niet mij wil maar hetgene wat de drank met haar doet, verder heb ik het dan veel te druk, en zou ik niet meer fatsoendelijk door bv de stad kunnen lopen. en voor een liefdesdrank http://www.geocities.com/SouthBeach/...ovepotion.html
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:35
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Oen schreef:
Ik zou hem niet gebruiken, omdat ze dan niet mij wil maar hetgene wat de drank met haar doet, verder heb ik het dan veel te druk, en zou ik niet meer fatsoendelijk door bv de stad kunnen lopen. en voor een liefdesdrank http://www.geocities.com/SouthBeach/...ovepotion.html
das gewoon een foute hotmail forward
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:35
Verwijderd
mwa... waarom niet eigenlijk? Ik bedoel, ik weet niet hoe lang zo'n drankje dan zou werken, maar als het voor een dagje was, zou me dat best grappig lijken. Op vakantie ofzo?
Maar niet dat ze dan voor eeuwig achter me aan lopen, en ik dan vervolgens niks met hun hoef, zodat ze de rest van hun leven diep ongelukkig worden omdat ze niet bij mij zijn (haha stel het je eens voor)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 20:46
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Hmm.. ik zou het nie doen. 3 redenen

1. Ik hebbub vriend en die zou flippen als dr zoveel jonges achter mij aan liepen...

2. Je hebt het veeel ste druk met al die jonges/meidjes van je af te houden

3. Je gaat toch geen sex hebben met een of ander iemand die je helemaal nie kent en waar jij niet van houdt..(En zij/hij EIGENLIJK ook nie van jou) Als je da doet moetut van 2 kanten komen.
Oud 01-03-2002, 11:07
mooiemeid
mooiemeid is offline
wat een onzin
Oud 01-03-2002, 13:05
Verwijderd
Mwah..op het moment dat ik echt verliefd ben zou ik 'm niet gebruiken. Maar op het moment dat ik behoorlijk lang vrijgezel zou zijn geweest, zou ik 'm denk ik wel op een knappe meid gebruiken ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 13:27
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mwah..op het moment dat ik echt verliefd ben zou ik 'm niet gebruiken. Maar op het moment dat ik behoorlijk lang vrijgezel zou zijn geweest, zou ik 'm denk ik wel op een knappe meid gebruiken ofzoiets

wat zou je dan zeggen "hey meisje, probeer dit drankje eens, het ziet er wel een beetje blauw [of weet ik veel welke kleur] uit maar het is heel lekker, proef maar!"
Oud 01-03-2002, 13:28
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
moenbase schreef:

wat zou je dan zeggen "hey meisje, probeer dit drankje eens, het ziet er wel een beetje blauw [of weet ik veel welke kleur] uit maar het is heel lekker, proef maar!"
kun je der toch gewoon door der strot duwen
ze wordt toch daarna verliefd op je
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 14:02
Rhinus
Rhinus is offline
Opdrinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten