Advertentie | |
|
![]() |
|
probeer eBay
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
"Ik ontwerp kleding van zwarte velours, zijde, kant, enz.
Alles wordt op maat voor je gemaakt. Ik zit onder de winkelprijzen. Heb je zelf een realiseerbaar ontwerp of ben je benieuwd nar mijn collectie??? check www.bathory.netfirms.com " advertentie van Nora Kastein (www.marktplaats.nl, zoek op trefwoord 'gothic', kijk onder Jurken/rokken)
|
Verwijderd
|
op www.ebay.de staat oowk veel
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wouwie echt mooie jurken kan je maken! k moet er alleen nog wel ff over denken. Je maakt ze op maat... moet ik dan naar jou toekomen voor alle maten, of ??? |
![]() |
|
![]() |
Wacht effe, je snapt het niet.
Dat stuk tussen aanhalingstekens kwam uit een advertentie op de marktplaats (www.marktplaats.nl, zoek op trefwoord 'gothic', kijk onder Jurken/rokken bij de advertentie van 'nora') Sorry.... Maar misschien kan Nora Kastein je wél helpen? Toch toevallig, ik heet namelijk Noor... Maar ja, boeiend. Ik hoop dat het lukt. Groeten, Mollusc
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja, ik zal wel een mailtje ofso sturen naar nora kastein... want ze heeft wel hele mooie jurken |
![]() |
|
![]() |
ik weet niet waar je woont, maar in leiden zit de Bleu Moon, allemaal alternatieve kleding. En heel veel mooie jurken. Alleen benk geen Gothic dus weet k nie of ze duur zijn. Maar k denk idd zow rond de 50 eurow. Je moet maares kijke.
Blue Moon Rulezzzzzzzzz. ![]() Kuzz en succes Gwen.
|
Verwijderd
|
Het tijdschrift Large kun je ook bestellen, ik geloof via www.large.nl of .com. Daarin staan ook gothic jurken, maar ik heb geen idee wat ze kosten. Het tijdschrift is iig gratis !
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb op zich wel een gothicjurk die ik niet draag ik gok maatje M dus 40 maar het is van een soort velours dus die pas je zoweerzo wel , het is niet van die goedkope velours maar iets dikkere en mooiere
Hijs helemaal zwart met vleermuismouwen, van die lange komen bijna tot de grond als je je armen omlaag doet ..hals is erg mooi ...beetje vierkant en laag uitgesneden(niet erg laag hoor)hijs boven gewoon strak en onder loopt ie een beetje wijd uit maar niet echt heel erg wijd als je ong. 170 bent komt ie tot op de grond ...maar ik ben 178 en het staat best leuk zo met kisten eronder ![]() Ik heb het maar 2 keer gedragen omdat ik 10 van die jurken heb en tjsa ik kan ze niet allemaal dragen he ![]() Hij koste 160 gulden en ik doe et weg voor 40 euro (verzendkosten zijn 5 euro ![]() fototje kan je krijgen als je geinteresseerd bent |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
klinkt echt mooi!!!! foto? GRAAG! |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 |