Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou thnx, maar het is toch zo???
Als ik zie hoeveel mensen als een soort eenheidskoek door scholen heenmargeren, denk ik echt van poeh, kom met iets originelers. Zo loop ik nu in een wijde zwarte broek rond met een geruit blauw overhemd van mijn vader aan. Sommige lachen me uit, maar hoelang gaat het duren voordat iedereen zo origineel is om het aan te trekken? |
![]() |
||
Citaat:
Het is een groot trauma zegt m'n zielenknijper...dus nee ik ga hem niet dragen...ik kan het geestelijk niet aan ![]()
|
ik kan niet zeggen dat ik ze zo super verschrikkelijk vind eigenlijk. In Eindhoven hangen ze ook al in de winkels, samen met de overalls. Heb er wel nog maar weinig mensen in zien lopen.
Een grappige die ik had gezien: gewoon model tuinbroek, wat meer getailleerd misschien. en aan de binnekant van het gedeelte dat normaal tegen je buik zit, daar zat zo'n hele drukke print. Een soort stripplaatjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() tja ik heb wel een heel mooi tuinbroek in de kast liggen! best stoer lekker baggy.. maar ja dan sta ik voor d spiegel en dan denk ik toch weer.. maatig dus dan trek ik m weer uit haha! maar ik zou t wel vet vinden.. vooral bij jongens!
|
Verwijderd
|
ahahaha tuinbroeken
toen k in de eerste zat was dat in de mode, van die verschrikkelijke geruite Cars tuinbroeken met de ergste patronen die je maar kan bedenken hoeveel meisjes ik wel niet gepest heb omdat ze er zo bij liepen ![]() ik kijk er nu alweer naar uit om mensen met tuinbroeken te gaan fokken ![]() ![]() |
![]() |
|
peeps,
het lijkt me niet echt wat en helemaal niet toen ik vandaag een of ander mannelijke smurf in een zwart/zilver (van dat griezelige spijkerstof) in tuinbroek zag lopen. Maar zijn mama blijkt dus hip te zijn. Oef! geluk voor hem. Maar tuinbroeken zijn gewoon te lelijk
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Otis
dat is echt zo heh !! ik dacht vorig jaar.... Dit jaar wil ik een tuinbroek hebben... iedreen zegt tegen me: tss wie wil zon dom ding maar ik vind het echt gaaaf gewoon vooral zon wijde vooraal bij die jonges met die hip hop style vind ik het zooo gaaafffff.. maar jah ... in mijn vorige berichtje staat al wat ik ervan vond. ik heb hekel aan meelopers. wees uniek |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ach als je het mooi vind. Trek het aan, je hebt wel lef. Ik vind het niet mooi en dat is mijn mening. en als ik het niet mooi vind Trek ik het niet aan. En dat is niet om mijn echte mening te verschuilen het is gewoon zo. Ik denk dat dat ook ff door moet dringen bij jou maar volgens mij vind meer dan 4/5 het lelijk. Maar als jij het mooi vind ga je gang. Ik ben trouwens ook geen hip hopper.
|
![]() |
Sorry dat berichtje van mij was voor simoen bedoelt..
Ik zelf doe niet mee met de mode ben ook geen meeloper. ik draag wat ik wil. naja ik heb niet het lef om bepaalde kleding te dragen. best wel stom. maar ik haat het gewoon dat mensen dingen aantrekken wat niet ze zelf niet mooi vinden. die hakken van laatst. iedereen eheft puntschoenen maar dat kan toch nooooi fijn zitten...? Of wel? want ik zie soms meiden..en die kunnen er haast niet op lopen. maar vind je het wel mooi, moet je zelf weten hoor. maar niet van te voren zeggen van: iewhl lelijke schoenen en daarna er toch mee lopen. dat vind ik gewoon dom.. verder geen commentaar xxx |
![]() |
||
Citaat:
maar die puntschoenen lopen wel fijn als je d'r maar niet zo lelijke hoge hak of stilleto onder zit.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik had er pas nog eentje aan, van spijkerstof.
ik vind het wel leuk, ook al zegt mn vriend dat het voor zwangere vrouwen is, en mijn zusje lacht me uit. ik heb m wel moeten inkorten... omdat ik zo klein ben. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete kleding Angeloes | 24 | 27-06-2007 16:13 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 |