![]() |
|
Verwijderd
|
Een paar weken geleden was de kans groot dat een groot deel van de aarde zou vergaan door een 500 meter brede meteoriet.
check artikel: http://www.planet.nl/planet/show/id=...9612/sc=0924c4 maar wat als deze echt zou inslaan wat zou de nasa bv er dan aan kunnen doen en wat zullen de gevolgen zijn? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Merk overigens op dat er een spelfout in het desbetreffende artikel staat, namelijk astroïde in plaats van asteroïde. Een astroïde is echter iets heel anders, namelijk een wiskundige kromme die gegeven is door een parametervoorstelling.
||
Citaat:
*maar goed, ik houd me er verder wel buiten*
||
Citaat:
Ontopic: Ja dat kan immer gebeuren. Het enige dat ik opmerkelijk vond is dat dit bijna niet in het nieuws kwam terwijl ik wel iedere scheet van die marslander op 34 zenders tegelijk kon bekijken.
||
Citaat:
*maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb ergens gelezen dat iemand heeft voorspelt dat de aarde in ±2012 zou vergaan. En het zou ook kunnen dat er een ziekte komt die alle levende organismen op aarde laat uitsterven, je hoort vaak genoeg over ziektes uit de ruimte.
Zelf lijkt het me vreselijk als zoiets gebeurt, maar na miljarden jaren is de zon ook uitgebrandt en dan weet je gewoon zeker dat iedereen uitsterft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mocht je wat dat betreft nog meer willen weten, dan kun je me een privéberichtje sturen of anders contact met me opnemen via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er staan een paar dingen in dat artikel die ik echt een beetje raar vind..
Waarom kon een amateur-astronoom bepalen dat dat object de aarde niet zou raken en konden die wetenschappers dat niet? Wat doen ze daar dan? Je hoort iedere keer dat ze kansen hebben berekend dat objecten over 20 jaar ofzo op de aarde terecht zouden kunnen komen, maar iets wat de aarde binnen een paar dagen kan raken missen ze al die tijd en ze kunnen er ook nog vrij weinig over berekenen..? Maar een amateur-astronoom dan weer wel..? Wtf..? Ook zaten ze er nogal naast wat betreft de grootte.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het niet als 1e op het nieuws komt, dan is er gewoon geen gevaar. Stomme Holywood-bull-shit.
Verder moet ik zeggen dat het vast wel mogelijkheden zijn om wat tegen zon buitenaards gevaar te doen. We kunnen een groepje olie-boor-mensen een training van 5 dagen geven. Vervolgens vliegen ze met 2 space shuttles in de ruimte naar dat ding. Dan boren ze gigantische gaten in het buitenaardse metaal. Ze stoppen kernbommen erin. En de wereld is gered. Easy as pie. ![]() ![]() ![]() ![]() Dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door, sarcasme. ![]() |
![]() |
|
![]() |
HAHAHAHAHAHA!!!!! Niet erg origineel, zou ik zeggen. Je hebt het namelijk overgenomen van Armaggedon van Bruce Willis.
![]() Het is onmogelijk om een asteroide van 500 meter of meer tegen te houden. Zelfs een atoomboom is niet eens genoeg. En zoals je ziet zijn asteroides onvoorspelbaar. Op een de dag zal de wereld vergaan. Daar ontkomen we niet aan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
upping... - maar dat mag wel
Citaat:
I DON'T WANT TO... wait... something's missing, now what could it be... owja, ik dacht dat je het BEWIJZEN en ARGUMENTEN noemde.
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |