Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
as friends rust - coffee black
die politieke doorklank emotioneel en simpel gebracht, prachtwerk! thursday - understanding in a car crash nog steeds geen 'emocore' band die dit nr overtroffen heeft death cab for cutie - transatlanticsm geweldige opbouw alkaline trio - radio gewoon een cool liefdesliedje, en dan dat vleugje sarcasme face to face - blind punk rockers go emo, een must hear drop dead - bullshit tradition oprecht pissed off nasum - relics grind hoeft geen klote crust opnames te hebben, en niet alleen blast beats (niet dat daar iets mis mee is hehe) dredg - same ol' road die simpele, maar zo ongelofelijke sterke lyrics behoorlijk origineel ook, toch eigenlijk geen 'emo(core)' burst - prey on life album dat metal en emo naadloos hecht burzum - war je moet em meegeven, ergens klinkt zijn gestoordheid hierin door Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 15:31. |
![]() |
|
De meeste emo bands, obviously.
Thursday, inderdaad. Download Indian Summer's Live at the Blue Universe concert. Wil je emotie horen? Luister die shit. De zanger van Julia ook, af en toe slaat z'n stem een beetje over, dat komt heel goed over. Still Life - From Angry Heads With Skyward Eyes, en dan vooral het nummer Empty Cage.
||
Citaat:
hij zegt daarop dat ie dan emoties heeft. dus dan zou ie muziek moeten zijn maar dat is niet zo geloof ik en dat sjoerd muziek maakt weet ik wel, ik ben een groot fan ![]()
|
grrrrr
BB King ( The Trill Is Gone, Baby I Love You) Jimi Hendrix( The Wind Cries Mary, Little Wing, Angel) Eric Clapton (ah Old Love en I Can't Stand It <3 <3 <3 x10000) The Police...(Every Breath You Take, So Lonely, King Of Pain) Veel nr's van RHCP en John Frusciante's solo albums(Cut Myself Out, Soul to Squeeze) John Lee Hooker (Hobo) Dido (Thank You, White Flag) uuh nog veel meer.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Het klinkt me als muziek in de oren flyaway | 0 | 03-12-2010 10:01 | |
Muziek |
Wat maakt muziek goed? Quast | 5 | 11-07-2008 07:24 | |
ARTistiek |
[mp3] idmshizzle konflict | 26 | 22-04-2004 14:00 | |
Muziek |
Muse Drommels | 75 | 21-06-2003 23:12 | |
Muziek |
Tips from a Dead f***in Nation DeadNation | 32 | 23-04-2003 00:18 | |
ARTistiek |
De kracht van het gitaargeweld Woodstock | 12 | 03-09-2001 19:45 |