Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit topic gaat over grote mode blunders. lijkt me duideljik tot zo ver. Leraren zien er vaak slecht uit. Leraren in Korte broeken zien er al helemaal belachelijk uit. Om nog maar te zwijgen over uitgezakte leraresssen met hun blousje te wijd open. Die regel zorgt er niet voor dat leraren er minder goed uit zien, maar eerder dat leraren er beter uit zien, want als je voor de klas staat en een jaar of 40 of wat dan ook bent, kan je echt geen korte broeken meer dragen dunkt mij...dus, je gebruikt die regel n beetje verkeerd. Jij doet het voorkomen alsof leraren er normaal wel heel goed zien, maar door deze "regels" zich totaal anders moeten kleden en er opeens heel slecht uit zien, alsof het door de regel komt dat de leraren zich niet kunnen kleden als ze voor de klas staan. Persoonlijk denk ik niet dat het zo is, maar wie ben ik hè? Liefs Wim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(t'is wel ergerg zwaar, ik red het waarschijnlijk niet eens ![]() okay on topic: ik heb nog niemand ergs gezien, behalve mijn broertje die al een week dezelfde trui een heeft, en geen gel in zn haren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaha vooral lekker voor de domme blijven houden..is het lagerhuis niets voor jou? |
![]() |
|
Vanmiddag in de bus kapot gelachen, dr was zo'n gast (blank) met een beetje te veel of te donkere foundation/bruinings creme een vies srak rood vestje met op de mouwen patches
![]() ![]() ![]() Where's a camera when u need one. ![]()
|
Over het algemeen alle mannen die hun best doen om met de heersende trend mee te lopen.
Enkele voorbeelden: -3 kwarts parachute broeken -schuine strepen overhemden -schoenen die in principe veredelde sokken zijn -die raceschoentjes -dingen met patches die a) nergens op slaan b) er in de winkel al opzaten. -Alle wiggerwear -die truien die je naarboven en naar onder kunt openritsen -broeken met vlekken en opsmuk -michelinjassen -bontkraagjassen -mutsen met een klepje -overdreven kitcherige zonnebrillen(met uitzonderig van een og jaren 70/80 zonnebril. Sommige dudes kunnen dat hebben). -sleeveless shirts met een omgestikt randje -shirts met een v-hals -broek in de sokken -puntschoenen En zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan......
|
mijn papa, altijddezelfde soort iets te strakke spijkerbroek *naar mijn mening*... komt tot net boven zijn enkels , tja, hij heeft lange benen, maar dan doe je zoiets toch juist niet aan.... of koop een lange broek die past
![]() pa, ik vind je hartstikke lief en ik vind het geweldig dat je je niks aantrekt van het *nu al jarenlange* gezeur over je kleding. maar als je dement bent ga ik je kleding shoppen.... |
![]() |
|
Mijn natuurkunde leraar. Hij had vandaag weer z'n lichtgele overhemd aan. En dat ding schijnt door..
Ik ga geen beschrijving geven maar echt geweldig mooi ziet dat er niet uit bij een man van ongeveer 45. ![]() - dus: hij moet er gewoon een hemd ofzo onder aandoen, het is bovendien ook winter -
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ook dan gaat het uploaden moeilijk *heeft nog geen usb kabel* ![]()
|
Ik nomineer mijn treingenootje van vanmorgen:
een jongen van +/- 16 jaar (misschien wel 17 maar hij had zo'n kinderachtig hoofd) met een probleemhuidje, een bril die je moeder voor je zou uitkiezen, een opoe-jas, een zwarte wortel-broek en strak dichtgeknoopte 'degelijke' schoenen. DeadNation fashionexpert ![]()
||
Citaat:
ontopic: De bibliothecaresse: ziet er al zo eng uit en dan had ze ook nog eens een lange rok, trui, schoenen (allen in grijstinten) en om het helemaal af te maken een knot op d'r hoofd geplant. ![]() Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 16:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() fashion nono van vandaag: in de winkel waar ikwerk (zowieso ik alleen al, met die lelijke bruna blouse), liep zo'n kind met een zwarte broek met rushes eraan, over de hele broek heen horizontaal om het been heen. een collega kwam aan mij vragen of ik wist dat dit nog voor carnaval was of dat dit persoon een buitengewoon slechte kleding smaak had. ik wist het niet, maar in beide gevallen erg fout |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() fashion nono van vandaag: in de winkel waar ik werk (zowieso ik alleen al, met die lelijke bruna blouse), liep zo'n kind met een zwarte broek met rushes eraan, over de hele broek heen horizontaal om het been heen. een collega kwam aan mij vragen of ik wist dat dit nog voor carnaval was of dat dit persoon een buitengewoon slechte kleding smaak had. ik wist het niet, maar in beide gevallen erg fout |
![]() |
|
[QUOTE]W. Schudspeer schreef op 25-02-2004 @ 23:57:
Terwijl je zeker zat te krabben aan je kontkorst In het weekend stop je in het hol van je vriend je worst. Jaja, en jij stinkt naar koeienvla Kijk naar je eigen poephoofd en ren dus maar snel naar je mama! En ik beschouw je gedrag als onzedelijk Met dat gebral van je ben je zelf ook niet echt redelijk. Ohja, daarom zat ik ook alweer op fok ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 23:31. |
![]() |
|
Ik nomineer mijn nichtje (ze zal iets van 14 zijn?). Ze loopt nu namelijk nog rond met die neptattoobandjes. Die in 1999 hip waren, van die strakke bandjes voor om je nek, pols of arm.
![]() En ze is nu ongeveer in twee weken veranderd in gothic. Ze verft haar haren zwart. Beter gezegd: ze probeert haar haren te verven, tot nu toe is het nog niet volledig geslaagd. ![]() ![]() Van je familie moet je het hebben.
||
Citaat:
![]() ![]() En fashion-nono nummer 2: een meisje met een strakke leren broek met charmante randjes van haar onderbroek (type oma). |
![]() |
||
Citaat:
Zo ja, hoe? want dat kan de mijne nl ook.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het kansloze topic Sponstanietje | 500 | 10-10-2004 21:20 | |
De Kantine |