Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mja ik ga regelmatig een nachtje door in het weekend(soms met speed), maarja dan denk ik eigenlijk niet aan de tijd. Ja gewoon van "goh ik ben echt gaar, ik ben brak, vanavond weer chill pitten".
Niet het gevoel dat er een week voorbij is. naja uh misschien was het verschil met hoe laat je daarvoor ging slapen zo groot? Dat het nu lijkt alsof je vet veeeel doet....mja weet ik het. |
![]() |
|
Alsk een nachtje doorhaal verveel ik me overdag de pleuris, en gaak maar internetten ofzo (he coopergirl). Ik neem me voor om die avond nog ff te slapen, maar dat komt er toch niet van. Die avond weer doorgaan, zondagmiddag kom ik me bedje tegen, schud de handen al daar, en kruip in haar (ja, mijn bed is een haar, anders kruip ik in HEM, en dat zie ik nie zo zitten eigenlijk), dan tijdje naar me witveranderendinrozeroodpaarsspiraalachtigevormenenflikkerlichten-muur kijken (heerlijk, trippen op slaaptekort), daarna heerlijk slapen
![]() owh, je vraag he.... Nee, ik denk niet dat er een week voorbij is gegaan in 2 dagen... zoveel maak ik niet mee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
als ik hasj of weed rook dan val ik bijna altijd in slaap. nuchter of met alcohol is mijn record 65 uur achter elkaar wakker blijven. Dan slaap ik een uur of 15 en kan ik er wel weer tegenaan. Tis wel efficient maar je hebt de laatste paar uur echt geen benul meer van waar je bent.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja ik ken het...
![]() Ik doe het nog niet eens zo extreem als jij, maar wel (soms/vaak)onder invloed van alcohol en dan heb ik het ook... Ik denk dat het ook te maken heeft met de vele verschillende activiteiten die je dan doet...
|
De reden dat het lijkt alsof je al wekenlang wakker bent als je een nachtje doorhaalt is omdat je lichaam pas in je slaap korte termijn geheugen opslaat in je lange termijn geheugen, als je veel meemaakt (en dat doe je vooral met genotsmiddelen omdat er veel meer prikkelingen zijn voor je hersens die opgenomen moeten worden) en tegelijkertijd lang wakkerblijft is het dus alsof je een weekje wakker bent. Hopelijk was dit een beetje duidelijk.
|
![]() |
|
ik geloof je meteen stufxn blabla ontypbare naam hoe kom je der op...
maar nu heb ik dus een nacht doorgehaald; alleen wat geblowed, om 4 uur thuis, wel in een bed gelegen en gesekst en nu is het niet alsof er heel veel tijd voorbij is gegaan (2 dagen ofzo)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg#427 Verwijderd | 500 | 19-11-2008 18:08 | |
De Kantine |
Saaiwitje en de zeven dwergen #321 Verwijderd | 500 | 22-08-2008 12:15 | |
De Kantine |
Vandaag knipte ik een muis in twee, maar die saaide ik toen mooi weer aan elkaar #205 Verwijderd | 500 | 16-05-2008 14:04 | |
Eindexamens 2007 |
Ik heb geen zin meeeeerrrrrr Verwijderd | 92 | 26-06-2007 17:57 | |
Muziek |
Het Grote Groezrock2003-Topic harrie84 | 283 | 22-02-2003 09:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een nacht doorhalen Dy|_uCK | 5 | 03-01-2002 20:01 |