Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Voor extra korting moet er op z'n minst een nacht van zaterdag op zondag inzitten. Bij de trein dan. En vroeg boeken inderdaad helpt ook, en samen reizen.
Ik weet niet de precieze voorwaarden, maar daarvoor moet je gewoon even rondneuzen op de site/naar het internationale loket/bellen. Je kan ook eens bij Eurolines kijken, dat is ook wel goedkoop dacht ik. Maar dat is met de bus. Verder zou ik het niet weten. |
![]() |
||
Citaat:
"Er is een prachtige manier om goedkoop in Berlijn te komen: het Schönes Wochenende Ticket. Reis met je OV naar de grens en koop aldaar dit ticket. Het kost een mark of twintig en je kunt met maximaal vijf personen een heel weekend rondreizen op het Duitse spoorwegennet. Voorwaarde is wel dat je de stoptrein neemt. Een reis naar Berlijn duurt dan wel een stuk langer: terwijl de directe trein vanaf Amsterdam zo'n zes uur duurt, daar zit je met het SWE-ticket zo'n elf uur in de trein. Je stopt bij zo'n zestig stations en je moet zo'n vier keer overstappen. Maar goedkoop is het wel. Aangezien je er maandag tot en met vrijdag niets aan hebt is het vooral handig voor diegenen die een week blijven. Anders wordt het terugliften of een duurder normaal treinkaartje kopen. " http://www.sum.nl/main/frames.asp?pa...n/december.asp
|
wil ook naar berlijn!! (populaire bestemming
![]() als je een gewone trein - en dus niet de internationale - neemt vanaf de duitse grens ben je véél goedkoper uit (schijnt), ben je wel langer onderweg en moet je waarschijnlijk veel overstappen, maar tis een idee. /edit: ahum ik moet eerst maar eens andere post lezen voor ik zelf post; waarschijnlijk doel ik op bovenstaande ticket ![]() Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 12:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bedankt voor 't opzoeken Briseïs ![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
dit of dat? (#10) Verwijderd | 500 | 18-09-2008 19:56 | |
Psychologie |
Wat heeft 2006 jou gebracht? Roosje | 52 | 22-01-2007 03:22 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Lifestyle |
Wat voor een nuttige dingen heb jij vandaag gedaan?? Hagel | 500 | 20-07-2004 18:36 | |
Lifestyle |
Aanwinsten topic!! Roos | 486 | 08-04-2004 13:14 | |
De Kantine |
Wat is jouw mooiste moment geweest? kHebTrekInWatLekkers | 20 | 31-08-2002 18:13 |