Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ga naar downloads klik op geforce 2 en kies de bovenste xp driver
|
![]() |
Download de officiële via http://www.nvidia.com.
Of probeer 'm uit de Device Manager te wissen, Windows zal 'm na herstarten opnieuw automatisch detecteren. Misschien heb je nog oude videokaart-drivers staan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haal van www.nvidia.com de laatste drivers op voor jouw OS. Start die PC dan eens op in de Veilige Modus, verwijder je videokaart en verwijder álle rommel aan drivers. Eerst netjes gewoon de Windows Uninstaller, vervolgens de bijbehorende .INF-bestanden uit /Windows/INF/ (moet je even kijken welke dat zijn, wellicht
NV*.INF en zoek ook even op bij je kaart geleverde software. Alles wat enigszins iets te maken kan hebben met de drivers voor je videokaart eraf mikken). Mocht je die bijgeleverde software geinstalleerd hebben, duik ook even in je registry en verwijder alle links erin. Herstart je systeem, en laat Windows je kaart opnieuw detecteren. Vervolgens zeg je 'Have Disk' en wijs je naar de directory waar de vers gedownloade drivers staan. Als-ie 't dan nog niet doet, kijk even of de IRQ van de videokaart geshared is. Zo ja, forceer 'm naar een vrije IRQ. Mocht het ding dan nóg niet functioneren, weet ik het ook niet meer. Heel misschien nog een voeding die te kort schiet, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk. Tenzij je met een 230W voeding werkt natuurlijk :> |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
ik heb een geforce 2 kan ikd us mohaa 2 nie spelen halilo | 17 | 11-09-2004 10:50 | |
Software & Hardware |
grafische kaart en geheugen probleem I-brahimovic | 4 | 01-06-2003 12:03 | |
Software & Hardware |
[3d kaart] ik krijg schokken in mijn beeld met me nieuwe kaart (Geforce 4) Verwijderd | 22 | 29-08-2002 02:01 | |
Software & Hardware |
[XP] GeForce II ZeroLogic | 6 | 20-08-2002 13:57 | |
Software & Hardware |
Xp probleem met Geforce 2 lonsdale444 | 1 | 23-01-2002 19:29 | |
Software & Hardware |
Videokaart drivers Windows XP RO3NN | 3 | 27-11-2001 21:57 |