Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Barry Lyndon op dvd, van Stanley Kubrick. Echt een gave film!
http://www.imdb.com/title/tt0072684/
|
![]() |
Swimfan kreeg een 4,5 op IMDB.. ik vond hem stiekem wel leuk
![]() League of the Extraordinary Men ook een film waarvan ik nooit gedacht had dat ik hem leuk zou vinden. Hij was wel erg leuk, leuk gedaan. Weer eens wat anders ![]() |
![]() |
|
Fear and Loathing in Las Vegas gekocht en bekeken. zeer fijne film, met een supergrappige Johnny Depp en Benicio Del Toro. Kheb verder Festen (al eerder gezien), Kalifornia, Lock, Stock and Two Smoking Barrels(al eerder gezien), Donnie Darko(al eerder gezien) en Arlington Road(al eerder gezien) gekocht, ben benieuwd
|
![]() |
|
The devils arithmatic ofzo, een oorlogsfilm met kirsten dunst en brittany murphy, echt te slecht voor woorden
![]() Daarna bruce almighty gekeken om mijn baggerhumeur na die kutfilm een beetje op te vijzelen, was leuk, vooral die nieuwslezerscene natuurlijk. En ik vind Carrey toch echt een van de betere acteurs die er op dit moment zijn, hij wordt echt te vaak onderschat. Net big fish gezien, premiere ofzo, maar er was geen hond in die film, naast mij waren er nog maar 4 anderen in die hele zaal. Was een goeie film, en ik ga nu in dat topic over die film reageren.
|
Along Came Polly -> hm ik had gedacht dat het een leuke film zou zijn, maar hij viel best wel heel erg tegen. Wel jammer, want ik vind Jennifer Aniston geweldig.
La Vita e Bella -> Nog niet helemaal afgekeken, maar tot nu toe erg mooi/leuk/lief/grappig/indrukwekkend ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er net 2 gekeken:
The Leage Of Extraordinary Gentleman: vond 'm wel leuk eigenlijk ![]() ![]() American Pie The Wedding: heb heel erg gelachen om sommige stukjes ![]() ![]() |
![]() |
|
Vanilla Sky, de remake zeg maar... viel me erg tegen. vond het verhaal gewoon niet goed uitgewerkt. ik had vantevoren al van verschillende bronnen vernomen, dat op het einde alles in een ander daglicht gesteld wordt, dus ik was benieuwd hoe het uitgewerkt zou worden na het zien van films als Donnie Darko, Mulholland Drive en Fight Club die zeker tot mijn favorieten behoren. Maar Vanilla Sky maakt het voor mij gewoon te absurd, en te duidelijk, er is eigenlijk nergens ruimte tot eigen interpretatie, wat bij de eerder genoemde films wel degelijk het geval is. Je wordt overigens wel meteen verliefd op Penélope Cruz
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
The League of Extraordinary Gentlemen -> wel leuk, maar niet geweldig...het verhaal vond ik echt dom, de special effects waren wel cool, maar ik vond ze niet mooi ofzo. Maar goed, het was opzich wel een leuke film om een keer gezien te heben
![]()
|
![]() |
Two weeks notice:
♥ Sandra Bullock. Nogal voorspelbare film, maar ik vond 'm wel leuk. En Hugh Grant vind ik meestal ook wel gaaf, hoewel ie vaak dezelfde soort rollen speelt. Save the last dance: Erg gaaf! Ik wist niet dat Julia Stiles zo goed kon dansen. Het verhaal, het acteren.. allemaal goed! Crossroads: Eh. Vreselijk. Ik had er ook niet meer van verwacht, maar toch. Die Britney kan gewoon niet acteren. Taryn Manning vond ik dan nog wel goed. Ja, er kwam iemand langs met 'n hele stapel dvd's voor 't weekend, dus ik probeer ze gewoon allemaal te zien. Ik wil er nog 1 zien en dan heb ik de boeiendste wel weer gehad. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 |