Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik originaliteit zwaarder vind wegen dan kwaliteit. |
![]() |
||
Citaat:
Donno's bijdrage: ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
MEEERRRDDDEEE dies echt mooiiiii!!! Maarrr je kunt natuurlijk je eigen wedstrijd niet winnen eh.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Cker 4 plaatsen.. Helaas.. je stond hoog.. ![]()
|
Verwijderd
|
mmm wat een zin van 4 woorden en een smiley wel niet kan veroorzaken. Ik zei alleen maar dat het er naar uit ziet dat Peperkorrel z'n eigen contest gaat winnen, das alles
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog niet echt veel gedaan, maar ik vond het een leuk begin. [Edit] Ja het is een beetje te groot he ![]() Ik had er na mijn post al wat dingen aan veranderd, dus hier versie 0.2. (Saved for web ![]() Ald je toch de grote wilt, die staat hier Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 10:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ plaatje hierboven, mooi gedaan hoor, maar je hebt een klein lichtinval-probleem, het beeld heeft de schaduw rechts, de rest heeft de schaduw links.... dus eventjes 1 van de 2 spiegelen en het klopt weer (alleen denk ik niet dat het er dan mooier op wordt, gezien de kijk-richting van het beeld)
![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 14:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geniaalste tot nu toe |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() in de kroon missen 2 stekels ( = 2 verschillende) de 2 mensen onder is 1 verschil. vlam in hand de voet van het beeld (net rechts van hetmidden) ----------------------------------------------------------------- + 5 verschillen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|