Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Marco heeft nou niet bepaald een hoog muziekaal gehalte he?
Hij zat er met het optreden van maxima en willem toch wel eensch flink naast (en ik heb zelfs maar 5 minuten gezien!!) Dat war child is ook alleen maar voor de populariteit. En zijn band kan niks, alleen maar stukjes uit liedjes knippen endie weer vervormen tot een nieuw liedje. Het is net westlive, alleen dan anders. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind Marco Borsato en zijn nummers meestal wel erg goed, maar dit vind ik echt drie keer niks. Dat komt ervan als je met Do samen gaat werken he.
En opmerkingen over "geraakt worden met 140 km/h"... Dat is echt zó kansloos he. Je bent nou echt geen stoere vent omdat je dat gezegd hebt, hoor. |
![]() |
|
ik vind het een goed nummer, do kan goed zingen en hij ook dus prima combinatie...het nr komt voor mij ook zeer gelegen...mijn relatie is net uit en de bende is wel weer te herkennen zeg maar....maar ik heb em niet op single ofzo die koop ik nooit
![]()
|
Hmmz, ken het niet
Maar ik heb do 'n keer op de TMF-awards zien zingen met westlife helemaal live, westlfie trok op niks, maar do ![]() Kreeg ik eventjes kippevel van ![]() ![]() Beetje dom maarja ![]()
|
Tsja als ik dat nummer hoor wil ik dat het zo snel mogelijk voorbij gaat.
Maar gelukkig hoor ik het nummer zelden. Wie mooi kan zingen? Pfff, zat mensen kunnen mooi zingen, maar dat kan in hele vereschillende stijlen. Zo vind ik David Bazan zeer goed zingen ook al is hij me iets te christelijk.
||
Citaat:
![]() maar ik vindt Marco Borsato niks en Do niks en als die samen een liedje gaan maken.... dan raad je het al: dat vind ik dus ook niks
|
|