Advertentie | |
|
![]() |
|
Aanleg voor muziek is een intelligentie op zich (dat is WERKELIJK zo)
Maar volgens mij zijn meerdere vormen van intelligentie van belang...bv Misschien snap je de meeste muziek wel maar kun je er zelf geen schrijven etc... Wat een goede muzikant is, is deels smaakgebonden he. Maar als je technisch een van de betere bent, is het normaal ook zo dat je beter bent in interpreteren van maatsoorten en harmonie. Volgens mij MOET je gewoon vrij slim zijn om technisch goed te zijn. Ben je dat niet, wil dit echter niet autmatisch zeggen dat je geen muziek kan maken die anderen leuk vinden of geen feeling in je muziek kan steken. Maar om ingewikkelde stukken te schrijven moet je gewoon slim zijn, en niet enkel op muzikaal vlak. Je moet creatief zijn, en daar bovenop goed kunnen nadenken in de diepte. (zoals bij schaken) Dit laaste is iets wat slechts weinig mensen kunnen.
Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 15:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
iq van 140 ![]() |
![]() |
|
ik ben intelligent, maak goeie muziek en ben waarschijnlijk niet origineel met deze opmerking.
Een goeie muzikant is een creatieve muzikant, en dat heeft geen hol met speltechniek te maken dus ja, je moet wel over enig geestelijk vermogen beschikken lijkt mij.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bandje aloa | 6 | 24-03-2010 13:55 | |