| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
wie kan dave nog meer niet uitstaan.. loopt als een hondje achter charla aan.. zegt dat hij het eerlijkst is van allemaal maar liegt eigenlijk wel tegen iedereen.. hij kickt op macht alsof hij 5 jaar is en hij is gewoon vervelend.
![]() ik vind die jongen leuk met dat aapje... god, ik ben zijn naam even kwijt. en keith
|
|
||
|
Citaat:
kvind dave wel cool
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
vond ie niet leuk maja ik heb nooit gesnapt waar om hij erin kwam. ik vind keith een beetje vaag.. hij slijmt super bij iedereen maar is volgens mij wel eelijk. Tom (met dat aapje) iswel een schatje, mooie ogen. leuk dat zack volgende week terug komt.. ben benieuwd wat daar de bedoeling van is. (amy zal wel blij zijn) maja ik ga zker weer kijken. het is erg leuk
|
|
|
|
|
|
Op deze site staan samenvattingen van elke aflevering. In het Engels, en best grappig gelezen.
Klik hier! (enne, als je niet wilt weten wie er gaat winnen...niet de laatste aflevering lezen, natuurlijk )
|
|
|
Verwijderd
|
op www.paradisehotel.nl staat ook wie wanneer weg gaat. we zitten nu volgens mji bji aflevering 20.
@girls 87 leuke site!
Spoiler
|
|
|
||
|
Citaat:
Ze zijn nog lang niet bij aflevering 27 en ze zeggen echt niet van tevoren van.. Amy gaat er dan uit en die gaat er dan uit. Ik snap echt niet waar je het over hebt.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mss moet je op de site van paradise hotel kijken daar staan hele beschrijvingen van de afleveringen en ook wanneer wie er uit gaat. Het is natuurlijk niet leuk om te weten. maja ik wist niet hoe ik de spoiler moest gebruiken toen nog dus ja.. daarom heb ik nu een beetje iets verlinkt. En we zijn nu bij aflevering 20 beland. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet btw al wie gaat winnen. dat wou ik weten
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
maja ik vind die tara ook een domme doos. beetje sletterig zoals ze zich gedraagt. ben benieuwd hoer het vanavond verder gaat dus iedereen kijken |
|
|
|
||
|
Citaat:
Zack is back Volgende aflevering lijkt me spannend.Hoe lang is dit programma eigenlijk al wel niet aan de gang? Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd.. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
omg ik heb echt heel erg medelijden met charla keith tara en dave hehe. Dat wordt echt te erg als die hele groep weer terug komt om te vertellen wat er allemal achter iedereens rug is gezegd.
. En die kut zack, dat hij "back in arizona", 50 vrienden hem op staan te wachten |
|
|
|||||
Verwijderd
|
volgende week komt het pas om 10 uur
jensen wordt er tussengegooit. we moeten dus een uur langer wachten. ff gevonstroleerd en het is zo ![]() maja kunnen mensen wel the OC kijken ![]() Citaat:
dit programma is al bezig vanaf net na de zomervakantie. ik geloof al zo'n 22 weken. er komen er nog 8 Citaat:
dit ik overigens ook dom vind. Citaat:
weet je hoe erg zij niet te vertrouwen zijn? ze veraden iedereen. Ik vind zack juist wel cool, maar dit gaat iets te ver. netzoals amy die keith al de dod in wenste. volgende week komen alle oude mensen dan terug ja. ben erg benieuwd hoe het verder gaat want iedereen loopt achter ieders rug te roddelen. Citaat:
kan niet wachten tot volgende week wordt denk ik een super spannende aflevering.
Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 14:43. |
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
~ Paradise Hotel ~ sammiej | 54 | 10-12-2005 11:10 | |
| Films, TV & Radio |
Paradise Hotel is back! levi's | 129 | 17-08-2005 15:40 | |
| Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma deel 3 Verwijderd | 500 | 26-05-2004 09:10 | |
| Films, TV & Radio |
News paradise hotel SimplyABoy19 | 3 | 20-05-2004 23:30 | |
| Lifestyle |
lifestyle-spel Verwijderd | 495 | 02-03-2004 17:50 | |
| Films, TV & Radio |
paradsie hotel ikaruz | 11 | 12-01-2004 19:58 | |