Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2002, 20:11
kosamlover
kosamlover is offline
ik heb best wel last van witte vloed! soms is het echt zow erug dat ik gewoon tampons gebruik okal ben ik nog niet ongesteld! ik heb nu ook wondjes bij mijn vagina die soms bloeden! mijn huid rond mijn vagina is ook heel erug droog!heeft iemand dit ook gehad? please help me!
liefs kosamlover!
p.s. ik heb een hele lieve vriend, al 2 maanden maar ik wil niet verdergaan want ik ben bang dat hij het smerig vind als hij me beft of vingert ( door die witte vloed)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:46
Snufje
Snufje is offline
Die witte vloed die jij noemt is afscheiding.. Erg vervelend.. Het materiaal ondergoed wat je aan hebt kan helpen het te verminderen, ik dacht dat dat katoen was.
En over die wondjes; dat is niet goed..! Ga even langs de dokter.. Misschien heb je een soa..?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:46
miep
miep is offline
ga effies langs de dokter/gynaecoloog...
is niet eng, zie "gynaecoloog...eng?" topic!
Oud 23-05-2002, 10:32
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb daar soms ook erge last van is erg vervelend want t gaat ook vaak jeuken en dan ga ik krabben en dan krijg ik dus van die open wondjes op gewoon gevoelige plekjes (misschien dat dit bij jou ook t geval is ???) maar ja een tampon lijkt me niet de oplossing gewoon inlegkruisjes dragen is beter denk ik...
en als je bang bent dat je vriend het vies vind duik dan gewoon eerst samen onder de douche!!! of maak je vagina gewoon ff schoon!!! suc6
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:42
kosamlover
kosamlover is offline
ja, ik bedoel dat als ik dan ga krabben dat er dan die wondjes komen! en een soa kan het niet zijn want ik ben nog nooit verder gegaan dan zoenen. trouwens een slim ideetje om eerst onder de duche te gaan, maar als ik naar zijn huis ga en het gebeurt op bed ofzow wa dan?

alvast bedankt voor alle andere tips!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:34
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
ipv zoveel tampons te gebruiken ( teveel is ook niet goed denkik) kunde anders ALLDAYS in je broekje legge, das der voor gemaakt.. er zijn nog vrouwe dat t ebbe.. in vruchtbaarperiode.. ik hebt ook, maar niet zooo erg...
misschien zorgen te veel tampons voor die kittels en dan krabbe > wondjes??? ofzo??
en euh.. komt de 'droogheid' ookt door dat je teveel tampons gebruikt..

*PiMpS*
Oud 24-05-2002, 20:53
mathfreak
mathfreak is offline
Op het sexualiteitsforum is ook een topic geopend over witte vloed, wat overigens duidt op een abnormale vaginale afscheiding. Zie voor mijn informatie in die topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=103365
Oud 24-05-2002, 22:54
Verwijderd
Dat 'veel', is dat echt bijzonder veel of gewoon... want er is altijd afscheiding, en die is er niet voor niets. Zonder afscheiding zou de vagina heel droog worden en daardoor kan de huid kapot gaan (goed, het doet nog wel meer, bacterien buiten houden en zo). Als jij telkens een tampon draagt, zal je huid ook wel erg droog worden... Kun je beter niks doen, gewoon katoenen ondergoed is het beste... en anders ff nr de dokter.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:51
kosamlover
kosamlover is offline
tis best wel veel, niet extreem veel,maar ik lek
soms door een inlegkruisje heen!daarom draag
ik ook geen inlegkruisjes meer. maar bedankt
voor de hulp
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:39
Psychickje
Psychickje is offline
ik heb er ook last van...zie mijn topic 'pijn daar beneden...'
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 00:45
M@TRIX
M@TRIX is offline
is natuurlijk zou ik me nie druk om make als ik jou was, wassen en het is weer weg toch?

groetjes
Oud 30-05-2002, 18:37
Pink panter
Pink panter is offline
dat is vervelend ja, en je hebt idd van die speciale ondergoede van katoen.. misschien is probere?

Regels voor berichten