Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als reverend morgenavond voor 8en niet gestemd heeft, heb je gewoon gewonnen, Makaveli. Dat gezeik heb ik ook geen zin in, en een echte man weet wanneer hij verslagen is
![]() Ik stem morgen wel in zijn naam of zo ![]() (trouwens, 3-0 voor mij zal het toch niet worden, dan lijkt het teveel op vriendjespolitiek) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hier kunnen jullie je alvast voorbereiden
Want als de nieuwe battles komen zal t niveau echt moeten stijgen Ik ga jullie gegarandeerd literair verkrachten Stelletje trage gasten En jullie denken ook nog dat jullie goed zijn hè? Zielige fantasten Jullie traagheid is vervelend, hinderlijk en saai Ik veeg jullie van het veld met 1 slag met mijn hamer Stelletje kromme sikkels jullie vliegen door de kamer Mijn leger zal jullie nog wel verder vierendelen Als ik klaar ben kunnen jullie niet eens meer met jezelf spelen Jullie favoriete hobby naar de klote, ballen weggeschoten Jullie zijn mijn bitches, ik own jullie, zowel fysiek als verbaal Verbaal boor ik jullie in de grond, terwijl ik jullie fysiek te woord sta Dus bereid je maar voor, want straks komt Startrak met zijn leger Jullie allemaal van de site vegen, s.com overnemen Ik ga door jullie heen als een mes door boter Jullie worden kleiner en ik wordt dagelijks groter En doe niet zo moeilijk over die ene vote Begin een extra ronde, das wel zo dope Stelletje pussies
Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 17:36. |
![]() |
|
Oke, dit is dus de xtra ronde tussen mij en cyberjoin omdat het 9-9 staat.
Yo guest t spijt me zeer, terwijl ik inhaleer, realiseer ik me des te meer, want dit is voor jou je laatste keer, dat ik je omverlul als een beer maar beleefd blijf als een heer en je terloops nog wat rijmwoorden leer! Probeer daar maar eens wat aan te doen, want ik was zwak Maar ben gereïncarneerd als Blade in zn strakke pak, Ik heb mn hand op het heft van mn zwaard, Ik wil je aftuigen als een hond, maar dat ben je niet waard, Het is nu jij tegen mij, ik laat mn geest vrij maar helaas, daarvan word jij niet blij, want ik beat en ik bash terwijl ik je verbaal trash, en je begraaf onder een lawine van krachttermen, terwijl jij probeert met lidwoorden te schermen maar gast dat is totaal nutteloos, ben ik klaar met mn diss dan ben jij levenloos, en havenloos als een haven zonder boot, laveloos als een zwerver in de goot. Dat is een vergelijking waaraan je zult moeten leren wennen, want ik blijf je voorlopig nog wel ff stennen. Na deze diss zal iedereen me kennen, De twijfelaars heb ik hiermee overtuigd, En cyberjoin, niet JIJ maar IK zal vanaf nu worden toegejuigd! >>edit: ff een taalfoutje eruit gehaald<<
Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 21:09. |
![]() |
||
Citaat:
Gozer het zal je spijten, want je zult leiden onder de feiten zie de realiteit je, zult je nooit met mij kunnen meten. Strak in je pak.. is nogal gay.. maar he, zijn mijn zaken niet he het leven zit soms niet mee, je bent idd de hond je druipt weg in de rapbattle als stront maar wat je zij over "laat je geest vrij" gast we weten allebij jouw geest zal nooit vrijer zijn als die van mij dat merk je in mijn woorden en degene die jij zei. ok ik zet het even allemaal op een rij.. wie is hier nou levenloos, een beetje rappen als een blonde doos. ik een zwerver, gast misschien ben je wel boos, aangezien ik keuzes maak en er voor koos om te winnen. maar de zinnen waarmee jij telkens zit te beginnen, om te PROBEREN naar de top te klimmen niemand zal je toejuigen , de raps van jou zal zelfs de goedkoopste hoer niet willen zuigen. al is die beer nog zo sterk, deze rap zal hem aftuigen. Man je kan nix, zelfs al zal je nog zo vaak reïncarneren de rijmwoorden die je niet wist zal Cyberjoin je leren! Ik hoop dat je met jouw lame raps nooit meer trug zou keren,
|
Voor het overzicht:
xtra ronde Tuup vs. Cyberjoin : Yo guest t spijt me zeer, terwijl ik inhaleer, realiseer ik me des te meer, want dit is voor jou je laatste keer, dat ik je omverlul als een beer maar beleefd blijf als een heer en je terloops nog wat rijmwoorden leer! Probeer daar maar eens wat aan te doen, want ik was zwak Maar ben gereïncarneerd als Blade in zn strakke pak, Ik heb mn hand op het heft van mn zwaard, Ik wil je aftuigen als een hond, maar dat ben je niet waard, Het is nu jij tegen mij, ik laat mn geest vrij maar helaas, daarvan word jij niet blij, want ik beat en ik bash terwijl ik je verbaal trash, en je begraaf onder een lawine van krachttermen, terwijl jij probeert met lidwoorden te schermen maar gast dat is totaal nutteloos, ben ik klaar met mn diss dan ben jij levenloos, en havenloos als een haven zonder boot, laveloos als een zwerver in de goot. Dat is een vergelijking waaraan je zult moeten leren wennen, want ik blijf je voorlopig nog wel ff stennen. Na deze diss zal iedereen me kennen, De twijfelaars heb ik hiermee overtuigd, En cyberjoin, niet JIJ maar IK zal vanaf nu worden toegejuigd! Ee gast je hoeft je niet te spijten, ookal ben je een van de betere rappers, ik zal je van me afbijten, je gedichten worden niet toegejuigd, ze zullen vergeten worden en verslijten, Gozer het zal je spijten, want je zult leiden onder de feiten zie de realiteit je, zult je nooit met mij kunnen meten. Strak in je pak.. is nogal gay.. maar he, zijn mijn zaken niet he het leven zit soms niet mee, je bent idd de hond je druipt weg in de rapbattle als stront maar wat je zij over "laat je geest vrij" gast we weten allebij jouw geest zal nooit vrijer zijn als die van mij dat merk je in mijn woorden en degene die jij zei. ok ik zet het even allemaal op een rij.. wie is hier nou levenloos, een beetje rappen als een blonde doos. ik een zwerver, gast misschien ben je wel boos, aangezien ik keuzes maak en er voor koos om te winnen. maar de zinnen waarmee jij telkens zit te beginnen, om te PROBEREN naar de top te klimmen niemand zal je toejuigen , de raps van jou zal zelfs de goedkoopste hoer niet willen zuigen. al is die beer nog zo sterk, deze rap zal hem aftuigen. Man je kan nix, zelfs al zal je nog zo vaak reïncarneren de rijmwoorden die je niet wist zal Cyberjoin je leren! Ik hoop dat je met jouw lame raps nooit meer trug zou keren, Ok allemaal, stemmen maar!
|
Waarom allebei plus 18 regels?
En stem: Jah, ehh... allebei een slechte tekst, niet echte goede dissen. Tuup heeft wel leuke rijmwoordjes in het begin maar het geeft niet echt inhoud imo. En toegeven dat hij zwak was komt ook niet erg sterk over... net als een niet kloppende vergelijk: 'havenloos als een haven zonder boot', havenloos is zonder haven dus als een haven zonder boot kan niet. Tenzij hij haveloos zonder N bedoelt dat betekent d8 ik armoedig en verwaarloosd, ook de vergelijking die volgt 'laveloos als een zwerver in de goot'. Het verband tussen laveloos(stomdronken) en zwerver in de goot is ook niet duidelijk. Zeg dan bijv. Laveloos als een dronke zwerver in de goot, nu klopt de vergelijking. En Cyb: In de eerste zin al toegeven dat Tuup een van de betere rappers is komt ook niet sterk over. 'Je bent idd een hond' slaat ook nergens op omdat hij zei: 'Ik wil je aftuigen als een hond' (Deze zin is overigens ookal niet duidelijk om dat je het op 2 manieren op kan vatten: als het aftuigen van een hond of als een hond aftuigen). Ook draait Cyberjoin de al zwakke dissen om, niet erg orgineel. Ik kan op niemand stemmen, daar zijn ze te slecht voor. Kom allebei met 16 goede bars, met orginaliteit, inhoud en goede vergelijkingen. Oftewel ik stel voor dat Tuup opnieuw begint met de Xtra ronde. Suc6! |
![]() |
|
jo ik sta hier te flippen, dik makaveli's stijl te rippen
kortom ik zal je van al je trots unzippen ik ben zo fucked dat is nog erger dan herman brood en toch kom ik zo sterk als de amerikaanse vloot kijk haha ik hou van battlen uit de losse pols ik hou van raakschieten zoals in de goeie dagen van michael mols want dit gaat goed, ik kom in als een zondvloed al die misstappen van jou heb ik dubbel beboet wow ik wou dat ik nu ff lekker nuchter was maar zelfs zo blauw als nu rap ik zo goed als waterpas kortom ik doe je de das om, wederom vergeleken bij mijn kunstwerken ben jij maar dom ik ga nokken, lekker door mn huis sjokken kheb je alweer verslagen op mn sportsokken...
|
|