Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2004, 13:17
kweetnie
kweetnie is offline
Hallo allemaal!

Ik had met mevr. A een leuk afspraakje voor vanavond: 1 film bij mij kijken. Alleen vertelde ze me vanochtend dat ze gevallen was, en door der enkel gegaan was. Daardoor kon ze niet komen, want ze moet een tijdje reizen namelijk, dus veel lastiger! Vanmiddag wordt ze getaped (enkel) enzo, maar omdat ze het afzei voel ik me echt kut gewoon... Ik weet wel dat het maar een afspraakje is, (we doen dat afspraakje btw overnieuw), maar ik verheugde me erg op, ik had al wat leuke dingen gekocht enzo... Ze zei wel dat ze het zelf ook klote vond, dus ik word niet gedumpt ofzo.. het probleem is gewoon dat ik haar leuk vind en deze vakantie lukt dat afspraakje niet meer...
Wie heeft dit ook gehad en hoe ging je ermee om?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2004, 13:31
Verwijderd
kweetnie........

eerlijk gezegd?......je stelt je een beetje aan. Teleurgesteld ok, maar ik zou slikken, en wachten op de volgende date, en ondertussen bellen emailen weet ik veel wat.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:38
kweetnie
kweetnie is offline
tja, dat slikken was een stuk brood ofzo , nee klopt, ik voelde me gelijk erna flink kloten.. Nu heb ik de bal bij haar liggen, want ff gemaild om haar toch ff beterschap te wensen (ik d8 toen ff alleen aan mezelf) en vroeg of ze het wou zeggen als ze weer O.K. was, voel me nou weer wat beter eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:52
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Waarom gaan jullie nu niet film bij haar kijken? Dan neem je die leuke dingen die je gekocht hebt toch gewoon mee? Op die manier kan jullie afspraak toch nog doorgaan!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:46
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 01-03-2004 @ 14:52:
Waarom gaan jullie nu niet film bij haar kijken? Dan neem je die leuke dingen die je gekocht hebt toch gewoon mee? Op die manier kan jullie afspraak toch nog doorgaan!
Gelukkig hebben we ook nog lochisch denkende mensen op deze aarbol
Oud 02-03-2004, 14:14
Faery
Faery is offline
Citaat:
kweetnie schreef op 01-03-2004 @ 14:38:
tja, dat slikken was een stuk brood ofzo , nee klopt, ik voelde me gelijk erna flink kloten.. Nu heb ik de bal bij haar liggen, want ff gemaild om haar toch ff beterschap te wensen (ik d8 toen ff alleen aan mezelf) en vroeg of ze het wou zeggen als ze weer O.K. was, voel me nou weer wat beter eigenlijk..
Ja, vooral doen, haar maar al het initiatief laten nemen en 'r een schuldgevoel aanpraten omdat ze toevallig 'r enkel gesloopt heeft. Zal ze zich stukken beter door voeler. En stukken geliefder, vooral.
Oud 02-03-2004, 14:32
Verwijderd
ja, waarom ga je niet naar haar toe?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:33
Jordi
Jordi is offline
Ik zou het denk ik ook best kut vinden als ik me er helemaal op had verheugd en voorbereid enzo. Maar kun je inderdaad niet gewoon naar haar toe, zoals Boeing 747-400 zei? Dat lijkt me wel een redelijke oplossing toch? Misschien kun je trouwens ook sowieso bij haar langsgaan om te kijken hoe het met haar is, vind ze vast wel leuk.
En als dat niet kan, dan spreken jullie gewoon een andere keer af en dan kun je je er dan weer op verheugen ofzo (positieve kant zien..). Het lijkt me dat een verstuikte enkel niet zo heeeel lang duurt om te genezen, dus dat zal vast wel lukken.
Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:28
kweetnie
kweetnie is offline
Hallo allemaal!

Bedankt voor reacties!, en gelukkig kan ze za a.s. wel komen! Dus wat dat betreft ben ik wel blij, en we praten nu zo vaak dat ik dit (mijn probleem eigenlijk) al vergeten ben! Zo is gewoon uber-cool . Ik moet haar wel ophalen, ze loopt nog op krukken... maar dat is natuurlijk geen probleem.

Greetz!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten