Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Meneer Harmsen was echt zóóóóó goed vanavond! Ik heb echt dúbbel gelegen om die man!
![]() Moet je je eens voorstellen dat zijn tijdelijke vervanger die scéne had moeten spelen... ![]() Ik vind Isabella's Spaanse uitspraak erg slecht trouwens. Ze slissst... Nu heeft Charlie Sjors alweer vergeven. Wat wíl dat kind nou? De ene dag zus, de andere dag zo.. ![]() Yasmin: "We hebben het bij harmsen geprobeerd en die had echt níks door!" Martine: "Harmsen of Ludo Sanders..." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en Milan lijkt in no way op jess. Jess is vééél leuker (uiteraard ![]() Nee, geef mij echt maar Jess!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
( jess is wel leuker dan milan) |
![]() |
|
Phoe, ik heb het afgelopen week niet echt gevolgd (ik was op wintersport
![]() Zijn Ray en Janine uit elkaar? Is Milan weg? Is Isabella's baby dood? En hoe dan? Heeft Jef al voor Anouk gekozen? Is Robin nog steeds de moordenaar ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Cool van Ludo. Vreemd van Isabella. Saai van Jef. Mooi van Milan. En zielig Janine en Ray. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Grr ik heb echt een schijthekel aan Jeff
Hijmag met alle liefde oprotten naar Hawai met die troelala... hij is ondertussen net klasimodo, hoe die loopt ( viel iemand anders dat ook op, toen op zn werk, toen ging ie koffie halen) en dat stomme vieze vatsige gezicht van hem.. ![]() Toen Milan gister zei, iets van "ga je je nu vol met taart proppen" dacht ik even dat Charlie weer ging anorexieën.. zou opzich wel kunnen toch...Dat ze het daar weer op gooit, op haar lichaam.. En volgens mij gaat harmsen echt dement worden.. Trouwens, Harmsen, Yasmine, janine, Ray, charlie, Stefano, die hebben allemaal niet echt meer een "echte" verhaallijn over zichzelf meer... |
![]() |
|
Hmm, stom, je kon eerst het onderzoek van rechercheur Veldhuis gewoon gratis volgen op http://www.gtst.nl Maar nu moet je er ineens voor betalen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ray: "Als jij er niet was geweest, had Pascalle nog geleefd!" *terwijl hij Dennis bij de keel grijpt*
Is dit een bekentenis? Zo, van: "Als jij niet met haar had willen trouwen, was ik niet kwaad op haar geworden en had ik haar niet vermoord?" Trouwens, je ziet nu wel dat Ray nog steeds de hufter is die hij was vóór hij in die grot belandde! |
![]() |
||
Citaat:
meer een: 'Als jij d'r niet had vermoord, dan had pascal nog steeds geleefd.' wat stom trouwens van meneer Harmsen. De ene dag is hij nog helemaal bij met z'n geheugen en de volgende dag is hij hartstikke dement. Zo snel is het gegaan... Echt absurd. Als ze het nou langzaam hadden opgebouwd.. ![]() En ook geen leuke verhaallijn, want dementie kan je niet meer zomaar wegtoveren. Als je eenmaal hebt besloten dat Harmsen dat heeft wordt ie nooit meer beter. Hoewel.. Ludo was ook voor eeuwig blind ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |