Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik doel meer op het hele image rond de muziek creeren, waar king diamond toch beter in is geslaagd dan de lui van kiss of alice cooper |
![]() |
||
Citaat:
kan er ebst naastzitten. wat niet wegneemt dat king verplichte kost is voor elke metalliefhebber |
![]() |
||
Citaat:
Je vindt King Diamond slecht, en dat heb je al een paar keer laten merken, en ik respecteer dat jij het drie keer niks vindt, prima. Ga dan niet op door met je inferieure gekanker over King Diamond. |
![]() |
||
Citaat:
|
nwobhm, wel doh
verder kan thrash er ook wel in, mits niet die nieuwe neo-death-gothenburg rommel van de laatste paar jaar, maar gave oude bands zoals die dit jaar op de festivals staan, death andgel en exodus enzo. black kan me ook wel bekoren, waarbij ik d eouwe meuk prefereer, venom en mayhem enzo. om het rijtje ff af te maken, de meeste death vind ik apenkonten sucken, enkel de oude old school is goaf, waaronder trouwens ene hoop nederlandse bands (asphyx, pentacle) dus |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je naam begint met de "S" dus je zal wel een SS-aanhanger zijn... Lekker uit z'n context gerukt. En dat hele "verplichte kost" gedoe is dikke onzin want sinds wanneer is metal een opleiding?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
VA - Roadrunner United Ce-El-Wan | 16 | 03-10-2005 19:13 | |
Muziek |