Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Omdat dat moeilijker is dan je denkt. Heb wel aantal pogingen gedaan, en Hoofddorp telt al best veel bandjes, duz vandaar |
![]() |
|
Ik heb iets van een ska/punk bandje, en momenteel zitten we zonder zangeres [m/v]
![]() Is in Zaandam, da's niet zo HEEL bijzonder ver van Hoofddorp ofzo, maar dan moet je ws wel elke week een treinkaartje kopen ![]() Iig, ik praat tegen mensen en mensen praten tegen mij op bananenrekje@hotmail.com ![]() en ja, dit is wel een serieuze reactie ![]()
Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 15:33. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 16:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Valser, uit de maat en weet ik wat allemaal niet kan gewoon niet! Ik heb het op video dus ik heb bewijs! Maar nee, ik weet geen bandje voor je. Tenzij die band hun zangeres eruit schopt ![]()
||
Citaat:
En trouwens ik kom hier voor m'n lol, niet om dit soort gesprekken te voeren waarin ik mezelf moet verdedigen...dus bij deze: STFU
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Daarnaast... Waarom reageer je zo agressief? Je geeft overigens niet eens aan waar je stem vergelijkbaar mee is... Hebben weinig mensen wat aan ![]()
|
komt omdat ik me eigen stem heb
![]() Waarom ik zo agressief reageer?? Ik probeer een serieus topic los te laten, maar krijg alleen flauwe reacties, Misschien post ik mijn reacties wel te snel en moet ik ff relaxed doen( weet ik wel zeker) Maar goed ik weet eigenlijk niet meer wat ik ging zeggen, maar ik moet er vandoor meebie komt het nog boven wat ik kwijt wilde. |
![]() |
|
Eventjes dat je het weet, geen negatief commentaar betekent vaak dat het zo slecht was dat niemand durft te reageren. En geloof mij, dat soort dingen kan ik weten
Uhm ja en wrom word ik dan om me nek gesprongen door me beste vrienden die me helemaal dood knuffelden en riepen dat ze hele nummer lang kippenvel hebben gehad??? Die mensen hebben het me namelijk met voorspeelavond wel verteld dat het klote ging dus ik mag er dan toch vanuit gaan dat het die keer in die volle zaal wel mooi was. |
![]() |
||
Citaat:
|