![]() |
|
Ik vind dit nog altijd het beste principe.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op zich vind ik het idee erg leuk, maar aan de andere kant... Een gewone seksualiteit meeting is misschien beter dan deze onder te verdelen in bepaalde groeperingen. Dan heb je meer animo en aanmeldingen en daarbij krijgt niemand het idee bediscrimineerd te worden.
Als jullie het alsnog door willen zetten heb ik er geen moeite mee en misschien als het niet te ver is kom ik ook wel ff langs (maar meestal worden meetings veel te ver naar het zuiden georganiseerd zodat mij de mogelijkheid ontgaat om te komen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bovendien: ik vind een gay(/bi) meeting best een goed idee. Op de vorige Seks meeting kwamen een hoop nono's af die je nooit op Seks zag posten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nou goed, er is dus wel wat belangstelling voor maar niet zo heel veel... Wat maulibu zegt, tja.. hij heeft wel een punt! Wat dat betreft is het net de omgekeerde wereld: ik heb zo m'n kut-dagen omdat ik me zo anders voel dan anderen, maar aan de andere kant heb ik ook behoefte om juist andere mensen die gay zijn te ontmoeten... Voor mij is het dus nog een beetje een gevoelige kwestie...
![]()
||
Citaat:
Ontopic: op zich wel leuk, als er maar geen drama-queens of naar sex hunkerende maagden komen. En geen drama's over niet uit de kast durven komen enzo. Gewoon gezellig, iets drinken of stappen. Iets in die trant. |
![]() |
||
peaceflower
bertbart artless Jurtje Pr0xy Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
gaymeeting topic Verwijderd | 19 | 20-01-2004 15:42 |