![]() |
|
Ha die knoflook doet me ergens aan denken. Alleen bij ons was het ui.
Ik: "Gadver het stinkt hier naar ui!" Ik ben de rest van de week hardop lopen klagen tegen mijn ouders over een uienlucht die ik maar niet uit mijn vingers kon krijgen. Zij wisten van niets maar mijn vriendin en ik lagen echt dubbel. Die lucht bleef wel 3 dagen hangen! |
![]() |
||
Citaat:
je kan ook gewoon je handen wassen he ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[sarcasme]Neee, dat ik daar niet aan gedacht heb zeg.[/sarcasme] Oh maar het maakt niet uit wat je gebruikt die geur komt er gelijk weer doorheen. Misschien dat een aggressief zuur zou hebben geholpen, maar daar was ik nog niet aan toe. ![]() Ik vraag mij af wat er had gebeurd als ik met mijn tong zou zijn bezig geweest. Had ik zeker weten niet over straat gekund LOL ![]() |
![]() |
|
Niet tijdens de seks maar ervoor:
Hij: Hmmmm, ik heb een beetje hoofdpijn... ![]() Ik: Kom, dan gaan we lekker op de bank film kijken. Hij: Uh... Okay. Neuken? Ik: Nee, jij hebt hoofdpijn. Goed, 'ik heb hoofdpijn' is al een flauwe smoes, maar 'jij hebt hoofdpijn'... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een fout koosnaampje dat ik een vreemde bij zijn vriendin heb horen gebruiken:
"Mijn knobbelzwaantje" Is al fout voor de seks, maar ik kan me voorstellen wat voor rampzalige gevolgen het zou hebben TIJDENS de seks. Verder was mijn vriendin zo 'grappig' geweest om die aftel afknapper (ergens genoemd op dit forum) op mij toe te passen als plagerij.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik zet altijd rustgevende muziek op de achtergrond aan (air, shpongle ofzo) en laatst was ik bezig met mijn tongtechnieken toen de muziek ophield.
Ik sta dus op, loop rustig naar de computer toe, zet de muziek weer aan, om een boze mevrouw die 10 seconden terug bijna haar orgasme had aan te treffen. wel snel weer goedgemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Niet echt fout (ja, als het echt gebeurd zou zijn wel) maar na net na de seks in de auto:
Hij: 'Ehh.. ik zie blauw zwaailicht' Ik ![]() Hij: 'Nou, die blonde van gister geloofde het wel!' Ik vond m wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
een goede beloning toch?
|||
Citaat:
|
"Sorry had geen zin om naar de WC te lopen"
te vaak "Oh, momma" zeggen, kan verd8 overkomen "Dat kan béter!" Na de seks, zij is volledig uitgeput, met een big smile naar jou toe. Jij zegt: "Goh, khad t NOOIT moeten uitmaken met je zus..." Als je het niet meer interessant heel demonstratief je "Seks en zo" boekje erbij pakken Na the gangbang: "Dat was't?" |
![]() |
|
Nancywhore_ schreef (en vele anderen):
Maar tijdens seks moet je gewoon (en dit is echt al iets te vaak gezegd in deze topic, maar ok) stil zijn en .. seks hebben. Waarom mogen mensen niet zelf weten hoe ze het doen. Ik praat met mijn vriendin, lach en kreun tijdens de seks. Als we er niet zeker van zijn vragen we elkaar soms of we zijn klaargekomen. Plassen vooraf moet soms gewoon, anders is de seks ook niet leuk. Als iemand een flauwe opmerking maakt, ja, das niet leuk, maar ik denk dat als je gewoon goed over seks kunt praten, je níet bang hoeft te zijn voor raar gekreun, een scheet, grapjes of verlegen opmerkingen. Iedereen is anders seks is nooit hetzelfde, als het goed is.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Seksualiteit |
een erectie Blondfun | 35 | 04-09-2004 21:44 | |
Seksualiteit |
allerergste opmerking tijdens sex poesiefox | 139 | 18-06-2003 13:58 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |