Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zie het meest op tegen 27 maart a.s. Dan hebben we van het RK in Roermond een uitstapje (karten en uit eten). Tegen het uitje zelf kijk ik niet zo op, maar dat zal de eerste keer worden dat ik zal worden geconfronteerd met mijn ex en haar nieuwe vriend (=mijn beste vriend). Zal misschien wel lastig/moeilijk worden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar ik echt tegen op zie? Mwah... weet niet, op dit moment niet echt iets... ja mijn hertentamens in juni, ik moet ze halen om mijn diploma ook te halen! Maja, das nog een tijdje weg... ![]()
|
![]() |
Één dezer dagen, moet m'n bazin opbellen omdat ik niet echt zin heb om zaterdag te gaan werken > ga liever naar m'n vriendje toe
![]()
||
Citaat:
![]()
|
tegen morgen tot en met dinsdag. Ik heb nog een hele hoop te doen en een hoop proefwerken. Ik heb dus ook weinig tijd om te forummen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #veel Verwijderd | 500 | 07-03-2011 14:31 | |
De Kantine |
Vraag maar raak#2 Miekje* | 500 | 14-12-2008 16:53 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de persoon onder je? fizzle-fluffy | 500 | 11-05-2007 19:36 | |
Psychologie |
verscheuren? ~~dolce~~ | 38 | 12-01-2004 16:19 | |
De Kantine |
Waar zie jij momenteel heel erg tegenop? )Vampje( | 60 | 14-07-2003 12:58 | |
De Kantine |
Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic. Verwijderd | 499 | 12-07-2003 12:51 |